داکت اسپلیت گرین معمولی

معرفی داکت اسپلیت گرین معمولی داکت اسپلیت گرین  معمولی (Green Ducted Split) از گزاره محصو

توسط NASERINEWS در 11 دی 1400

معرفی داکت اسپلیت گرین معمولی

داکت اسپلیت گرین  معمولی (Green Ducted Split) از گزاره محصولات مهم کمپانی تهویه مطبوع گرین هست که در اشکال مختلف و در ظرفیت‌های متنوع تولید و در دسترس می باشدشرکت گرین یک عدد از معتبرترین و باکیفیت‌ترین تولیدکننده‌های دستگاه‌های مرکزی و مستقل تهویه مطبوع می باشد که محصولات متنوعی از قبیل اشکال داکت اسپیلت، چیلرهای تراکمی، هواساز، فن کویل، VRF و کولرهای گازی را در بازارهای جهانی عرضه می‌کند.

داکت اسپلیت‌های‌ گرین متشکل از 2 بخشِ یونیت داخلی (هواساز) و یونیت خارجی (کندانسور) می‌باشند که این 2 بخش به وسیله 2 لوله مسی به یکدیگر مرتبط می‌شوند و حساس تأمین هوای خنک در تابستان و تأمین هوای گرم در زمستان، برای همه فضاها در یک واحد آپارتمان و انتقال هوای سرد یا گرم بوسیله کانال‌های اجرا شده در داخل سقف کاذب، دمای محیط مورد حیث را به شرایط آسایش و دلخواه تهیه و تنظیم شده‌ ترموستات می‌رساند

خصوصیت های داکت اسپلیت گرین معمولی 

همان طور که گفته شد، داکت اسپلیت گرین در درحال حاضر حاضر یک عدد از متداول ترین محصولات تهویه ی مطبوع می باشد، اجزای با تشکیل دهنده green duct split از یک هواساز داخلی و یک کندانسور در خارج تشکیل شده است، که حساس استعمال از لوله هایی از محصول مس به هم متصل شده اند و مقدار مصرف انرژی و صدای دستگاه های گرین دوچندان ذیل است.

مزایای داکت اسپلیت گرین معمولی

داکت اسپلیت گرین معمولی یکی از محصولات زیاد پرطرفدار و اهمیت کیفیت شرکت تنظیم هوای مطبوع گرین می باشدهمین دستگاه ها کلیدی مزایای بخش اعظمی هستند. هوای نو و مطبوع مورد نیاز تمامی ماست، چه در خانه چه در گوشه و کنار فعالیت و … . یکی از مزایای مضاعف اهمیت محصولات گرین، داشتن فیلتراسیون هوا می باشد، که منجر از میان بردن رطوبت و کمتر میزان آلودگی می شود.

 این گونه از دستگاه ها دارای کارکرد گرمایشی دوچندان بالایی می باشد و حیاتی صدای دوچندان یه خرده می باشد. از دیگر مزایای محصولات کمپانی گرین همین میباشد که میزان اکسیژن حتمی محیط منزل یا واحد های تجاری و را تامین می کند و هوای مضاعف مطبوعی را ساخت می کندحساس کارگزاری همین دستگاه دیگر خبری از حجم بالایی سیم های مسی نیست، و از دیگر مزایای با همین دستگاه کاهش میزان کابل های مسی و کمتر لوله کشی های آب گرم می باشد.

این داکت اسپلیت گرین منجر می شود نمایی زیبایی به دکوراسیون و معماری داخلی خانه بدهد، درصورتیکه فضای مقداری دارید، حتی می توانید همین دستگاه ها را به صورت افقی کارگزاشتن کرده تا فضای کمتری را اشغال کنید. در شکل بروز ایراد و خرابی تعمیر همین دستگاه فراوان سهل وآسان می باشد، و این دستگاه متناسب به جهت هر شرایط آب و هوایی می باشد.

 قدمت این دستگاه ها بالاست، می قدرت به شتاب هوای سرد و گرم را در محل آیتم لحاظ اخذ کرد. داکت اسپلیت گرین معمولی در علیه کیفیت و عملکرد که دارد، از بها  قابل قبولی هم برخوردار هست که حیث بیشتر خریداران را به خویش ترغیب می کند

عوامل مؤثر بر قیمت داکت اسپلیت گرین (GREEN)

به طور کلی، بها داکت اسپلیت گرین معمولی به کارداران و مؤلفه های مختلفی بستگی دارد. ازعوامل تاثیرگذار در

آخرین مطالب