فی حقه: چگونه می توان مغلوب ساختن پیشی جستن coronavirus جلسات در واقع خوب

یکی از بزرگترین بی عدالتی در آمریکا در پاسخ به کروناویروس همه گیر شده است راه دولت شکست خورده است را به مردم ا

توسط NASERINEWS در 4 مرداد 1399

یکی از بزرگترین بی عدالتی در آمریکا در پاسخ به کروناویروس همه گیر شده است راه دولت شکست خورده است را به مردم ارائه مفید و قابل اعتماد اطلاعات است. که هنوز حتی به عنوان رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است دوباره خود را روزانه COVID-19 جلسات.

در حالی که برخی رسانه ها باید خود را ستایش بیشتر لحن غم انگیز, مشکل با جلسات قبلی بود و نه عدم بدبینی و دل تنگی.

مشکل این بود که رئیس جمهور ارائه شده تقریبا هیچ اطلاعات قابل استفاده در مورد خطرات آمریکایی ها مواجه آنچه که انجام می شود با مالیات ما دلار را به مبارزه با عقب و یا ارزیابی صادقانه از تلاش های فراوان در این بخش از صنعت داروسازی است.

او شانس دیگری در حال حاضر. اما در ابتدا او باید جلوگیری از خمیدگی میکروفون. جدید جلسات باید ویژه رئیس جمهور به تنهایی ایستاده. آنچه ما نیاز داریم این است که نه تنها بیشتر از Anthony Fauci یک نقطه روشن از اوایل جلسات اما ترکیبی از دیگر پزشکان و دانشمندان انتخاب شده برای کار خود را در موضوعات خاص — که آیا واکسن توسعه مواد مخدر در بیمارستان ظرفیت اپیدمیولوژی ویروس شناسی یا اقتصاد.

تهمت نیز باید ارائه داده است که به معنای مفید به جای دستکاری. ما نیاز به یک بهتر در زمان واقعی عکس فوری از آنچه که این ویروس در حال انجام است در حال حاضر.

در آنلاین کنفرانس مطبوعاتی روز شنبه, اپیدمیولوژی Caitlin رودخانه از دانشگاه جانز هاپکینز دانشکده بهداشت عمومی گفت که هیچ متحده در حال انجام یک کار خوب از گفتن مردم هر چیزی در مورد موارد مثبت — جایی که آنها زندگی می کنند چه نوع از مشاغل آنها و یا چگونه آنها به احتمال زیاد در معرض. وجود دارد به ندرت اطلاعات در مورد چه مدت آن طول می کشد برای دریافت نتایج آزمون در نقاط مختلف کشور و یا این که آیا وجود دارد هر گونه تلاش برای پیگیری کردن مخاطبین از کسانی که تست مثبت است.

در همان رویداد سابق CDC مدیر تام فریدن اشاره کرد که COVID-19 نیست مانند ایدز که در آن مردم پس از آلوده باقی می ماند عفونی برای زندگی است. وجود یک پنجره زمانی که مردم عفونی بیشتر — از چند روز قبل از دریافت آنها علائم به پنج یا شش روز پس از آن. اگر نتایج آزمایش را بیش از حد طولانی مردم در حال حاضر انتقال این ویروس به بسیاری از مردم آنها تا کنون قصد انتقال آن را به.

داده های بیش از حد در حال حاضر با تمرکز بر تجمعی موارد است. ایالات متحده ضربه سخت زود همه گیر اغلب هنوز هم بالا نمودار یا قرمز تیره ظاهر می شود بر روی نقشه حتی اگر نرخ ابتلا به عفونت وجود دارد که در حال حاضر فرو برد.

نرخ تغییر نیز نمی آموزنده خود را. اگر یک دولت اتحاد دو مورد و یک روز آن دو برابر چهار است که سریع میزان افزایش; اما آن را بسیار متفاوت از یک محل است که از 5000 موارد و دو برابر به 10 ، 000 در همان دوره از زمان است.

آنچه ما واقعا نیاز به برخی از اطلاعات در مورد به احتمال زیاد تعداد موارد فعال در مناطق ما — چه درصد از جمعیت یک شهر و یا شهرستان است به احتمال زیاد آلوده و یا عفونی در حال حاضر ؟ این نوع از اطلاعات است که باید به تصمیم گیری مانند بازگشایی مدارس و یا رستوران و نوع "COVID آب و هوا گزارش" مردم باید خود تصمیم گیری عاقلانه.

البته بیشتر به رهبری ملی از داده ها. این جدید مطبوعاتی کاخ سفید جلسات می تواند مردم را با هم به اشتراک اهداف خاص — مانند مطمئن شوید هیچ بیمارستان می شود ضعف و یا تنظیم برخی از تعداد مرگ و میر ما خواهد شد سعی کنید به ماندن در زیر. مفهوم ابتلا به ویروس "تحت کنترل" است که بیش از حد مبهم و بیش از حد لغزنده است.

خاص و مبتنی بر علم با راهنمای شهروندی خوب کمک خواهد کرد که همه ما را بهتر انتخاب کند. آنها ممکن است به خصوص کمک به ایجاد انگیزه در بسیاری از جوان های سالم و افرادی که به صورت نسبتا کم خطر مرگ است. برخی تصمیم گرفته اند که هر شخصی در معرض خطر است به هرحال سود از تماس انسان یا چک و یا هر دو اما رفتار آنها است کمک به نگه داشتن همه گیر رفتن.

اگر رئیس جمهور می خواهد به نشاط بخشی و الهام بخش — و یا حتی فقط بهتر رتبه بندی — چه راهی بهتر از به نمایش گذاشتن این کشور علمی و استعداد و به اشتراک گذاری اطلاعات مفید مردم تشنه و ارائه این نوع از بتن راهنمایی هایی که شده است به طوری بشدت وجود ندارد ؟

فی لاف و گزاف است بلومبرگ نظر مقاله نویس. او نوشته است برای اقتصاد نیویورک تایمز, واشنگتن پست, روانشناسی, علم و نشریات دیگر. او در رشته ژئوفیزیک از موسسه فناوری کالیفرنیا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب