فوتبال حرفه ای در آستانه شکوه نقش برآب توسط pandemic

در فوریه. 8, cornerback Bradley Sylve گل اول دفاعی زمین نشستن کامل هواپیما در لحظه احیا XFL. او ره عبور برای س

توسط NASERINEWS در 2 تیر 1399

در فوریه. 8, cornerback Bradley Sylve گل اول دفاعی زمین نشستن کامل هواپیما در لحظه احیا XFL. او ره عبور برای سی مدافعان و بازگشت آن 69 متری برای حفظ پیروزی است. هنگامی که او به پایان رسیده منطقه او محدود در شاد ورود پرش و hopscotching و چرخاندن در رقص به نام Griddy.

این جوشان لحظه نشان داده شده در تلویزیون ملی ظاهر شد و به سیگنال Sylve را در بلند مدت در پی دستیابی به موفقیت به عنوان یک حرفه ای. آمد آن 10 روز پس از 27 روز تولد; 15 سال پس از طوفان کاترینا غرق در زادگاه خود در روستا لوئیزیانا در سال 2005; چهار سال پس از او پاره خود را به سمت چپ تاندون آشیل در آلاباما در حالی که انتظار 2016 NFL draft; و سه سال پس از حاشیه فرصت با لوایح بوفالو و پرستاران نیواورلئان در سال 2017 تولید هیچ رسمی زمان بازی.

"شما برکت را برای رفتن به آمده" Micquella Roblow, Sylve را به او گفت و پس از آن ، "ماندن و دعا کردن است."

شش روز بعد Sylve معامله شد صلیب کشور به لس آنجلس Wildcats. شانس خود را نگه داشته و بدتر به عنوان coronavirus همه گیر رخ داد. در 20 مارس XFL که اولین سرچشمه گرفته و سقوط در سال 2001 لغو مانده از آن بوت فصل به عنوان ورزشی جهانی تعطیل. در مارس 13, لیگ برای پرونده فصل 11 ورشکستگی حمایت می کند.

در سال گذشته Sylve در بازی های مختلف بهار لیگ به داد فوتبال آمریکایی که همچنین خورده در طول فصل اول خود را.

"دیگر نه" او گفت: خود را در غضب. "لطفا دوباره نیست."

Sylve داستان آشنا است در میان کسانی که در حاشیه حرفه ای ورزش journeymen که دو منظوره خط نازک بین پذیرش و رد. چه چیزی باعث می شود سفر خود را از قابل توجه این است که تلاقی با دو تا از فاجعه بار ترین حوادث جوان قرن. سفر خود را که هنوز هم کامل نیست و در نظر است مورد نیاز استثنایی انعطاف پذیری و پشتکار بیش از یک دهه و نیم از طریق بلایای طبیعی آسیب دیدگی نابهنگام و جهانی سرایت در یک خنثی اما unflagging پیگیری از فوتبال حرفه ای.

"این مایه تاسف است چرا که من فکر می کنم او به سختی خراش سطح بالقوه خود گفت:" سیریل Crutchfield که مربی Sylve به دولت های متعدد قهرمانی در فوتبال و پیگیری در جنوب Plaquemines دبیرستان در حدود 50 کیلومتری جنوب شرقی نیواورلئان و ازدواج کرده بود در این دوره به Sylve مادر. "چه بسیار مأیوس کننده است که تمام شرایط خارج از کنترل است."

Sylve رشد مورد به مراتب از زمان به عنوان می تواند تصور در بندر گوگرد لوئیزیانا در میان روغن ماهیگیری و مرکبات روستاهای Plaquemines محله که در آن می سی سی پی اجرا می شود از طریق آن پرنده پا دلتا به خلیج مکزیک.

بزرگراه 23 تنها جاده ای که اجرا می شود کامل 70 مایل از محله. آن است که flanked در یک طرف رودخانه و در طرف دیگر توسط باتلاق و خلیج فارس. بنابراین عادت کرده است و آبکی هستی که قبل از کاترینا در نزدیکی روستای بزرگ بایو تا به حال یک مدرسه قایق به جای یک اتوبوس مدرسه.

در اوت. 29 سال 2005 طوفان ریخت و بیش از 20 فوت آب به پایین Plaquemines قبل از فرو نیواورلئان. تابوت شناور از زمین خارج شد. گاو آویزان گردن خود را در درختان. تقریبا در هر خانه و کسب و کار در بندر گوگرد نابود شد.

Sylve سن 12 و ورود کلاس هفتم زمانی که کاترینا با نزدیک شدن تخلیه با مادرش به هوستون پیش از طوفان. زمانی که آنها بازگشت به خانواده را در خانه سه اتاق خوابه در 144 کارولین Ave. آنها آن را در بر داشت شده بود محکم کردن پایه و اساس آن کوبیده, همه چیز در داخل تخریب. مادر و مادر بزرگ گریه در زندگی خود تجمع شسته.

"من تا به حال تصاویر کودک بردلی در دو دوفل کیسه" Roblow مادرش گفت:. "رفته است."

برای سال بعد از طوفان که Sylve خواب او در بر داشت خود را سرگردان ، او همیشه یک پسر جوان و همه چیز دست نخورده بود. آشپزخانه. تشک که در آن او و او عموزاده بازی بازی های ویدئویی بر روی زمین اتاق نشیمن. غنائم خود را از bantam لیگ برتر فوتبال, بسکتبال و بیس بال. رویاها همیشه لذت بخش و هنگامی که او در بر داشت خود را تکان دهنده او تلاش برای به تاخیر انداختن بیداری.

در سال 2006 Sylve و مادرش اسکان در بندر گوگرد زندگی در یک FEMA تریلر مشابه به عنوان هر کس دیگری. یک مدرسه جدید در جنوب, Plaquemines دبیرستان تشکیل شد در موقت ساختمان, نقاشی در مورد 260 دانش آموزان از سه نابود محله مدارس. دانش آموزان ئی با نام مستعار خود را از طوفان است. Sylve بود در کلاس هشتم اما فوتبال در تیم اول دانشگاه یا دانشکده در حال حاضر آن را سریع ترین بازیکن.

ویرانی کاترینا نیست کاهش این تیم با ناامیدی. آن که دارای عقاید طوفان با سرسختی و حل و فصل. جنوب Plaquemines برنده فوتبال کشور عنوان برای مدارس کوچک در سال 2007 و 2008 و به بازی های قهرمانی دوباره در سال 2009. Sylve بازی در حال اجرا بازگشت گسترده گیرنده cornerback حتی کارفرمایی. و او تبدیل به یکی از کشور سریعترین دبیرستان sprinters.

"پس از کاترینا آن شده است بسیار آسان تر برای غلبه بر سختی" Sylve گفت. "هیچ چیز بدتر از آنچه که ما از طریق بوده است."

او گرفتار چشم از برتون می سوزاند و سپس دانشگاه آلاباما در حال اجرا پشت مربی و آس همکاران که از نیواورلئان. سوختگی درک و قدردانی تداوم بازیکنان در جنوب Plaquemines دبیرستان بسیاری از آنها فقیر همه آنها را از دست داده و همه چیز را در طوفان.

برای یک فصل Sylve تیم سفر 60 مایل سفر رفت و برگشت به تمرین. بعد از طوفان در لباس موقت اتاق قفل در خراب ورزشگاه گاه های فضایی با یک ولگرد راکون یا صاریغ. اما آنها نادیده گرفته و ناراحتی تبدیل شد و به عنوان غالب به هر تیم در لوئیزیانا پس از به ثمر رساندن 60 امتیاز در سه ماهه اول یک بازی حذفی.

Sylve با شخصیت به نظر می رسید مایل به انجام هر کاری که تیم خود را مورد نیاز دقیق در مورد هنر و صنعت خود را. و او بسیار سریع است. سوختگی استخدام او را به Alabama.

"شما تقریبا می تواند اعتماد به نفس تراوش از آن مرد گفت:" سوختگی در حال حاضر در حال اجرا پشت مربی برای New York Giants.

در آلاباما Sylve بازی ملی در قهرمانی تیم در سال 2012 و 2015 سرآمد در تیم های ویژه و دریافت مدرک لیسانس در انسان محیط زیست علوم است. او برای اولین بار در میان نزدیک ترین بستگان فارغ التحصیل از کالج. اما او اذعان کرد که او در کالج حرفه ای بود که چپ نشده توسط آسیب و بیشتر نقش پشتیبان گیری در cornerback.

او را دعوت به ترکیب قبل از سال 2016 پیش نویس NFL. اما او را یک فرصت برای نمایش مهارت های خود را در روز لیگ پیشاهنگی بازدید آلاباما پردیس. او تا به حال یکی از ویژگی NFL باارزش تقریبا هر چیز دیگری: سرعت.

سه بار در دبیرستان Sylve برنده دولت عنوان در دوی 100 و 200 متر قابل توجه است که در جنوب Plaquemines تا به حال هیچ آهنگ در حال اجرا. او تمرین روی چمن زمین فوتبال قرار می گیرد و موجود در منطقه پایان برای شبیه سازی منحنی از 200. به ساخت قدرت او و هم تیمی های خود برافراشتند یکی دیگر در پشت خود و زد بالا و پایین بلند و وسیع levee که برگزار شد از می سی سی پی.

"من هرگز دیده می شود یک فرد تغییر چرخ دنده ها مثل برادلی گفت:" Crutchfield که بعدها مربی چند بازیکن از نیواورلئان که رسیده NFL از جمله در حال اجرا پشت لئونارد Fournette از Jacksonville Jaguars. "با دوم یا سوم او به نظر می رسید با سرعت بالا."

در آلاباما Sylve شده بود دست بهنگام در 4.28 ثانیه در 40 yard dash. آن را تنها چهار صدم ثانیه خاموش NFL ترکیب رکورد در آن زمان است. او تا به حال پر کردن 6-پا فریم به 187 پوند است. او آماده بود برای پیشاهنگی را ببینید.

"من قصد کشتن که 40," Sylve گفت. "این بود که به من غذا ticket."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

در مارس 8, 2016 روز قبل از آلاباما pro روز Sylve شد تمرین یک روال تمرین backpedaling و برش در زاویه 90 درجه به راست خود را زمانی که او کاشته پای چپ خود را و شنید با صدای بلند ظاهر صدا. او با تجربه بدون درد, تنها احساس چیزی نورد تا گوساله مانند یک پنجره سایه. او برخوردی خشن روبرو سمت چپ خود تاندون آشیل.

"این احساس Jell-O," Sylve گفت.

آلاباما مربی فشرده چپ خود گوساله اما پا باقی مانده لنگی. Sylve حال پاره شده تاندون آشیل.

"من احساس روح من بیرون آمدن از بدن من," او گفت:.

آلاباما پرداخت برای عمل جراحی و مجاز Sylve به ناتوانی در مرکز آموزش. بیش متعاقب آن ماه مادرش نوشته شده انگیزشی یادداشت های خود را در Facebook page like "هنگامی که زندگی شما قرار می دهد در شرایط دشوار نیست بگو چرا من؟' فقط بگو من امتحان کنید.'"

یک سال پس از عمل جراحی Sylve شیفته تیم NFL اما هرگز کاملا آنها را متقاعد است که او cornerback استعداد همسان با سرعت خود را. او صرف 2017 پیش فصل با صورتحساب پس از صرف چند هفته در واپسین تمرین تیم ملی. او یک ازمایش با تنسی تیتان در سال 2018 است. او سپس در دو فصل بهار لیگ — ابوالفضل و XFL — اما هر دو تاشو زیر پای او.

"این نا امید کننده است زیرا او شده است تا در آستانه" سوختگی گفت.

مانند هر بازیکن Sylve باید برای خود تصمیم بگیرند زمانی که پنجره بسته شده است در فوتبال حرفه ای گفت: Crutchfield خود دبیرستان مربی. به عنوان تابستان با نزدیک شدن این دو ارتباط برقرار کرده و از طریق Facebook بود اما نه صحبت از XFL عملیات خود را متوقف.

"آن را مانند زمانی که کسی می میرد و من نمی دانم که چگونه به تماس و گفتن من متاسفم" گفت: Crutchfield در حال حاضر مربی در Broadmoor دبیرستان در Baton Rouge, لوئیزیانا.

شانس ممکن است برای Sylve. اما او آماده است به تن او فوتبال حرفه ای. نه پس از او همه چیز را از طریق بوده است. حتی زمانی که همه گیر زده از XFL برگزار شد برای یک هفته طولانی تر از برخی دیگر از لیگ و او نگه داشته در حال رفتن به تمرین با لس آنجلس Wildcats.

"من نگران نیست در مورد ویروس" او گفت:. "من تا به حال شده است از طریق طوفان کاترینا."

به ناچار XFL بسته درهای خود را بیش از حد. Sylve منتقل شده به Plaquemines محله زندگی با مادر او و شش ساله و پسر Bradley جونیور در unincorporated روستای غرب Pointe à la Hache.

او زندگی می کند frugally. او گفت که او خود را کوتاه XFL درآمد حدود 25000 $از آنچه که بوده است در مورد $50,000 حقوق و دستمزد برای یک فصل کامل به پس انداز. پنج بار در هفته او همواره 75 مایل سفر رفت و برگشت به یک باشگاه ورزشی است که بازگشایی شد. در خانه او ماهی برای تیم redfish و خالدار ماهی قزل آلا و صلح از ذهن.

بازیگری که خود عامل Sylve قصد دارد به سعی کنید به ترتیب یکی دیگر از NFL استماع و یا اردوگاه های آموزشی, دعوت, اگر و هنگامی که این بیماری همه گیر اببس هر چند لیگ نمی خواهد نگه دارید و باز کردن فايلهاي این سال است. و یا او ممکن است به دنبال لیگ فوتبال کانادا اگر آن را پخش و یا در عین حال یکی دیگر از بهار لیگ یا لیگ داخل سالن. در برخی از نقطه در فوتبال به پایان خواهد رسید و او را در نظر بگیرید و یا آموزش مربیگری ورزشکاران است. اما هنوز رتبهدهی نشده است.

"اگر من را به لیگ های بزرگ, تا زمانی که من در خارج وجود دارد, دود کردن آن واقعا مهم نیست" Sylve گفت. پسر خود را در حال ورود به کلاس اول گفت: "من نمی خواهم او را برای دیدن من در حال اجرا به دور از مشکلات زمانی که همه چیز ضخیم."

سخنرانی او شنیده ام در دبیرستان درباره هوازدگی بدبختی هنوز هم طنین انداز: کاترینا نابود شده ما اما نگاهی که در آن ما در حال حاضر. اگر شما می توانید آن را از طریق تمام است که ناامیدی تخریب و شکستگی هیچ چیز در این جهان می تواند شما را شکست. اگر شما در حفظ و متصل کردن دور همه چیز خوب می رویم به اتفاق می افتد.

"من فقط می خواهم به بازی فوتبال و زندگی کردن رویای من," Sylve گفت. "همه نیاز من این است که یک تیم به من بگویید بله."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب