روزانه حواس پرتی: قدیمی رادیو را نشان می دهد بروید مجازی

مرموز قدیمی رادیو گوش دادن جامعه در زمان مرحله خود را نشان می دهد در پارک میدان تئاتر آنلاین هنگامی که coronav

توسط NASERINEWS در 25 خرداد 1399

مرموز قدیمی رادیو گوش دادن جامعه در زمان مرحله خود را نشان می دهد در پارک میدان تئاتر آنلاین هنگامی که coronavirus تعطیل تئاتر زندگی می کنند.

پس از دو فروخته آنلاین اجرای این بهار جامعه جدید اضافه شده و تاریخ جدید قیمت بلیط, شروع, شنبه, ژوئن 15.

انجام شده مانند یک کلاسیک پخش رادیو نمایش هر یک شامل تبلیغات اصلی وهم آور موسیقی زندگی می کنند و جلوه های صوتی. مجازی نشان می دهد خواهد بود یک چرخش از دست رفته قسمت اصلی آثار ادبی و سازگاری است. روز دوشنبه نشان می دهد دو هرگز قبل از شنیده های صوتی پخش می کند.

این نوشته بخشی از این را نشان می دهد رادیو های از قبل ضبط شده. در یک پارک مربع انتشار اخبار شرکت عضو اریک وبستر توضیح داد: "آن است که مصرف ما حدود پنج بار دیگر به تولید نشان می دهد که این راه و از آن خواهد آنها را انجام دهد اما در پایان روز آن را به یک موضوع کیفیت. ما می خواهیم به کاربران بهترین محصول ممکن و با محدودیت های ساخت یک نمایش از طریق زوم ما می تواند آن را خیلی بهتر با ویرایش."

و از آنجا که مخاطب می تواند بزرگتر از رئیس مرحله در پارک مربع که در آن نشان می دهد در اصل برنامه ریزی شده بود برگزار, قیمت بلیط ها کاهش یافته است به $15.

بلیط های در حال فروش در parksquaretheatre.org. شما و دعوت به زوم جلسه صبح نشان می دهد.

اعضای مرموز قدیمی رادیو گوش دادن جامعه شامل محلی تئاتر علاقه مندی ها: Eric وبستر (سایه تیپ), Shanan کاستر (2 قند اتاق به صورت کرم) جاشوا انگلیسی Scrimshaw (کمدی چمدان) و تیم Uren (فرومایه دلخوشیها).

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن