MLB در زمان نه روز به آدرس جورج فلوید. آن را خیلی دیر شده است ؟

پنج روز پس از جورج فلوید کشته شد در حالی که در بازداشت پلیس مینیاپولیس در مه 25, NFL کمیسر راجر Goodell منتشر

توسط NASERINEWS در 15 خرداد 1399

پنج روز پس از جورج فلوید کشته شد در حالی که در بازداشت پلیس مینیاپولیس در مه 25, NFL کمیسر راجر Goodell منتشر 150 کلمه بیانیه ای در مورد مرگ و تظاهرات متعاقب آن. NHL و NBA به دنبال کت و شلوار در روز بعد.

اما MLB اولین بیانیه عمومی در مورد این موضوع نمی آمد تا 10:29 صبح روز شنبه — دو روز پس از فلوید مرگ است. تا آن زمان خود را تنها عبارت از یک داخلی به بیرون درز یادداشت از کمیسر راب مانفرد به کارکنان در روز دوشنبه.

"ما بازی دارای تحمل صفر برای نژادپرستی و نژادی و بی عدالتی" بیانیه ای در روز چهارشنبه به عنوان خوانده شده. "این واقعیت است که جامعه زندگی در ترس یا اضطراب بیش از تبعیض نژادی و تعصب و خشونت غیر قابل قبول است.

"پرداختن به این موضوع نیاز به عمل هر دو در ورزش ما و جامعه است. MLB متعهد به تعامل با جوامع ما به استناد تغییر دهید. ما را به لزوم تلاش و همکاری به آدرس علائم سیستمیک نژادپرستی و تعصب و بی عدالتی را به همان اندازه به عنوان با تمرکز بر ریشه مشکل است."

برای برخی از طرفداران و بازیکنان تاخیر در اظهار نظر از یک لیگ که صورتحساب خود را به عنوان یک نهاد اجتماعی و کاری خود را در میراث جکی رابینسون نمی نشستن هست.

"در زمان طولانی به اندازه کافی...سیاه و سفید زندگی می کند مهم نیست!" New York Mets پارچ مارکوس بود که سیاه و سفید است, در توییتر نوشت در حالی که های MLB ،

ناتان کالمن-بره که می آموزد در مورد تقاطع, ورزش, کار, نژاد, و نابرابری های اجتماعی در دانشگاه دوک گفت که او در بر داشت ورزش لیگ' اظهارات به خصوص توخالی در حال حاضر با توجه به نحوه پاسخ آنها — یا نمی — به تظاهرات مسالمت آمیز سابق NFL quarterback khezri در سال 2016.

"اگر NFL یا لیگ اصلی بیس بال در آمده بود و تایید شده است که در بیانیه ای گفت: آنها در حال رفتن به را معنی دار و مواد تغییرات برای حمایت از یک جنبش علیه خشونت پلیس و سیاست خشونت و قتل در جامعه در برابر افرادی که میرم صدا بسیار قدرتمند به نظر من" کالمان-بره گفت.

به جای Kaepernick مواجه واکنش اعمال خود باقی می ماند بیکار توسط یک تیم NFL و حل و فصل خود را در مورد تبانی با لیگ سال گذشته است. در MLB لیگ تیم ها و بازیکنان بودند نسبتا سکوت در مورد این مسئله در آن زمان است.

با توجه به میزان اعتراضات هفته گذشته کالمن-بره گفت: "این به آن معنا نیست که خیلی به من در زمانی که بیش از یک هفته بعد یک سازمان مانند لیگ اصلی بیس بال می بیند که تقریبا هر شرکت دیگر در این کشور منتشر شده بود بیانیه ای مثل این و به دنبال کت و شلوار."

بیس بال طولانی علنا دست و پنجه نرم با نژاد پرستی و مسائل نژادی. برخی از بهترین بازیکنان در تاریخ این ورزش مانند پارچ خورجین پیج و گیر جاش گیبسون تا به حال به بازی در لیگ های سیاه پوست در نیمه اول قرن 20 به دلیل تبعیض نژادی است. در سال 1947 رابینسون یکپارچه MLB و لیگ به تکیه به شدت در میراث خود را وقف هر 15 آوریل سالگرد اولین بازی خود را در افتخار او. آخرین MLB تیم به ادغام بود Boston Red Sox در سال 1959.

بسیاری از بازیکنان کاهش یافته از یک قله از 19 درصد در سال 1980 به هشت درصد در فصل های اخیر. شصت درصد از بازیکنان سفید یک تضاد کامل با NFL و NBA که در آن سیاه و بازیکنان را تشکیل می دهند که اکثریت قریب به اتفاق.

در حالی که بازیکنان در NBA و NFL شد نشان در سال 2016 آدام جونز که سیاه است و در حال بازی برای Baltimore Orioles در آن زمان به نام بیس بال "یک مرد سفید پوست است." تنها یک MLB بازیکن بروس ماکسول و سپس یک تازه کار جالب برای اوکلند دو و میدانی زانو طول سرود ملی قبل از بازی. بازیکنان اغلب نگران تکان دهنده جنجال در بازی بیس بال یک ورزش تیمی است که در آن با سنت و قوانین نانوشته.

مانفرد مشورت با کارکنان خود را قبل از ارسال دو صفحه یادداشت پرداختن به ناآرامی به MLB را 1,400 کارکنان دوشنبه که لیگ به ترتیب اولویت قبل از ساخت یک بیانیه عمومی. اما پس از مرگ Ahmaud Arbery, Breonna تیلور و فلوید, MLB بازیکنان و کادر تيم از همه اقوام سخن گفته اند تا در مورد مسابقه در یک شیوه ای نهان در برخی از زمان در این ورزش است.

"به عنوان دیگر مردم اشاره کرده اند که بهتر از هیچ چیز" کالمان-بره با اشاره به امواج نظرات از بازیکنان. "اگر آن را در واقع شروع یک مکالمه واقعی در حال حاضر و متوقف نمی شود, که ارزش دارد."

دوقلوها مینه سوتا مدیر Rocco Baldelli که سفید است توییتی دو روز پس از فلوید مرگ "جورج فلوید باید تنفس در حال حاضر. ما بسیاری از پیشرفت های به را."

آدم Wainwright یک پارچ برای سنت لوئیس کاردینالز در توییتر نوشت که او به هم تیمی خود دکستر فاولر سیاه outfielder دریافت کرده است که حملات نژادپرستانه در رسانه های اجتماعی در گذشته "به او بگویید که من مطمئن بود که او لازم نیست که من تاکید اما فقط می خواستم او را به می دانم که او عالی بود و ساخت یک تفاوت."

با توجه به Wainwright فاولر به او گفت که تماس خود را مورد نیاز بود. "سکوت می تواند مضر بنابراین من احترام جهنم از شما برای رسیدن به" Wainwright گفت فاولر به او گفت. "آیا واقعا معنی دار می شود اگر شما با استفاده از پلت فرم خود را بیش از حد!"

"من امتیاز سفید اجازه داده است من به بی اعتنا به قدر واقعی از ظلم و ستم جامعه سیاه چهره" نیویورک یانکیز پارچ James Paxton است که سفید خود نوشت Instagram account. "سکوت من به این نکته نیز محصول از سفید من امتیاز. من شروع به درک من امتیاز و جهل. زمان به گوش دادن یاد بگیرید و عمل کنید."

در دوشنبه, Derek Jeter سابق یانکی ها ستاره و پسر از پدر و مادر سفید شد اولین MLB صاحب به انتشار بیانیه ای در مورد فلوید و گفت: معترضان نباید شرور و اهریمن.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"من امیدوارم که فرزندان من و برادرزاده مجبور به زندگی در یک جامعه که در آن مردم به ناحق تحت درمان به دلیل رنگ پوست خود را" تیم خود را-با صدور بیانیه ای گفت:. "من امیدوارم که دوستان سفید رشد می کنند تا به تشخیص آن است که نه تنها به اندازه کافی به فعل غیر نژادپرستانه views بلکه برای شرکت در یک سطح فعال برای از بین بردن نژاد پرستی."

زمانی که MLB در نهایت با صدور بیانیه خود را صبح روز چهارشنبه برخی از بازیکنان کمتر در مورد زمان بندی و اطلاعات بیشتر در مورد محتویات آن است. "بیانیه انجام حق! با تشکر از شما MLB" فاولر در توییتر نوشت.

برخی از ناظران با اشاره به این که بیانیه نیست ذکر عبارت "خشونت پلیس." دیگران اشاره در مسائل. "من یک تماس" سابق عمده-لیگ outfielder پرستون ویلسون نوشت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن