مطالعه نشان می دهد که اکثر پدر و مادر در واشنگتن نگران کودکان خود را در حال سقوط به پشت در مدرسه - سه شنبه, 21 آوریل سال 2020 PST

تقریبا نه از 10 واشنگتن والدین نگران هستند که فرزندان خود را در حال سقوط به پشت در مدرسه به دلیل تعطیلی مدارس

توسط NASERINEWS در 1 خرداد 1399

تقریبا نه از 10 واشنگتن والدین نگران هستند که فرزندان خود را در حال سقوط به پشت در مدرسه به دلیل تعطیلی مدارس و مجبور COVID-19 pandemic, بر اساس یک نظرسنجی سه شنبه منتشر شد.

بسیاری از پدر و مادر – بیش از 75 درصد – نیز احساس بیشتر تأکید قبل از همه گیر آنها به عنوان حقه بازی کار و وظایف خانگی همراه با نظارت آموزش و پرورش فرزندان خود.

نظرسنجی اسپانسر شده از طرف آموزش و پرورش و اعتماد انجام شده توسط استراتژی جهانی گروه, مصاحبه 881 پدر و مادر آنلاین از مارس 13 تا 24.

در حالی که بسیاری از یافته های آن نیست تعجب آور به مربیان و یا خانواده های این بررسی نشان داد نارضایتی گسترده با سطح ارتباطات خود را از منطقه مدرسه.

ایالت نظرسنجی انجام شده توسط استراتژی جهانی گروه نشان داد که در حالی که 81 درصد از پدر و مادر به رأی مثبت به مدارس برای اداره خود از coronavirus و انتقال به آموزش از راه دور به طور کلی 96 درصد از پدر و مادر می خواهید به طور منظم تماس با و یا دسترسی به فرزند خود ،

تنها 60 درصد از والدین گزارش می دهند که آنها در حال دریافت تماس های منظم و یا دسترسی با فرزند خود ،

همچنین ممکن است این مورد در اسپوکن مدارس عمومی که در آن هیئت مدیره مدرسه شنیده ام که ارتباطات ضعیف بود یک منبع نگرانی در میان بیش از 2000 خانواده های مورد بررسی در فکر تبادل نظر سنجی.

نتایج کامل این فکر تبادل آشکار خواهد شد بعد از این هفته منطقه ای اعلام کرد.

در ایالت نظرسنجی بیش از نیمی از والدین گزارش چالش با آموزش از راه دور از جمله سردرگمی در مورد تکالیف و آنلاین مختلف سیستم عامل مورد استفاده توسط معلمان در همان سطح کلاس.

دیگر نگرانی تکثير شدند در طول های اخیر مجازی تاون هال برگزار شد در ماه گذشته توسط اسپوکین ولی اتاق بازرگانی است.

در طول تاون هال بسیاری از بینندگان با تمجید از کار سخت و فداکاری فردی معلمان اما نا امید شده بودند با one-size-fits-all رویکرد به آموزش آنلاین است که یکی گفت: "برگزاری 90 درصد از دانش آموزان به خاطر 10 درصد است."

به عبارت دیگر عدم اتصال به اینترنت و دستگاه های آبیاری پایین پیشرفت 90% به خاطر, به خاطر سهام ولسوالی ساخته شده آن را یک نقطه برای تعیین آنلاین درس به عنوان "غنی سازی" و نه موضوع درجه بندی.

که 10% شکل آینه آموزش و پرورش اعتماد نظرسنجی که نشان داد که 11 درصد از دانش آموزان فاقد دسترسی به اینترنت لپ تاپ یا هر دو.

اتفاقی, احساسات, استرس حاد بيشتر در میان خانواده هایی که دارای فرزند معلول و در میان کسانی که درآمد کمتر از 50000 دلار در سال است.

"بررسی های ما نشان می دهد که در واشنگتن این بحران بهداشتی همچنان به تشدید دیرینه آموزش و پرورش سهام چالش ها از جمله دسترسی به فناوری, علمی, پشتیبانی و منابع برای دانش آموزان از رنگ و دانش آموزان از درآمد جوامع" گفت: Ary Amerikaner, معاون رئیس جمهور برای K-12 سیاست و تمرین و تحقیق و پژوهش برای آموزش و پرورش اعتماد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب