دموکرات ها تجدید بهداشت حمله عربستان به عنوان ویروس می سازد

واشنگتن — دموکرات ها در حال تشدید حملات خود را بر رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و خود را جمهوری خواه

توسط NASERINEWS در 7 تیر 1399

واشنگتن — دموکرات ها در حال تشدید حملات خود را بر رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و خود را جمهوری خواه متحدان بیش از مراقبت های بهداشتی امیدوار است که مسئله کمک کرد که بلند کردن, پارتی, در طول سال 2018 midterms ثابت خواهد کرد حتی بیشتر رزونانس که کاخ سفید به دنبال لغو قانون مراقبت مقرون به صرفه در طول بحران بهداشت عمومی.

جو بایدن این, presumptive دموکرات نامزد ریاست جمهوری گفت: مخاطبان در نوسان ایالت پنسیلوانیا در این هفته است که تلاش ها برای تضعیف اوباما-دوران مراقبت های بهداشتی قانون شد "بی رحمانه" و "عاطفه." مجلس نانسی پلوسی به نام مغلوب ساختن پیشی جستن "فراتر از احمق" برای تلاش به عقب بر قانون و قانون است که گسترش دامنه تعمیرات اساسی اساسا شجاعانه جمهوری خواهان برای رای دادن در برابر آن.

قانون مراقبت های بهداشتی بوده است flashpoint در سیاست آمریکا پس از آن تصویب یک دهه پیش. هنگامی که یک چماق جمهوری خواهان در برابر دموکرات جداول تبدیل شده است به عنوان قانون و حفاظت از آن برای موجود شرایط — محبوب تر تبدیل شده است. دموکرات ها بر این باورند که نفع خود را در مورد این مسئله تنها رشد خواهد کرد به عنوان برگ برنده دولت تجدید آن فشار برای لغو این قانون حتی به عنوان coronavirus عفونت افزایش است.

"تلاش برای دور مراقبت های بهداشتی در وسط یک بیماری همه گیر مانند پرتاب کردن شن در طوفان" گفت: Jesse فرگوسن دیرین دموکراتیک استراتژیست. "همه گیر شده و روشن برای مردم چقدر مهم است برای آنها که همسایگان خود باید مراقبت های بهداشتی. این دیگر یک احتیاط است که دیگران باید مراقبت های بهداشتی; آن را در حال حاضر یک ضرورت است."

هنوز مغلوب ساختن پیشی جستن اداره ثبت مختصری دوشنبه اصرار دیوان عالی کشور به اعتصاب کردن قانون مراقبت های بهداشتی در تمامیت خود را در حمایت از طرح دعوی در دادگاه آورده تگزاس و دیگر محافظه کار متحده در برابر آن. کوتاه آمد و در یک روز که ایالات متحده دیدم تعداد رکورد جدید کروناویروس موارد با 37,077 گزارش روز شنبه.

اگر طرح دعوی در دادگاه موفق است برخی از 20 میلیون آمریکایی می تواند از دست دادن سلامت خود را تحت پوشش و حمایت مردم با موجود شرایط بهداشتی نیز می تواند در معرض خطر قرار داده.

مغلوب ساختن پیشی جستن به مدت طولانی ابراز تمایل برای محافظت از کسانی که با شرایط موجود است اما نمی گفت که چه چیزی او را به جای. حتی برخی از جمهوری خواهان می گویند این حزب باید به جلوگیری از relitigating این مسئله است.

داگ Heye یک دیرین استراتژیست جمهوری خواه گفت دموکراتیک حمله تبلیغات اساسا نوشتن خود را.

"برای من, آن را واقعا آسان برای دیدن چگونه دموکرات ها قادر خواهد بود به خارج-پیام اوباما در این," او گفت:. "شما غیر روحانی کردن COVID آمار و شما را سرزنش رئیس جمهور تهمت و هر کس خواه است که شما در حال اجرا در برابر."

دیوید فلاهرتی کلرادو مشاور سیاسی در ارتباط با ایران از سوی دیگر ، کوری گاردنر انتخاب مجدد کمپین گفت: همه گیر و کاخ سفید حقوقی براده "بدون سوال" ساخته شده و این موضوع را حتی بیشتر مفید برای دموکرات ها.

"این تنها خوب برای جمهوری خواهان از حزب محافظه کار منطقه" کسانی که می خواهند برای جلوگیری اولیه از یک دلاری رقیب فلاهرتی گفت: کاخ سفید لغو تلاش است. "این تنها خوب برای پایه; این خوب نیست برای میانه رای دهندگان. آن را چیزی جز حرکت صعودی برای دموکرات ها."

مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین اما ناودان بایدن برای چه مدیر ارتباطات تیم Murtaugh به نام "Obamacare فاجعه" و در اشاره به هاشمی خطوط حمله در مراقبت های بهداشتی برای آمدن این سقوط.

"جو بایدن هیچ اعتبار در بهداشت و درمان همیشه از اوباما/بایدن دولت Obamacare فاجعه لگد آمریکایی ها از خود را ترجیح داده در برنامه های. حمایت خود را از دولت-اجرای عمومی 'گزینه' برای بهداشت و درمان است که می تواند 180 میلیون آمریکایی' بیمه های خصوصی و تهدید بیش از 1000 بیمارستان های روستایی است و پذیرش است که Obamacare بود به ضرب ناقص," او گفت:.

پس از گروگانگیری ناموفق تلاش برای لغو و جایگزین قانون در سال 2017 دموکرات تبدیل مذاکره در برابر آنها و تلاش خود را با مته سوراخ کردن میوه هر دو با کمک به حزب انتخاب صندلی در midterms و با ظاهری برای بهبود درک عمومی از قانون است.

در مارس نظرسنجی توسط قیصر بنیاد خانواده آمریکایی ها بودند بیشتر احتمال دارد به یک مطلوب از نامطلوب از نظر قانون 51 درصد به 41 درصد. نظرات قانون مدت طولانی است که در امتداد خط حزب اما نظرسنجی های انجام شده توسط KFF در طول چند سال گذشته همواره متوجه شد که بیشتر آمریکایی ها به طور کلی در حال حاضر حمایت از مخالفت با قانون است.

و 2018 midterms پیشنهاد لغو این قانون بود که پاره ای آن را یک بار بود برای جمهوری خواهان.

با توجه به AP VoteCast یک نظرسنجی از رای دهندگان تنها نیمی از رای دهندگان که پشتیبانی جمهوریخواه خانه نامزدها در سال 2018 انتخابات میان دوره ای گفت: آنها فکر می کردند این قانون باید به طور کامل لغو, در حالی که حدود 4 در 10 مورد نظر به لغو بخش هایی از قانون است. حدود 1 در 10 گفت باید آن را در سمت چپ به عنوان است و یا گسترش یافته است. در میان کسانی که رای دادند برای دموکراتیک نامزد مورد 6 در 10 می خواستم قانون گسترش حدود 2 در 10 مورد نظر آن را به عنوان چپ است و حدود 2 در 10 می خواستم حداقل بخش هایی از این قانون لغو شد.

دموکرات شده اند پخش تبلیغات با تمرکز بر مراقبت های بهداشتی برای ماه اما اولویت های ایالات متحده آمریکا, عمل, عمده دموکراتیک super PAC حمایت بایدن در ایران مغلوب ساختن پیشی جستن دولت آخرین حرکت پنجشنبه و راه اندازی یک تبلیغ جدید در ویسکانسین پنسیلوانیا و میشیگان — سه ایالت کلیدی برای دموکراتها امیدوار است این سقوط — با این استدلال که مغلوب ساختن پیشی جستن است "غفلت در مراقبت های بهداشتی است."

یک گروه با تمرکز به طور خاص در موضوع بهداشت, محافظت, مراقبت از ما نیز به دنبال ایجاد این مشکل برای جمهوری خواهان در پایین-رای گیری مسابقه به عنوان به خوبی. سال گذشته آن را راه اندازی تبلیغات هدف قرار دادن گاردنر و همکار جمهوری خواه Sens. تهم Tillis کارولینای شمالی مارتا McSally از آریزونا و جونی ارنست از آیووا متمرکز در ایران با طرح دعوی در دادگاه.

و در ماه مارس آن را قرار داده $250,000 پشت یک آگهی حمله به جمهوری خواه ایالت استیو Daines از مونتانا در مراقبت های بهداشتی.

و تشکر. Cheri بوستس D-Ill., که منجر به آمریکا' کمپین بازو و گفت: در نظر مراقبت های بهداشتی این موضوع بالا در ده ها تن از نوسان مناطق است که تعیین خواهد کرد که کدام حزب کنترل مجلسی سال آینده.

"ما به معنای واقعی کلمه مبارزه با بدترین بیماری های همه گیر در 100 سال است. و واشنگتن خواهان هستند مجموعه ای مرده بر اینکه بزرگترین تهدید برای بهداشت عمومی" او گفت:.

او گفت دموکراتیک مراقبت های بهداشتی پیام خواهد بود "دموکرات حزب از مراقبت های بهداشتی. جمهوری خواهان در حال حزب از نوشیدن آب ژاول."

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن