کانادایی OK با خالی کردن عرصه ورزش با احتیاط از حضور در بازی ها نظرسنجی می یابد

ونکوور—کانادا طرفداران ورزش در حال خارش به تماشای ورزشی, دوباره, اما بسیاری فکر می کنم دو بار در مورد حضور در

توسط NASERINEWS در 19 اردیبهشت 1399

ونکوور—کانادا طرفداران ورزش در حال خارش به تماشای ورزشی, دوباره, اما بسیاری فکر می کنم دو بار در مورد حضور در یک بازی بر اساس یک نظرسنجی.

یک آنگوس رید آنلاین بررسی انجام شده ممکن است 1-4 خواسته تصادفی نمونه ای از 1,527 کانادایی که چگونه آنها احساس مورد ورزش در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

آنها تردید در مورد آنها چگونه احساس خود را در مورد بازی های انجام شده در خالی ورزشگاه و عرصه خواهد آنها حضور در یک بازی به صورت رایگان و بدون رزرو و که ورزش آنها از دست رفته است.

یکی در سه نشان داد بازی در سالن خالی خواهد بود "بزرگ" در حالی که بیش از نیمی گفت: "این بهتر از هیچ چیز" با توجه به pollster.

اما در حالی که 35 درصد گفت: آنها لحظه ای تردید نمی خواهد برای شرکت در یک بازی در ماه اکتبر و نوامبر اگر مطلب, رایگان, دو پنجم پاسخ دهندگان گفتند که عمدی قبل از ساخت تا ذهن خود را و یک چهارم حاضر آشکار است.

این کانادایی ها مورد بررسی آرزو داشت برای NHL بیش از هر طرفدار ورزش فوتبال با 59 درصد از دست رفته هاکی در مقایسه بیس بال (31) و بسکتبال (28).

NHL شده اند و به پلی آف زمانی که این نظرسنجی انجام شد.

پتانسیل لغو کانادا, فوتبال, لیگ برتر و لیگ ملی فوتبال فصل به دلیل همه گیر شد و یک چشم انداز ناامید کننده برای 33 درصد خواسته در هر دو مورد.

این ترس ممکن است بیش از یک سال 2020 بدون لامپ کم مصرف افزایش یافته و در دشت استان که در آن سه در پنج گفت: آنها ناراحت خواهد شد.

نظرسنجی منعکس شده از یک نسل فاصله زمانی که آن را آمد به گلف به عنوان کسانی که بیش از سن 55 شد دو بار به عنوان به احتمال زیاد به می گویند که آنها از دست PGA از کسانی که در سنین 18 تا 34.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن