فلین اخراج تعجب ؟ AG بر همگام با مغلوب ساختن پیشی جستن

توسط اریک تاکر و مایکل بالساموواشنگتن (AP) — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید او نمی دانست که و

توسط NASERINEWS در 20 اردیبهشت 1399

توسط اریک تاکر و مایکل بالسامو

واشنگتن (AP) — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید او نمی دانست که وزارت دادگستری در حال برنامه ریزی برای رها کردن پرونده خود علیه سابق خود مشاور امنیت ملی, مایکل فلین.

اما آن را واقعا مهم نیست.

فوق العاده عمل تأکید کرد که تا چه حد نسبت ناروا و دادستان کل ویلیام Barr شده در همگام سازی در دیدگاه های خود را در فدرال مغلوب ساختن پیشی جستن-روسیه تحقیقات — با یا بدون برقراری ارتباط در مورد آن. بار خود را آشکارا به چالش گیری از پیشینیان خود و دادستان. او راه اندازی داخلی پروب به بررسی محققان.

مغلوب ساختن پیشی جستن است یقین استقبال فلین عمل است. او خستگی ناپذیر برافراشته در برابر مشاور ویژه را پرس و جو به کمپین 2016 تماس با روسیه — که فلین مورد خارج از رشد و مشتاق برای اخبار به نفع خود به تغییر رای دهندگان تمرکز به دور از دولت خود را از دست داده و coronavirus همه گیر است که فلج اقتصاد ایالات متحده.

فراتر از آن که تصمیم به اخراج فلین مورد تا به حال این اثر نه تنها از واگرد کلید دادستان از مشاور ویژه رابرت مولر را بررسی تهمت برنده مبارزات انتخاباتی بلکه مقدار کمی از رئیس جمهور از نیاز به تصمیم سیاسی متهم عفو تصمیم در جریان انتخابات سال است.

اقدام ناگهانی در فلین تولید کرده است آشنا تشتت در افکار عمومی. مغلوب ساختن پیشی جستن متحدان را تشویق می کردند این نتایج در حالی که دموکرات ها و برخی از فعلی و سابق وزارت دادگستری مقامات ابراز ترس.

"لایحه بر این است که یک مرد غیر قابل باور اعتبار و شجاعت" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در طول یک جمعه ظاهر "فاکس و دوستان" که در آن او اختصاص زمان قابل توجهی به اخبار. "و او را به رفتن به پایین در کتاب های تاریخ."

مجلس نانسی پلوسی, توافق در مورد رفتن به پایین در تاریخ اما به دلیل مختلف. او گفت: "دادستان کل Barr سیاسی از عدالت می داند هیچ مرزهای."

مغلوب ساختن پیشی جستن پیشنهاد جمعه که شگفتی بیشتر می تواند جریان گفت: "بسیاری از چیزهایی که در حال رفتن به می شود گفت بیش از چند هفته آینده." او گفت: "هیئت منصفه هنوز با توجه" به FBI مدیر کریس Wray.

اگر تهمت بود ناراحت به دلایل سیاسی در مورد پرونده فلین وزارت دادگستری می گوید بر او مشکل بود با مسائل حقوقی است. کسانی که شامل آنچه که او معتقد بودند بی نظمی در FBI در سال 2017 مصاحبه فلین که التماس گناه به دروغ گفتن به عوامل خود را در مورد گفتگو با سفیر روسیه.

این گروه با اشاره به اخراج توصیه شده بود نه توسط Barr اما توسط جف جنسن ایالات متحده وکیل در سنت لوئیس که بر منصوب به بررسی دست زدن به صورت. یک بار توصیه شده بود ارشد رهبری احساس "وظیفه" را به حرکت به اخراج از آن. جنسن را بررسی همچنان ادامه دارد.

اما اخراج شد و فقط نمونه های اخیر از بر به چالش کشیدن نتیجه گیری از روسیه تحقیقات در راه است که هم زده اند انتقاد. مولر خصوصی انتقاد او سال گذشته به اندازه کافی برای گرفتن شدت مشاور ویژه یافته است در مغلوب ساختن پیشی جستن-روسیه تحقیقات در بر چهار صفحه نامه خلاصه پروب را نتیجه گیری. بر گفته او را باور نمی کند وجود دارد شواهد کافی برای اف بی آی برای باز کردن یک تحقیق کامل و که FBI راه اندازی "یک سرزده تحقیق و تفحص از ایالات متحده در انتخابات ریاست جمهوری باریکترین سوء ظن."

در ماه فوریه او رد دادستان در مورد تهمت متحد راجر سنگ بر اساس که آنها تا به حال توصیه می شود بیش از حد ، او منصوب یکی U. s. دادستان به بررسی ریشه های روسیه تحقیقات — در حال حاضر تحقیقات جنایی — و دیگری نگاه به فلین مورد به طور خاص.

کل سنگ محاکمه تیم ترک مورد و به احتمال زیاد نشانه ای از مخالفت پنجشنبه فلین دادستان و مولر عضو تیم برندن ون Grack انصراف در مدت کوتاهی قبل از تشکیل پرونده ارائه شد.

فلین نتیجه شگفت انگیز بود در راه های متعدد حداقل نه به این دلیل که وزارت دادگستری به ندرت متعهد داخلی نظرات خود را تعقیب — اجازه دهید به تنهایی موارد که در آن یک متهم به گناه التماس کرد.

ژان. 24, 2017, مصاحبه, فلین آمد و در محوری مقطع به عنوان FBI درهم برای حل بالقوه روابط بین مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین و کرملین. عوامل می دانستم که از یک متن فلین تماس با سفیر سرگئی Kislyak که فلین مورد بحث بود تحریم های ایالات متحده با Kislyak اما مضطرب بودند که مقامات کاخ سفید شد و علنا اصرار در غیر این صورت برنامه ریزی شده و مصاحبه با او.

"ایده این است که آن را مناسب برای به انجام برخی مصاحبه فلین و این که اساس این تحقیقات بود به نحوی نامطلوب است و بدیهی است که قابل توجه و باور نکردنی در همان زمان گفت:" سابق وزارت دادگستری دادستان Ryan Fayhee.

فلین بازنشسته ارتش سپهبد را بعد از اخراج از کاخ سفید با مقامات گفت که او به آنها دروغ گفته.

اما وزارت دادگستری می گوید: در حال حاضر وجود دارد هیچ پایه و اساس به سوال فلین به ویژه از عوامل تهيه و به تحقیقات خود را به او هفته قبل پس از پیدا کردن چیزی برای نشان می دهد او تا به حال مرتکب جرم و جنایت است.

این گروه همچنین نشان می دهد که اف بی آی باب با مشاوره فلین است که آن را یک جرم به دروغ حتی اگر این سازمان گفت: کمتر از دو سال پیش آن را مورد نیاز است.

برخی از مقامات فعلی و سابق می گویند وجود دارد کمتر شدید راه حل برای مسائل مانند آنهایی که در این بخش شناسایی شده است. این بخش برای مثال می تواند پشتیبانی فلین پیشنهاد به برداشت خود گناه.

اما یک مقام ارشد وزارت دادگستری گفت: این گروه معتقد است که نگرانی در مورد اف بی آی انجام — یکی از عوامل است که مصاحبه فلین بود بعد از اخراج به صورت موهن پیام های متنی در مورد تهمت در طول تحقیقات — را ساخته اند آن را دشوار است برای برنده شدن در دادگاه به حال یک قاضی توافق برای خروج درخواست. که رسمی بود و نه مجاز به اظهار نظر علنی و صحبت تنها به شرط ناشناس ماندن.

یکی وزارت دادگستری دادستان نیست که در مورد ابراز سردرگمی در مورد تصمیم گیری به خصوص پس از آن درگیر پیاده روی به دور از گناه و محکومیت.

دادستان که او نیز صحبت کرد فقط به شرط ناشناس ماندن گفت مداوم حمله FBI داده اند دفاع وکلا مهمات برای حمله به بازرسان فدرال به عنوان فاسد و در معرض احزاب سیاسی در داخل وزارت دادگستری دفاتر که به معنای غیر سیاسی.

همانطور که برای فلین او در پاسخ به این اخبار با ارسال تصویری از نوه اش نگه داشتن پرچم آمریکا و قرائت تعهد و وفاداری.

دوست دیرین تام هینی گفت فلین احساس توجیه و برطرف شد با تصمیم.

"او احساس می کند مانند یک وزن برداشته شده است خاموش او" هینی گفت. "برای همه ما, ما هرگز شک این واقعیت است که او بی گناه است."

____

آسوشیتد پرس نویسنده میشل R. Smith در پراویدنس, رود آیلند, کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن