Dear Abby: شام احزاب توسط زن و بدون توقف صحبت کردن

عزیز ابی: من بخشی از یک زوج که با هم می شود به طور منظم برای صرف شام. مشکل این است که یکی از زنان طول می کشد ب

توسط NASERINEWS در 14 اردیبهشت 1399

عزیز ابی: من بخشی از یک زوج که با هم می شود به طور منظم برای صرف شام. مشکل این است که یکی از زنان طول می کشد بیش از گفتگو و می شود او را تک صدایی. او فقط متوقف نخواهد شد! او می رود به جزئیات در مورد هر جنبه ای از زندگی خود را برای چند هفته یا ماه یا سال!) و زندگی او, خانواده, دوستان, دوستان و خانواده و دوستان از دوستان. این مردم هستند ما نمی دانیم و نمی مراقبت در مورد!

ما تلاش برای تغییر مسیر گفتگو با پرسیدن از کسی که دیگری یک سوال خاص. قبل از آنها به سختی می تواند نظر او جهش مناسب در دوباره. او یک فرد خوب و یک دوست. می تواند به شما نشان می دهد یک نوع راه ما می تواند به رفع این یا آیا ما فقط باید به حذف آنها را از این شام? — گوش صدمه زدن به در اوهایو

عزیز گوش صدمه زدن: زن ممکن است درک نمی کنند که چگونه تلاش خود را به سرگرم کننده در حال درک بقیه از شما. کسی که — احتمالا شما — به احضار شجاعت به او بگویید که چگونه قرار دادن او مونولوگ هستند. آن ممکن است آسان مکالمه به, اما این امر می تواند بهتر از به جز او بدون توضیح. اگر او قادر به تغییر رفتار از راه حل خواهد بود برای متوقف کردن دعوت او.

عزیز ابی: من فقط تبدیل 51 و تشخیص داده شده مبتلا به سرطان برای بار دوم. چرا از آن است که زمانی که من به کسی بگویم من سرطان, اولین پاسخ این است که به من بگویید در مورد هر فرد در زندگی خود را که تا به حال سرطان ها و از همه غم انگیز داستان ؟ یکی از اعضای خانواده در واقع از جیبش عکس به من نشان دهد او SIL مو رشد بازگشت. چرا که آنها فکر می کنم این است که یک پاسخ مناسب? این آخرین چیزی است که من می خواهم برای شنیدن.

آن را دشوار است برای مثبت باقی می ماند و من به مبارزه با اجازه دادن به مردم. بیشتر این اتفاق می افتد بیشتر من تعطیل. افکار خود را? — تلاش در سالم توده.

عزیز تلاش: ممکن است برای کمک به خودتان یادآوری کنید که این افراد ممکن است تلاش به شما نشان می دهد آنها با شناسایی آنچه شما و بستگان خود را تجربه کرده اند. این عضو خانواده است که به شما نشان داد که تصویر ممکن است فکر او بود که تشویق شما را با نشان دادن یک نتیجه مثبت — که پس از شیمی, موهای خود را ممکن است رشد.

اگر کسی شروع یک مکالمه در امتداد این خطوط این کاملا قابل قبول است که به شخص شما نه بحث در مورد این موضوع در حال حاضر — و یا همیشه. لطفا اجازه ندهید این واقعیت است که برخی از افراد نامناسب برای منزوی کردن شما. به عنوان من مطمئن هستم که شما آگاه هستند وجود دارد سرطان پشتیبانی از گروه های که در آن شما می توانید دریافت حمایت عاطفی است. اگر شما نیاز به پیدا کردن یک بازدید cancer.org.

عزیز ابی: من این دوست "بیل" و من هر روز او را سه یا چهار سیگار. من هرگز از او بخواهید برای پول, اما این در جریان بوده است برای مدت زمان طولانی. لایحه نگه می دارد گفت: او را از من خرید کارتن, اما او گفت این کار را برای پنج ماه در حال حاضر. من به او 50 دلار برای تولد خود را و دوباره در زمان کریسمس. من خسته از دادن. چگونه می توانم پایان این چرخه معیوب? — مایکل در نیوجرسی

مایکل عزیز: در کلمات مرحوم نانسی ریگان "فقط بگو نه!" (شما داده می شود فرصت بسیار خوبی برای ترک سیگار است. آن را!)

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن