صدای دیگر: آیا دانشگاه های همیشه همان خواهد شد دوباره ؟

تمرکز برای کالج ها و دانشگاه ها در طول بیماری همه گیر کوروناویروس shutdown شده است که چگونه دانشجویان و اساتید

توسط NASERINEWS در 1 خرداد 1399

تمرکز برای کالج ها و دانشگاه ها در طول بیماری همه گیر کوروناویروس shutdown شده است که چگونه دانشجویان و اساتید در حال تنظیم به تغییر از پردیس زندگی به آموزش آنلاین. جدیدتر تمرکز بر روی سالمندان از دست دادن سنتی در مراسم فارغ التحصیلی و رو به آینده.

با این بی سابقه ای در سال های پیچ در پیچ پایین تمرکز خواهد دوباره تغییر به اینکه موسسه آموزش عالی خود نیاز به تغییرات رادیکال.

برای اولین بار ممکن است تغییر عمیق است که با این امکان واقعی که کالج, مدل مالی نمی تواند زنده ماندن این بیماری همه گیر که نیویورک تایمز گزارش کرده است.

که با توجه به کاهش اوقاف از دانشگاه ها که تا به حال برای بازپرداخت اتاق و هیئت مدیره و کاهش در بودجه دولت است. آن را نیز ناشی از احتمال از دست دادن بسیاری از 1.1 میلیون بین المللی دانش آموزان, بسیاری از آسیا که پرداخت بالاترین شهریه.

اما آن را فقط به دانشجویان خارجی اندیشند. شورای آمریکایی در آموزش و پرورش هشدار می دهد که تا 15 درصد کمتر از ایالات متحده دانش آموزان را ثبت نام این سقوط به دلیل افزایش مالی و نگرانی های بهداشتی.

وجود دارد یکی دیگر از شبح: احتمال این که دانش آموزان و والدین به طور یکسان بیا به فکر می کنم این سیستم در حال حاضر شکسته شده است. کالج شناور باقی می ماند چرا که 44 میلیون آمریکایی گرفته اند $1.6 تریلیون دلار در وام های سرسام آور مجموع است که 50 درصد بزرگتر از بدهی کارت اعتباری از هر آمریکایی ترکیب شده است. بسیاری از فارغ التحصیلان جدید ترک پردیس با توجه $100 ، 000 یا بیشتر و برای خرد کردن برای چند دهه به پرداخت بدهی خود را.

آیا این عاقلانه به نظر می رسد زمانی که تحصیل در کالج آنلاین هزینه های بسیار کمتر و بهبود نگه می دارد? قبل از همه گیر هنجار دانشگاه با عظیم فیزیکی گیاهان و پارکینگ ممکن است به نظر می رسد مانند آثار اگر سهام می تواند مسائل را حل و فصل کنید.

این لزوما بد باشد. همه در همه ، آموزش عالی می تواند استفاده از برخی از "تخریب خلاق" دیده می شود در بخش خصوصی زمانی که شرکت های جدید می آیند و جایگزین, پیر پادشاهان از پشته.

که اتفاق می افتد نه در دانشگاه که در حال رانده شده توسط تئوری های منعکس کننده نیازهای قرن 20th. اقتصاددان دانشگاه جورج میسون برایان کاپلان و مستند به شکاف بزرگ بین آنچه که دانش آموزان در دانشگاه و مدرن مهارت های شغلی آنها در حال حاضر نیاز دارید. او می گوید: تحقیقات نشان می دهد ارزش یک مدرک از یک دانشگاه معتبر بیشتر از آنچه در آن سیگنال به کارفرمایان بالقوه نه لزوما به این دلیل که دانشگاه بهبود یافته آن فارغ التحصیلان " تفکر انتقادی است.

مقامات نیاز به شروع به داشتن وجودی بحث در مورد آنچه که آموزش عالی را مانند نگاه در پاییز و در آینده است.

— The San Diego Union-Tribune



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن