سابق برگها رو به جلو برندان Lewisburg محکوم توسط NHL برای misogynistic نظرات آن که به ظاهر در رسانه های اجتماعی

NHL در روز چهارشنبه را محکوم کرد misogynistic نظرات به Washington Capitals به جلو برندان Lewisburg و Florida P

توسط NASERINEWS در 19 اردیبهشت 1399

NHL در روز چهارشنبه را محکوم کرد misogynistic نظرات به Washington Capitals به جلو برندان Lewisburg و Florida Panthers چشم انداز جک Rodewald در یک چت گروهی در رسانه های اجتماعی.

نظرات خود را شامل مبتذل disparagement از دختر و همسران بازیکنان دیگر. چت و همچنین شرح فتوحات جنسی در گرافیک ضوابط و شامل بحث در مورد استفاده از کوکائین است.

"وجود دارد هیچ جایی در لیگ ما برای چنین اظهارات نگرش و رفتار بدون توجه به فرم" NHL در بیانیه ای گفت. "ما به این آدرس غیر قابل توجیه رفتار با باشگاه ها و بازیکنان درگیر است."

Lewisburg یک بار تورنتو افرا برگ در چهارم NHL فصل عذرخواهی شنبه برای نظرات و در بیانیه ای گفت که او به رسمیت شناخته شده "چگونه نامناسب و توهین آمیز این نظر هستند." پایتخت منتشر شد بیانیه ای به چند اخبار سازمان های رسانه ها گفت که آنها را در مقابله با این موضوع داخلی است.

یک Instagram چت گروهی که در آن پیام های ارسال شده هک شد, Lewisburg گفت و تصاویر از گفتگو شد و سپس ارسال شده در دیگر حساب های رسانه های اجتماعی. او گفت که او و دیگر شرکت کنندگان معتقد بودند چت خصوصی بود.

"من متعهد به یادگیری از این و تبدیل شدن به یک فرد بهتر است با در نظر گرفتن زمان برای تعیین چگونگی حرکت رو به جلو در یک پاسخگو, راه های معنی دار" Lewisburg, 25, گفت:. "من واقعا متاسفم."

Rodewald است که در 10 بازی NHL تجربه با سناتورهای اتاوا, بازی های برگزار شده در Panthers' minor سیستم لیگ این فصل است.

این دومین حادثه از رفتار توهین آمیز را محکوم کرد اتحادیه در این بهار. دیگر درگیر اظهارات نژادپرستانه توسط کسی که تا به حال هک شده به یک ویدئو کنفرانس شامل نیویورک رنجرز چشم انداز K'Andre میلر که شناسایی به عنوان آفریقایی آمریکایی. یک رشته از نژادی تهمت میگردین در سراسر صفحه نمایش برای چند ثانیه طول زندگی چت قبل از رنجرز آن را تعطیل کند.

تیم و لیگ شد برای انتقاد نیست پیش بینی مشکل در ویدئو کنفرانس به دلیل پلت فرم آن زوم کرده بود و بارها شده است که هدف از حملات هک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب