MLB آخرین زمین: 76-بازی فصل تا 16 حذفی نقاط

نیویورک—لیگ اصلی بیس بال ساخته شده و دیگری سعی می کنید برای شروع coronavirus-تاخیر نجومی در اوایل ماه جولای پی

توسط NASERINEWS در 20 خرداد 1399

نیویورک—لیگ اصلی بیس بال ساخته شده و دیگری سعی می کنید برای شروع coronavirus-تاخیر نجومی در اوایل ماه جولای پیشنهاد 76-بازی فصل به طور منظم گسترش برگشتی از 10 تیم به عنوان بسیاری از 16 و اجازه می دهد بازیکن برای به دست آوردن حدود 75 درصد از آنها سرشکن حقوق.

بازیکنان حاضر کاهش فراتر از آنچه که آنها توافق کردند که در ماه مارس در مدت کوتاهی پس از همه گیری آغاز شد و بخشی از بیس دوباره acrimonious روابط کار. دشوار مذاکرات را به مخاطره انداخته است قصد دارد برای برگزاری روز افتتاحیه در اطراف چهارم جولای در خالی ballparks و ارائه سرگرمی به یک مکان هنوز هم در حال ظهور از ماه قرنطینه.

MLB آخرین پیشنهاد خواهد تضمین 50 درصد از بازیکنان سرشکن حقوق در طول فصل به طور منظم با توجه به اطلاعات به دست آمده توسط آسوشیتد پرس.

این پیشنهاد را به خلاص شدن از شر همه رایگان-عامل غرامت برای اولین بار از زمان رایگان-agent عصر آغاز شده و در سال 1976. آن را نیز خواهد ببخشد 20 درصد از $170 میلیون دلار (ایالات متحده) در حقوق در حال حاضر پیشرفته به بازیکنان در طول ماه های آوریل و مه.

"اگر بازیکنان تمایل به قبول این پیشنهاد ما نیاز به رسیدن به یک توافق چهارشنبه" معاون کمیسر دن Halem نوشت: در نامه ای به اتحادیه مذاکره بروس مایر که به دست آمده توسط آسوشیتد پرس. "در حالی که ما درک می کنیم که آن را به یک زمان نسبتا کوتاه قاب ما نمی توانیم زباله هر روز اضافی اگر ما به اندازه کافی زمان برای بازیکنان برای سفر به, بهار, آموزش, انجام COVID-19 تست و آموزش و پرورش انجام COVID-19 تست و آموزش و پرورش انجام یک بهار آموزش از یک طول مناسب و برنامه 76-بازی فصل به پایان می رسد که بعد از سپتامبر. 27."

"در حالی که ما در حال آماده به ادامه بحث گذشته چهارشنبه در یک فصل با کمتر از 76 بازی ما به سادگی به اندازه کافی نیست روز به برنامه های نجومی که در طول مگر اینکه توافق رسیده است در 48 ساعت آینده," او اضافه شده است.

وجود دارد هیچ پاسخ فوری از اتحادیه است که به احتمال زیاد برای مشاهده این طرح به عنوان یک گام به عقب به دلیل درصد زیادی از حقوق تضمین شده نیست.

"وجود ناآرامی های اجتماعی در کشور ما در میان جهانی همه گیر. بیس بال نمی خواهد این مشکلات را حل کند اما شاید آن می تواند کمک به" واشنگتن پارچ شان Doolittle توییتی. "ما تا به شده است اقامت آماده و ما پیشنهاد 114 بازی — برای حفاظت از یکپارچگی از بازی دادن به ما طرفداران و شهرستانها و از آنجا که ما می خواهم به بازی.

"این نا امید کننده به یک کار اختلاف زمانی زیادی وجود دارد مشکلات. من آن را نفرت," او گفت:. "اما ما باید یک تعهد به آینده بازیکنان به حق انجام شده توسط آنها. ما می خواهم به بازی. ما همچنین باید مطمئن شوید که بازیکنان آینده نمی تواند پرداخت برای هر امتیاز ما را."

در حالی که وجود دارد هیچ شانسی برای بازیکنان خواهد قبول این پیشنهاد به عنوان پیشنهاد کاهش مقیاس کشویی تیم آغوش ماه گذشته که در سمت چپ ستاره فقط با یک کسری از آنها انتظار می رود پرداخت. آخرین پیشنهاد چهره ها برای جرقه بیشتر در مذاکرات است که می تواند منجر به باز روز در برخی از نقطه در نیمه اول تیر ماه.

بازیکن توافق, مارس 26 برای سرشکن حقوق است که بستگی به بازی های انجام شده بخشی از یک معامله برای تضمین زمان سرویس اگر فصل بود scrapped.

MLB می گوید که نمی تواند به بازی در ballparks بدون طرفداران و در 26 ماه مه پیشنهاد 82-بازی برنامه. اتحادیه مقابله با 114-برنامه بازی در سرشکن پرداخت که گسترش فصل به طور منظم توسط یک ماه اکتبر از طریق.

MLB نگران موج دوم ویروس خطر می اندازد پست-فصل — هنگامی که MLB دریافت $787 میلیون در پخش درآمد.

تیم های برآورد جدید ارائه طرح تضمین $1.43 میلیارد دلار غرامت: $955 میلیون در حقوق از جمله کمک هزینه برای پاداش به دست آورده; $393 میلیون اگر پست-فصل است که برای 20 درصد پاداش برای هر بازیکن با یک لیگ بزرگ قرارداد; $50 میلیون برای این فصل به طور منظم پس از فصل استخر به طور معمول بودجه با پول بلیط و 34 میلیون دلار برای ببخشند پیشرفت.

مایک ماهی قزل آلا و Gerrit کول که بالاترین حقوق $36 میلیون هر اند تضمین $5.58 میلیون هر یک تحت اولیه MLB پیشنهاد با فرصتی برای کسب درآمد به حدود 8 میلیون و 25.3 میلیون هر کدام در اتحادیه طرح است. آنها می تواند تضمین $8,723,967 هر زیر ارائه و دریافت $12,190,633 هر کدام اگر پس از فصل به اتمام است.

یک بازیکن در $563,500 حداقل می توانید درآمد تا $244,492 و کسانی که در $1 میلیون — حدود نیمی از کسانی که در زمان فعال فهرست اسامی — می توانید دریافت تا $389,496.

MLB برآورد درآمد خود را رها می از $9.73 میلیارد دلار در سال گذشته به $2.75 میلیارد دلار در این سال با 76-بازی فصل. اضافه کردن سرشکن سهام امضای پاداش گزینه خریداری ختم پرداخت تخصیص پاداش و مزایای MLB می گوید بازیکنان را 70.2 درصد از درآمد حاصل از 46.7 درصد بوده است. همچنین مقاطعه در امضای پاداش در پیش نویس این هفته و بین المللی بازیکنان MLB پروژه های بازیکنان را 86.2 درصد از 52.1 درصد است.

گسترش برگشتی را تغییر عمده برای MLB 30 باشگاه است. پس از فصل تیم های دو و چهار با تقسیم هر لیگ به دو بخش در سال 1969 و سپس به هشت با واقعیت به سه بخش و علاوه بر این از یک کارت وحشی در سال 1995 یک سال بعد از برنامه ریزی با توجه به بازیکنان اعتصاب. پست های نجومی رسیده آن زمان 10 با علاوه بر این از یک دوم کارت های وحشی و وحشی-کارت دور در سال 2012.

بازیکنان پیشنهادی گسترش برگشتی به 14 تیم در دو سال 2020 و '21. MLB طرح نیز پوشش خواهد بعد از دو فصل. آن چه مشخص نیست فرمت دیگر از به عنوان بسیاری از هشت باشگاه در لیگ.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

رایگان عامل پرداخت غرامت به مدت طولانی باعث تلخ دعوا پس از تصمیم داوری در دسامبر سال 1975 که زده رزرو بند — آن منجر به هشت روز اعتصاب در بهار آموزش در سال 1980 و 50 روز اعتصاب در طول سال 1981 فصل است. جبران شده بود تنگ شده در سال های اخیر اما هنوز هم ناشی از عوامل کمتر به مناقصه و به امضای بعد مانند کوزه کریگ Kimbrel و دالاس Keuchel در سال 2018 است.

MLB پیشنهاد حذف کاهش پیش نویس میدارد و بین المللی جایزه امضای استخر تخصیص برای امضای واجد شرایط عامل رایگان.

همه بازیکنان را از حق انتخاب کردن و بازی اما تنها در معرض خطر افراد خواهد بود درمان به عنوان اگر مجروح و دریافت حقوق و دستمزد و زمان سرویس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب