'Farmworkers نیست یکبار مصرف:' Latino فعالان سرب راهپیمایی ها و تحریم برای farmworkers حقوق - Sun, 26 Jul 2020 PST

تا او فارغ التحصیل از دانشگاه ایالتی واشنگتن, Bryan Vasquez استفاده می شود به طلوع فجر به کار در این زمینه هر

توسط NASERINEWS در 5 مرداد 1399

تا او فارغ التحصیل از دانشگاه ایالتی واشنگتن, Bryan Vasquez استفاده می شود به طلوع فجر به کار در این زمینه هر تابستان.

هنوز زخم از روز قبلی کار او ساخته شده مطمئن شوید که به ترک خانه خود را با پوشیدن یک پیراهن و یک دستمال گردن برای محافظت از خود را از آفت کش ها و مواد شیمیایی و خورشید است که مطمئن شوید که برای سوختن در آسمان بعد از آن روز.

با وجود خواسته های فیزیکی از کار farmworkers ندارد و دسترسی به مراقبت های بهداشتی و یا مرخصی استعلاجی گفت: Vasquez که در حال حاضر یک معلم در Wahluke دبیرستان در Mattawa. کار میدانی است که خسته کننده است و به نوع کار است که طول می کشد بیش از آن به او اضافه شده است.

"ما می خواهیم برای جلوگیری از این, بهره برداری, به خصوص در طول این بیماری همه گیر" Vasquez گفت. "ما خواهد شد مراقبت از مردم ما است."

Vasquez و ادواردو Castañeda دیاز یک دولت نماینده کاندیدای منطقه 13 و WSU فارغ التحصیل برنامه ریزی یک سری از پیاده روی این هفته را به نور عدم حمایت farmworkers کار و ایستاده در همبستگی با کارگران کشاورزی.

"ما احساس اجبار چون ما می دانیم که کارگر تجربه ما از طریق آن" Vasquez گفت. "ما می خواهیم به آنها را می دانیم که ما farmworkers انسان هستند. این چیزی است که آن پایین می آید."

اول مارس آغاز خواهد شد در کوئنسی در 6 p. m. دوشنبه در تالار شهر. راهپیمایی برای کارگر حقوق خود ادامه خواهد داد و در طول هفته در شهرهای مجاور از جمله Ephrata, Mattawa و موسس لیک.

به عنوان COVID-19 موارد در ادامه به موشک وار رفتن در مناطق روستایی و جوامع کشاورزی, تماس, شده, صنعت, صنعت و رهبران دولت برای اطمینان از کارگران کشاورزی در حال فراهم اقدامات ایمنی مناسب برای محافظت از آنها در برابر ویروس اما آنها کاهش یافته و در اوایل دستورالعمل شد برای انتقاد نیست در حال اجرا.

ایالات کارگران مزرعه و دیگر مدافعان حقوق کارگر واصل طرح دعوی در دادگاه در ماه آوریل در برابر واشنگتن با این استدلال که farmworkers ندارد حمایت کافی.

در مارس 13, وزارت بهداشت و وزارت کار و صنایع منتشر شد اضطراری کارگر مسکن قوانین که شامل افزایش فاصله فیزیکی و بهداشتی تلاش برای کاهش خطر COVID-19 شیوع است. این قوانین همچنین محدودیت های قرار داده شده در تخت تختخواب سفری به افزایش اجتماعی فاصله.

رژیم صهیونیستی. جی Inslee صادر الزامات جدید برای صنعت کشاورزی در مه 28, که شامل الزام کارفرمایان به ارائه حفاظت فردی, تجهیزات کافی در دست شویی ایستگاه در زمینه کارگران و مقادیر حمل و نقل.

Vasquez و Castañeda دیاز راه اندازی یک GoFundMe صفحه و به خارج از ایالات کارگران مزرعه برای تجهیزات حفاظت فردی برای کارگران مزرعه و راهپیمایان.

رهبران اتحادیه به تازگی شنیده ام از کارگران که به طور کلی کارفرمایان خود هستند و مطابق با قوانین شده اند و با در نظر گرفتن درجه حرارت خود را قبل از کار و ارائه آنها را با PPE گفت: Erik نیکلسون ملی معاون رئیس جمهور ایالات کارگران مزرعه.

"اما هنوز هم انطباق است و تقریبا به اندازه کافی و ما هنوز در حال بررسی زمینه ها و شکایت همانطور که ما در سراسر مکان های که در آن هیچ انطباق" او گفت:.

اتحادیه ثبت شده است حدود 30 شکایت با کار و صنایع و انتظار برای بررسی نتایج نیکلسون گفت.

Farmworkers همواره مورد سوء استفاده و زمان همه گیر شده این هایلایت و حتی بیشتر Vasquez گفت: به ویژه هنگامی که آنها در حال ارسال برای انجام کارهای خود را بدون مناسب پادمان.

"شما احساس می کنید مانند شما لازم نیست که یک صدای حق چون شما در بقا" Vasquez گفت. "شما ترس است که اگر شما صدای افکار خود را, شما ممکن است دریافت کنید, شما می دانید, مواخذه و یا که شما ممکن است از کار اخراج شدند."

واقعا وجود دارد هیچ راهی برای بدانید اگر شرکت ها یا صاحبان مزرعه در حال اجرای دولت قوانین و حمایت های او اضافه شده است.

آنها نیز برای دفاع از مردم به تحریم سیب و زغال اخته و گیلاس. این سه میوه برخی از بزرگترین محصولات کشاورزی است که در اکثر پول برای دولت است.

"تنها راه این است که این شرکت های بزرگ کشاورزی تولید کنندگان در حال رفتن به گوش دادن به درخواست مردم و حفاظت از farmworkers و نشان می دهد که از آنها قدردانی است توسط هدف قرار دادن آنها را از لحاظ مالی" Castañeda دیاز گفت.

هر دو مردان مشابه به اشتراک گذاری پس زمینه داشتن آمده است از مهاجر کارگر پدر و مادر و مشغول به کار در زمینه های خود را.

"من در کنار farmworkers برای 10 سال گذشته از زندگی من است." Castañeda دیاز گفت. "من می دانم که مبارزات. من فکر می کنم در مورد خانواده من, دوستان من, Bryan خود خانواده خودم و مردم با من ملاقات کردم در این زمینه."

دیدن سیاستمداران و رهبران دولت سقوط کوتاه از پرداختن به اقدامات احتیاطی و به جای قرار دادن تعهد در farmworkers آموزش خود است ناراحت کننده, Castañeda دیاز گفت.

یک پیش نویس از مسکن اضطراری قوانین منتشر شد مارس 23, دعوت از کارفرمایان به COVID-19 اقدامات ایمنی. در 27 آوریل Rep. تام دندانه R-موسی دریاچه و دیگر قانونگذاران از روستایی و کشاورزی-بر اساس مناطق امضا بر روی یک نامه خواستار بستر تختخواب سفری محدودیت برداشته شود.

نامه ای خواستار تجدید نظر در بستر قوانین و خواستار انعطاف پذیری در قوانین و مقررات برای کشاورزان به ایجاد محل امن.

در این نامه همچنین آمده است "در مقایسه با جمعیت در بزرگ farmworkers هستند نامتناسب جوان که بدان معنی است که آنها کمتر در معرض خطر عوارض جدی از COVID-19."

اما مورد اخیر در سراسر استان ها نشان می دهد سنبله در افراد جوان شدن COVID-19 برخی حتی منجر به مرگ شود. در اوایل این ماه یک کارگر کشاورزی در 30s خود را با شرایط اساسی درگذشت از COVID-19 عوارض ونچی جهان گزارش شده است.

"آنها نمی مراقبت در مورد به طور منظم کارگر مزرعه به دلیل برخی از این سیاستمداران, اگر نه همه از این سیاستمداران در روستایی تنظیمات به طور مستقیم سرمایه گذاری مالی در رشد سمت" Castañeda دیاز گفت.

دندانه گفت: قانون گذاران در حال انجام بهترین آنها می توانند در تلاش برای پیدا کردن تعادل در حفظ farmworkers امن و نگه داشتن این صنعت اقتصاد شناور.

"Farmworkers بسیار مهم برای تولید کنندگان آنها نگاه کردن به آنها," او گفت:. "بدون کارگران این مواد غذایی را نمی وجود دارد."

Vasquez گفت: آنها احساس نیاز به صحبت کردن برای farmworkers و آگاه هستند از اهمیت آوردن اقتصاد از اثرات این بیماری همه گیر اما این باید انجام شود در یک راه انسانی.

این فقط در مورد آموزش و پرورش که همان چیزی است که رهبران سیاسی به نظر می رسد با تمرکز بر به جای بحث در مورد چگونه مزارع و انبارها در حال پاسخگو زمانی که آنها در حال محافظت از کارگران خود را, او گفت:.

کارگران در H2A ویزا که تکیه بر مسکن به ارائه شده توسط کارفرمایان خود را در خطر هستند, او گفت:. آنها اساسا پتری-ظروف برای سرایت و گسترش زیرا آنها محله های تنگ با هیچ راه واقعی برای عمل اجتماعی فاصله, Castañeda دیاز گفت.

"مهاجران شده اند در طول تاریخ تحت قدردانی برای خود ضروری شغل اما آنچه که ضروری تر از قرار دادن مواد غذایی بر روی میز خود را" Castañeda دیاز گفت.

Castañeda دیاز با این نسخهها کار به عنوان یک کارآموز با غرب, عدالت, پروژه تجزیه و تحلیل سوابق درخواست های ساخته شده توسط تولید کنندگان و همچنین صحبت با farmworkers.

CDC توصیه می شود شش پا از فاصله اما این اتفاق می افتد نیست در ارائه مسکن, او گفت:.علاوه بر کشاورزی پرورش دهندگان درخواست شد سازمان های دولتی برای واریانس را تا حد 15 نفر در واحد مسکونی تا 25 نفر او اضافه شده است.

"این اساسا به این معنی با استفاده از farmworkers به عنوان قربانی گوسفند برای اقتصاد به نگه داشتن این ماشین رفتن" Castañeda دیاز گفت. "Farmworkers نیست یکبار مصرف."

او در حال حاضر در برخی از Yakima اعتصابات و آن را الهام بخش برای دیدن آنچه که کارگران قادر به رسیدن در مذاکرات در مورد مناسب حمایت پادمان و خطر پرداخت.

پایان هدف از این راهپیمایی است برای نگه داشتن مردم زنده گفت و امیدوار است که نسل جوان قادر به دیدن است که آن را ممکن است برای آنها را به حمایت از جامعه خود رای و به چالش کشیدن وضعیت موجود با وجود آینده کاری و سابقه و با حداقل منابع است.

"من اعتقاد دارم که آن زمان برای نسل جوان به ایستادن برای حقوق کسانی که در طول تاریخ مورد سوء استفاده قرار گیرد" Castañeda دیاز گفت.

مرکزی واشنگتن راهپیمایی برای کارگر مزرعه حقوق

دوشنبه - Quincy شهرستان سالن در کوئنسی WA از 6 بعد از ظهر تا 8 بعد از ظهر

سه شنبه - Grant County Courthouse در Ephrata, WA از 6 بعد از ظهر تا 8 بعد از ظهر

چهارشنبه - Mattawa شهرستان سالن در Mattawa WA از 6 بعد از ظهر تا 8 بعد از ظهر

پنج شنبه - شرق خیابان برادوی در Moses Lake, WA از 6 بعد از ظهر تا 8 بعد از ظهر

جمعه - دانشگاه مرکزی واشنگتن بارج سالن در النس بورگ, WA از 6 بعد از ظهر تا 8 بعد از ظهر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب