دوقلوها پارچ Rich Hill مبارک به پشت بر روی تپه

Rich Hill در حال حاضر به حال تامی جان عمل جراحی است. دوم تامی جان هزینه کهنه با ارزش زمان — زمان او نمی خواهید

توسط NASERINEWS در 18 تیر 1399

Rich Hill در حال حاضر به حال تامی جان عمل جراحی است. دوم تامی جان هزینه کهنه با ارزش زمان — زمان او نمی خواهید به از دست دادن. و به این ترتیب استارت در زمان تحصیل به خوبی تحقیق جهش از ایمان است.

هیل در حال حاضر 40 قرار گرفتند اولیه تعمیر عمل جراحی آخرین offseason به تعمیر پارگی در اولنار وثیقه رباط.

ایده این بود که عمل جراحی است که به مراتب جدیدتر را در زمان بازیابی. آن را انجام داد. جهانی و همه گیر وجود همه چیز شده اند قایقرانی صاف برای هیل پس از.

هیل در اصل برنامه ریزی شده برای پیوستن به دوقلوها' چرخش در اوایل ماه ژوئن است.

در حال حاضر او در مسیر به یک عضو از چرخش زمانی که فصل شروع می شود در اواخر ماه جولای جلوگیری از هر گونه موانع بالقوه.

موفق چهار زمین باز یافته زنده پنبه حلاجی تمرین روز دوشنبه طی آن یک انیمیشن تپه grunted یا فریاد می زدند: پس از نزدیک به هر زمین کمک سیمان که.

"این یکی از اندازه متناسب با تمام جراحی است. این چیزی است که باید به عنوان تعریف نوع حق بیمار است که می تواند این عمل جراحی, و اگر این امر به آنها" هیل گفت.

"... من با این برنامه و من سخت کوش در مورد کار کردن شانه, برنامه و گیر به پرتاب برنامه. و بسیاری از پرتاب برنامه تا به این نقطه من واقعا نوع اعدام را به دلیل COVID. من فکر می کنم (دوشنبه) پنجم زمان انداخت به یک شکارچی قبل از آمدن به اینجا."

در طول 3 1/2-ماه اخراج تپه عقب نشینی به منطقه بوستون که در آن او را به یک پارک و جریان خود را پرتاب به خالص بیش از زوم برای اعضای دوقلوها' کارکنان به رعایت.

دوقلوها تبادل مربی وس جانسون گفت: آنها زوم یک یا دو بار در هفته.

به عنوان آنها عمیق تر به فرآیند آنها شروع به داشتن هیل کار را از طریق یک صف و انجام تا فراز زندگی. در زمان او به اردوگاه جانسون برآورد پرتاب کرده و چهار bullpens که حدود 80 رزین.

با موانع جانسون گفت: هیچ دلیلی وجود ندارد که تپه قادر نخواهد بود به آنها را به پنج یا شش نوبت هنگامی که فصل شروع می شود که خبر خوبی برای دوقلوها.

زمانی که سالم هیل نوشته شده است 3.30 به دست آورده-اجرا به طور متوسط در سراسر 63 بازی گذشته خود سه فصل است.

"او هیچ چیز برای اعطا. او یک پسر است که در اطراف تجربه زیادی است و او فقط به بیرون رفت وجود دارد و کار می کرد و به دنبال یک طرح به عنوان نزدیک به عنوان شما می توانید انجام دهید" مدیر Rocco Baldelli گفت. "تلاش و انرژی هفتگی زوم bullpens که او را پرتاب او هرگز از دست رفته هر چیزی است."

اما گرفتن تپه به یک نقطه که در آن او احساس به اندازه کافی راحت به زمین در این فصل فراتر رفت و چقدر آرنج خود را احساس.

هیل که در انجام یک زوم در روز سه شنبه با خبرنگاران در حالی که با پوشیدن یک ماسک صورت گفت که او "بسیار راحت" هر گونه تصمیم گیری در حرکت رو به جلو با یک بازگشت به بیس بال در مارس و آوریل.

به عنوان وضعیت بهبود یافته در ماساچوست او شروع به رشد به تدریج بیشتر و راحت با این ایده.

هر چند تپه احساس می کند به اندازه کافی راحت برای پیوستن به هم تیمی های خود او را گرفته و موضوع را با برخی از تست پروتکل چون همه محل باشگاه وانجمن اعضای هیات نیست دریافت همان فرصت را به آزمایش هر روز دیگر است که بازیکنان هستند.

"کسی که در اطراف این تیم باید تست گرفتن فقط به اندازه بازیکنان هستند" هیل گفت. "... این چیزی است که باید رسیدگی شود و باید ثابت شود به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است چرا که آنها در حال رفتن به خانه و خانواده خود را, آنها در حال رفتن به خانه به عزیزان خود و این درست نیست."

در حالی که تپه به نظر می رسید مورد تشویق لیگ اصلی بیس بال ساخت آن را از طریق 60-بازی فصل او هنوز مطمئن نیست که آیا لیگ خواهد بود قادر به آن را از طریق اکتبر با برخی از کارشناسان هشدار پتانسیل موج دوم COVID-19.

اما اگر لیگ آن را به مهر او با اعتماد به نفس دوقلوها بیش از حد خواهد شد.

"آنچه که ما قادر به به عنوان یک گروه برنده سری جهانی. شما قطعا بسیاری از بحث در مورد صف بدیهی است و من فکر می کنم زمانی که ما در صف آن را یکی از بهترین ترکیب تیم در بیس بال. شما نگاه کنید در اغل گاو یا حشم که تا به حال موفقیت فوق العاده ای در سال گذشته و بسیار دستکمگرفتهشده. و در حال حاضر به دنبال در یک چرخش شده است که با (خوزه) Berrios و با (Kenta) Maeda پریدن در آن وجود دارد, گرفتن داد و ستد بیش از LA" هیل گفت. "بدیهی است که این قطعه از پازل وجود دارد به چرخش یکی از بهترین ها در بیس بال نیز هست. من فکر می کنم زمانی که ما نگاهی که کل صف اغل گاو یا حشم و چرخش ما در یک موقعیت بسیار خوب برای انجام برخی از چیزهای خاص. "



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب