McDavid در NHL بازگشت-به-بازی بازی های طرح: 'کامل نیست اما بهترین ها ما رو'

کانر McDavid در حال حاضر در نظر خود زوم متخصص.او احتمالا باید — کاپیتان Edmonton Oilers تا به حال مقدار زیادی

توسط NASERINEWS در 9 خرداد 1399

کانر McDavid در حال حاضر در نظر خود زوم متخصص.

او احتمالا باید — کاپیتان Edmonton Oilers تا به حال مقدار زیادی از عمل است.

"هرگز در یک زوم تماس بگیرید تا کل این چیزی که اتفاق افتاده است" McDavid گفت: پنج شنبه. "قطعا در یک بیت."

23-در سال سوپراستار بخشی از NHL/nhl on nbc کمیته است که کار از راه دور از طریق ویدئو کنفرانس پلت فرم آخرین شماره هفته به آمده تا با لیگ برتر بازگشت-به-بازی بازی طرح باید هاکی مجاز به رزومه کاری خود در این فصل تابستان است.

"قطعا هیجان انگیز به عنوان بخشی از فرایند" McDavid گفت. "وجود دارد مقدار زیادی از عقب و جلو."

اگر NHL که برنامه های آن متوقف شد مارس 12 به دلیل COVID-19 همه گیر می شود چراغ سبز از دولت و مقامات بهداشت با حضور 24 تیم خواهد بود سمت چپ به رقابت برای جام استنلی.

شده است وجود دارد گله مند در برخی از بازارهای اما McDavid گفت: هیچ برنامه ای بود که همیشه رفتن به لطفا 31 باشگاه و بیش از 700 بازیکنان.

"این یک فرمت است که به وضوح کامل نیست," او گفت: در زوم تماس با خبرنگاران پنج شنبه. "اما آن را به بهترین ما ... بنابراین این چیزی است که ما قصد داریم با."

بالا-4 تیم در کنفرانس شرق و غرب خواهد جداگانه بازی مینی مسابقات برای تعیین بذر در حالی که باقی مانده فرانچایز خواهد نبرد در بهترین پنج دور مقدماتی سری کامل 16-باشگاه حذفی براکت.

McDavid بود پیوست و در بازگشت به بازی توسط کمیته تورنتو افرا برگها کاپیتان جان توارث Winnipeg Jets مرکز علامت Scheifele Ottawa Senators defenceman ران Hainsey فیلادلفیا آگهی جناح جیمز ون Riemsdyk NHL کمیسر گری Bettman و معاون کمیسر لایحه دالی.

"من نمی توانم بگویم که همه توافق بر روی همه چیز" McDavid گفت. "اما این نقطه از کمیته به بحث مسائل و آن را به یک حجم نمونه.

"من احساس می کنم که ما انجام داده ایم و کار ما است."

McDavid که Oilers خواهد مطابقت کردن در برابر Chicago Blackhawks در "بازی در" دور گفت: قرار دادن چه خوب بود برای لیگ جلوتر از تیم های فردی برترین بود.

و او می دانم.

Oilers شنبه دوم در Pacfic بخش و چهارم در کنفرانس غرب — با توجه به sportsclubstats.com این تیم تا به حال 95 درصد احتمال ساخت پست های نجومی در مکث — را به نفع خود بهترین-از-پنج سری در برابر سه بار جام قهرمانان Jonathan Toews و پاتریک کین فقط به این برگشتی شبیه هیچ دیگر است.

ادمونتون نیز 11 امتیاز بهتر از شیکاگو که تا به حال فقط 2.6 درصد شات واجد شرایط برای پست های نجومی قبل از رمان شیوع کروناویروس به ارمغان آورد بسیاری از ورزش ها در جهان به توقف screeching.

"شما باید به آنچه که بهترین برای لیگ گفت:" McDavid که تیم لبه برای چهارم در غرب توسط ستاره دالاس در نقاط درصد است. "شما نیاز به یک گام به عقب و نگاهی به آن unselfishly."

توارث گفت: بازیکنان بودند قصد در ساخت مطمئن شوید که هیچ ستاره اگر یک تیم در نهایت آسانسور در جام جهانی در عرصه بدون فن.

"هر کسی که می شود نام خود را در آن می خواهد برای به دست آوردن آن," او گفت:. "من فکر می کنم آن را به یک کار بسیار شایسته و مستحق قهرمان جام استنلی."

McDavid گفت: حل و فصل در تعداد تیم ها شامل یک "مشکل بزرگ" به مقابله با.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

"در نهایت ما به ضرب و شتم این چیزی که به مرگ" او گفت:. "این فقط به نظر می رسد برای چک کردن بسیاری از جعبه برای بسیاری از تیم های. ما فقط باید با آن زندگی کنیم و بازی به بازی و ببینید چه اتفاقی می افتد."

NHL گفته آن نیاز خواهد داشت تا 30000 COVID-19 تست برای بازیکنان اگر فصل رزومه و اضافه کرد که یک نتیجه مثبت لزوما از خط خارج شدن 24 تیم با فرمت.

Oilers defenceman Darnell, پرستار بود روز پنج شنبه در تماس با McDavid و خواسته شده بود در مورد چگونه او راحت می شود با ادامه اگر یک هم تیمی و یا حریف آزمایش مثبت است.

"هر فرد مجرد است که در حوزه های مختلف سطح راحتی گفت:" 25 ساله. "این آسان برای بسیاری از مردم به نظاره نشست و گفت: شما بچه ها در خطر ابتلا به کم جمعیتی است.'

"این است که ما هرگز تا به حال برای مقابله با ... مهم نیست که چه فرمت تست برای رفتن به بزرگ است."

ادمونتون ونکوور و تورنتو در میان 10 شهر شارت توسط NHL به عنوان پتانسیل هاب برای 24 تیم که به احتمال زیاد به ماندن در یک حباب به دور از عانه و به طور بالقوه به دور از خانواده برای ماه ها در پایان.

McDavid که به پایان رسید دوم به همکار Oilers مرکز لئون Draisaitl کلی مسابقه به ثمر رساند شات پایین این استدلال یک تیم می توانست یک مزیت بازی در خانه خود بازی.

"این قراره احساس عجیب و غریب در آن ساختمان بدون توجه به جایی که شما بازی مهم نیست که اگر شما بازی وجود دارد 100 بار," او گفت:. "ساختمان در حال رفتن به احساس عجیب و غریب فقط با طرفداران که در آن وجود دارد."

بازگشت-به-بازی بازی طرح یک گام مهم برای NHL بلکه فقط که یک گام در هدف خود برای نجات 2019-20 مبارزات انتخاباتی. لیگ امیدوار به باز کردن تیم و امکانات اجازه می دهد تا بازیکن را به اسکیت بازی کردن در گروه های کوچک شروع ماه آینده نگه داشتن اردوگاه های آموزشی در ماه جولای و به عقب بر گردیم به بازی اکشن سه یا چهار هفته پس از آن.

اما McDavid که از نزدیک نگاه کنید فقط یک بخشی از این روند می داند که وجود دارد مقدار زیادی از کار هنوز انجام دهید.

"این هیجان انگیز," او گفت:. "ما در حال کار به سمت برگشت به بازی هاکی همان چیزی است که ما همه می خواهم به انجام است."

فقط زمان خواهد شد بگویید اگر که در واقع اتفاق می افتد دوباره در این فصل است.

تاریخ گفتگو

س:

چه چیزی شما فکر می کنم از قالب ؟ به اشتراک گذاری افکار خود را

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن