راب هان: در میان coronavirus کالج ها و دانشگاه ها باید به دست گرفتن فرصت را در قالب neurodiversity

کالج ها و دانشگاه ها در مواجهه با چالش های بسیاری در میان COVID-19. مدارس در حال حاضر صادر شده بازپرداخت جزئی

توسط NASERINEWS در 28 اردیبهشت 1399

کالج ها و دانشگاه ها در مواجهه با چالش های بسیاری در میان COVID-19. مدارس در حال حاضر صادر شده بازپرداخت جزئی به دانشجویان برای ترم بهار و طرح قطره در پاییز ثبت نام. دانشگاه مینه سوتا و MnSCU هر دو طرح ضرر و زیان است که می تواند صعود به 300 میلیون دلار برای هر یک از سیستم های. کنگره اختصاص 14 میلیارد دلار برای آموزش عالی به عنوان بخشی از بسته نجات اما مدیران می گویند بیشتر مورد نیاز است. آن را آسان برای مدیران مدرسه به راحتی سرزنش بینی کمبود مالی در coronavirus.

اما در واقعیت بسیاری از مدارس کردم چربی بیش از سه دهه گذشته به عنوان فدرال دلار در قالب وام های دانشجویی ریخت به حساب های بانکی خود را. در طول راه, اما, بدهی دانشجویان بار افزایش یافته و به تجمعی 1.5 تریلیون دلار. دانش آموزان و آینده نگر دانشجویان متوجه شدم قیمت یک درجه در بسیاری از مدارس را ندارد احساس های مالی. و بنابراین شروع به کاهش در ثبت نام به خصوص در بسیاری از گران مدارس خصوصی.

بحران کنونی ارائه بسیاری از شانس برای مدارس به همه چیز نگاه متفاوت و نوآوری. با عذر خواهی به "فارغ التحصیل" و پلاستیک صحنه در اینجا من یک کلمه پیشنهاد برای فرصت: Neurodiversity.

Neurodiversity یک اصطلاح است که به رسمیت می شناسد افراد خاص' مغز عملکرد متفاوت و شامل افراد در طیف اوتیسم به عنوان به خوبی به عنوان کسانی که مبتلا به اختلال خواندن یا اختلال در میان دیگران.

من دو neurodiverse پسران در حال حاضر در دانشگاه مینه سوتا سیستم. من پسر بابی است اسپرگر رنج می برد بالا-عملکرد فرم اوتیسم و او آن را در طول پذیرش کالج روند چهار سال پیش من متوجه شدم که مدارس را به طور کامل نمی درک بسیار کمتر از ارزش neurodiversity. من بعد خلق "به Neurodiversity چالش" برای تشویق موسسات آموزش عالی و کسب و کار به بیشتر به طور فعال به عنوان به خوبی به عنوان اعتراف و استخدام افرادی که neurodivergent بسیاری از آنها بسیار با استعداد در رشته های خاص.

موسسات آموزش عالی عشق را در آغوش کلمات مانند تنوع سهام و گنجاندن اما آنها هنوز نمی دانند یا ترویج ارزش neurodiversity. آنها به جای انتخاب کنید به تمرکز بر روی اعداد مانند GPAs و نمرات آزمون های استاندارد و همچنین اشکال دیگر از تنوع در روند پذیرش. دفاتر پذیرش اغلب به نظر می رسد برای زندگی و کار در سوله است که در آن ایده های تازه هستند ناخواسته و چالش های خود را به قدرت مطلق unappreciated. از طریق ارتباط با مدارس متعدد در طول چند سال گذشته من دریافت کرده اند و بسیاری از کلامی برای حمایت از اصول "به Neurodiversity چالش است." اما نیاز به توان بیشتر از خدمات لب. من می خواهم اعدام و ترجیحا نه خود من.

در اینجا پنج راه موسسات می توانند با استفاده از neurodiversity را به نفع خود:

1. آموزش علمی و کارکنان به طوری که آنها بهتر درک تفاوت های ظریف و تشخیص ارزش neurodiversity.

2. ارائه یک گزینه خاص در برنامه مشترک و یا یک نرم افزار مکمل برای دانش آموزان آینده نگر برای شناسایی به عنوان neurodiverse.

3. به توجه به neurodiversity در روند پذیرش به شیوه ای شبیه به نژاد و جنس و نسل اول کالج متقاضیان درمان می شوند.

4. ارائه خدمات مورد نیاز به کمک به اطمینان از موفقیت neurodiverse دانش آموزان (بسیاری از مدارس در حال حاضر بسیار خوب زیرساخت در این منطقه).

5. جشن neurodiversity از طریق بازاریابی و استخدام و همچنین به عنوان توسط انتشارات neurodiverse داده ها به عنوان بخشی از ورودی اول کلاس پروفیل.

استخر آینده نگر neurodiverse دانش آموزان گسترده است. در ایالات متحده حدود 200,000 جوان, بزرگسالان در طیف اوتیسم انتظار می رود به ثبت نام در دانشگاه در 10 سال آینده با توجه به مرکز ملی آموزش و پرورش ویژه پژوهش است. از هر 10 آمریکایی و 20 درصد کودکان سن مدرسه دارای نارساخوانی; 6.4 میلیون کودک در سنین 4-17 باید ADD یا ADHD.

به عنوان مدارس موفق, شرکت های بزرگ جهان تنها به آرامی آغاز به رسمیت شناختن neurodiversity به عنوان یک فرصت. سر ریچارد برانسون است که نارساخوان است صحبت علنی در مورد ارزش neurodiversity در محل کار. Freddic مک به تازگی راه اندازی یک "Neurodiversity در محل کار" برنامه جهانی موسیقی بریتانیا رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل دیوید جوزف پذیرای neurodiversity به عنوان یک کلید به آینده است. یک مطالعه منتشر شده در مجله اوتیسم و اختلالات رشد و نمو یافت و مردم در طیف اوتیسم جذب بنیادی (علم و تکنولوژی و مهندسین و ریاضی) رشته و در عین حال بررسی های اخیر نشان داده کمبود در بنیادی کارگران است.

آموزش عالی است که در میان چیزهای دیگر کسب و کار. Neurodiversity خوب است برای خط پایین و یک مدرسه را به طور کلی تنوع.

خواهد قدرت که در کالج ها و دانشگاه ها بود به اندازه کافی هوشمند به استفاده از این فرصت ؟

راب هان است که یک صاحب کسب و کار در سنت پل و خالق "این Neurodiversity چالش است." او را می توان در رسید neurodiversity@hotmail.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب