آتش سوزی و غارت یک شبه ترک آسیب های گسترده ای را در امتداد خیابان دانشگاه در سنت پل میدوی محله آسیب های گزارش شده در جای دیگر در شهرستان

پس از یک شب از غارت و آتش سوزی صبح نور نشان داد آسیب های گسترده ای به کسب و کار و خواص در امتداد سنت پل خیابان

توسط NASERINEWS در 9 خرداد 1399

پس از یک شب از غارت و آتش سوزی صبح نور نشان داد آسیب های گسترده ای به کسب و کار و خواص در امتداد سنت پل خیابان دانشگاه در نیمه محله.

سومین شب اعتراض در هر دو مینیاپولیس و سنت پل بیش از مرگ جورج فلوید در حالی که او در بازداشت پلیس به شورش با خرابکاری غارت فروشگاه ها و تنظیم آتش سوزی.

در نیمه راه آتش نشانان هنوز در تلاش برای خاموش کردن باقی می ماند از فروغ در ورزش گنبد, پوشاک ورزشی فروشگاه در نزدیکی Snellling و دانشگاه راه. نمای سیاه شدن بود و باقی مانده هم پاشیده بر روی پیاده رو.

کارگران در داخل تهران رستوران در نزدیکی تمیز کردن شیشه های شکسته. "این بسیار بد است. ما قفل شده است و تمام مواد غذایی ما است. آنها فقط در داخل و شروع به از بین بردن ..."

این فروشگاه GameStop در میدوی مرکز خرید بود سوخته با آتش است. یک نگاه در آن شکسته و درب و بررسی تجمع آب و باقی مانده است.

در 7 مایل ورزشی در Uni-دیل مرد 25-year-old Jin Lim, صاحب, حال, ساده, ارزیابی خسارت به فروشگاه او خریداری شده در سال گذشته: "به طور کامل نابود شده است." تمام فروشگاه موجودی گرفته شده بود توسط غارتگران است.

یک نشانه در رده مردان آفریقایی بازار در دانشگاه و پاسکال شناسایی استقرار به عنوان "سیاه و سفید متعلق به کسب و کار است." یک پنجره بود برطرف کننده آسیب دیده اما فروشگاه بود در غیر این صورت در امان ماند.

اما داوطلبان در حال حاضر برای کمک به طولانی پاکسازی جلوتر است. مگان هنینگ و مارک لارسون از بلر در خیابان بودند در میان یک گروه از همسایگان داوطلبانه.

اتحادیه منطقه پارک شورا در حال سازماندهی یک تمیز کردن تلاش – کسانی که می خواهند به hhelp باید در بیت لحم کلیسای لوتری – Midway در ساعت 10 صبح به تمیز کردن است و از ساعت 10 صبح تا 1 بعد از ظهر

در ضمن مناطق دیگر از سنت پل نیز تخریب و غارت یک شبه. The Grand Avenue انجمن کسب و کار نیز سازماندهی تمیز کردن تلاش های صبح جمعه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب