جدید CBA, تخت, حقوق و دستمزد کلاه برای NHL معنی افرا برگها نیاز به پیروزی در حال حاضر

در حال حاضر برنده – این تابستان در این ستاره از استنلی جام حذفی مسابقات -- است همه مهم تر برای این باند از افر

توسط NASERINEWS در 17 تیر 1399

در حال حاضر برنده – این تابستان در این ستاره از استنلی جام حذفی مسابقات -- است همه مهم تر برای این باند از افرا برگها با توجه به واقعیت های جدید توافق دسته جمعی.

آن را ویژگی های یک تخت کلاه – قابل توجه برای بسیاری از دلایل ذکر شده در زیر.

اما خط پایین این است: این است که احتمالا بهترین نسخه Maple Leafs ما را ببینید تا درپوش افزایش دوباره آن اتفاق نمی افتد برای دو یا سه سال است.

کلاه گیر کرده است در $81.5 میلیون دلار برای دو سال آینده و ممکن است تنها افزایش 1 میلیون دلار در سه سال پایین جاده به عنوان NHL – مانند بقیه جهان – تنظیم آن اقتصاد به یک پست-همه گیر جهانی است.

در راه آن را یک پیروزی برای تیم – مانند Maple Leafs – که باید پول قرارداد و حداکثر کردن کلاه خود را پرداخت. جایگزین شده اند کاهش می یابد کلاه گره خورده است به طور مستقیم به درآمد. کاهش درپوش را ایجاد هرج و مرج چرا که بسیاری از تیم ها را مجبور به خرید از ستاره و یا تجارت آنها به مراتب کمتر از ارزش خود را. آنچه را که آنها تا به حال زحمت ساخته شده از طریق پیش نویس شده اند که از هم پاشیده.

اما برای برگ آن باعث می شود در حال حاضر به مراتب مهم تر از آینده است. و این باعث می شود در آینده واقعا iffy.

این ساختار حقوق و دستمزد در حال حاضر در محل تغییر نمی دهد. این بدان معناست که به عنوان بازیکن آمده تا از طریق صفوف و سزاوار برد وجود خواهد داشت اتاق مگر اینکه یک بازیکن در که دلار اسلات نقل مکان کرد.

افرا برگها باید $77.8 میلیون نفر در حقوق و دستمزد متعهد به 18 بازیکن (10 جلو, شش defencemen دو goalies و 1.2 میلیون دلار بدهکار به فیل Kessel) در فصل آینده. که برگ $3.7 میلیون دلار برای هشت در فهرست در حال حاضر تبدیل خواهد شد که نمایندگی رایگان در نوامبر. 1 (جدید عامل رایگان دیوانگی در روز).

به تراویس Dermott افزایش از $863,333? یا ایلیا Mikheyev از $925,000? دو نفر از آنها به تنهایی می تواند خوردن تا $3.7 میلیون بين آنها اگر نه بیشتر. که فهرستی از 20.

پس از خداحافظی بعد از پلی آف سپس به تایسون باری کودی Ceci کایل Clifford, Jason Spezza, Frederik Gauthier و دنیس Malgin. یا آوردن یک زن و شوهر از آنها را در حداقل حرکت و ... چه کسی ؟

پس از خداحافظی به یک یا دو فهرستی که بدست آورده در حدود 2 میلیون به 4 میلیون دلار در محدوده (ژاک هایمن الکساندر Kerfoot Andreas Johnsson, Kasperi Kapanen جاستین Holl). احتمالا نمی توانید آنها تجارت برای بازیکنان یا پس از تخلیه حقوق و دستمزد خواهد بود هدف.

برگها نه تنها در این کلاه بحران. بازگشت احتمالا نمی خواهد زیاد است. تجارت پاتریک Marleau در سال گذشته برای ایجاد فضای کلاه به ثبت نام میچ Marner هزینه برگها یک دور اول انتخاب کنید. دریافت استفاده می شود به معاملات مانند آن. و شایعات است که آن دسته از بازیکنان و اجازه می دهد تا پرتاب در William Nylander – در بازار هستند.

من حدس می زنم شما در حال حاضر به آن استفاده می شود.

یه سوال ؟ ایمیل من در askkevinmcgran@gmail.com و من پاسخ آن را در کیسه مراسلات پستی.

هیچ تحریم: آن را کاملا قابل توجه است اگر شما فکر می کنم در مورد آن: NHL کمیسر گری Bettman جدید توافق دسته جمعی بدون تحریم.

که اولین بار در زمان تصدی خود: او در زمان بیش از در سال 1993 و وجود دارد lockouts در سال 1994 تا 2005, 2012.

من می توانستم این تعبیر آن متفاوت می شود نازکن و گفت: در آن زمان کار دیگری توقف. اما این بیماری همه گیر ناشی از توقف در این فصل است و خارج از کنترل او و یا NHL بازیکنان' Association.

کسانی که lockouts بودند همه در تلاش خود را برای حقوق و دستمزد کلاه. در سال 94 یک شکست خورده است. سال 2005 یکی – که هزینه یک فصل – تحمیل یک کلاه, جایی که بازیکنان تقسیم شده 57 درصد از هاکی مربوط به درآمد. او سال 2012 تحریم کردم که تعداد پایین به 50-50.

او یکی crowning glory – از یک صاحب نظر به دلیل آن را به هاکی صاحبان یک پایه محکم است که در آن به سود شد تساوی حقوق بازیکن به HRR.

با آن آمد مخوف سپردن – یک درصد از حقوق و دستمزد بازیکن را کنار بگذارند پرداخت می شود به صاحبان اگر HRR اهداف نیست ملاقات کرد. فقط در مورد هر سال بازیکنان پرداخت شده به صاحبان.

در این سال خواهد بود. نه چند بعدی.

اما آنچه جالب است جدید CBA – که منقضی خواهد شد در هر دو 2026 یا احتمالا 2027 بر اساس درآمد – به ظاهر unties حقوق از HRR. که یک پیروزی بزرگ برای بازیکنان.

آن را نمی خواهد به معنای افزایش در پرداخت. درپوش حقوق صاف خواهد بود برای چند سال آینده احتمالا افزایش تنها 1 میلیون دلار از آن زمان $81.5 میلیون.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

و این به آن معنا نیست پایان دادن به سپردن. اما سپردن پوش خواهد شد.

با توجه به TSN:

2020-21: 20 درصد

2021-22: 14-18 درصد (TBD)

2022-23: 10 درصد

2023-24: 6 درصد

2024-25: 6 درصد

2025-26: 6 درصد

برای پول بزرگ بازیکنان در حال حاضر تحت قرارداد این معنی است که آنها در حال گرفتن یک برش قابل پرداخت را با توجه به 20 درصد سپردن (سال آینده) به علاوه بیشتر از 10 درصد از حقوق و دستمزد خواهد بود که معوق به صاحبان شکستن اما با توجه به بعد.

وجود دارد دیگر خیلی چیزهای لازم به ذکر دوباره با TSN به عنوان منبع.

-Rookies می توانید کمی بیشتر با پاداش پریدن به 1 میلیون دلار از $850,000.

-المپیک مشارکت آزمایشی خواهد شد و نتیجه از آینده مذاکرات با کمیته بین المللی المپیک و بین المللی هاکی روی یخ فدراسیون.

-هیچ-تجارت بند حرکت خواهد کرد با این بازیکن حتی اگر او waives آن است.

-بازیکنان هستند که عوامل به عنوان دور به عنوان NHL نگران است که بازی در اروپا ممکن است پیوستن به NHL بدون چشم پوشی اگر آنها ثبت نام در NHL توسط Dec. 15. اگر شما به یاد داشته باشید ویلیام Nylander وضعیت او نمی تواند بازی در اروپا در حالی که او در مذاکره با برگ زیرا برای انجام این کار به معنای او را مورد نیاز چشم پوشی پس از امضای قرارداد در تورنتو است. او نمی خواهد که پاک شده است. در حال حاضر یک بازیکن مثل Nylander می توانید در جاهای دیگر در حالی که او در مذاکره با تیم NHL.

تاریخ گفتگو

س:

آیا شما فکر می کنم برگ ها در win-در حال حاضر حالت ؟ به اشتراک گذاشتن افکار خود را.

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن