100 سال پیش در اسپوکن: آتش بازی جرقه 40 آتش سوزی; نیویورک خاخام میسازد بنای کنیسه جدید - Fri, 03 Jul 2020 PST

چهارم جولای بود به خصوص مخرب در اسپوکن در سال 1920 با 40 آتش سوزی تکان دهنده مقدار آسیب ساختاری و حداقل یک آسی

توسط NASERINEWS در 14 تیر 1399

چهارم جولای بود به خصوص مخرب در اسپوکن در سال 1920 با 40 آتش سوزی تکان دهنده مقدار آسیب ساختاری و حداقل یک آسیب است.

سخنگوی-بررسی گزارش داد که "عملا بدون استثنا" آتش بازی بودند مقصر است. بسیاری از آتش سوزی سقف آتش سوزی احتمالا ناشی از راکت یا ترقه.

یک خانه در سمت شمال بود تقریبا نابود شده و یک آتش نشان های جدی رنج می برد آسیب چشم است که "ممکن است اختلال بینایی خود را."

کاغذ گفت: روز تاسیس ببخشید رکورد "قبل از هرگز مساوی و یا حتی نزدیک" برای آتش نشانی در چهارم جولای.

از لرزان ضرب و شتم: در ضمن تعطیلات صورتی که رهبران شهر شده بود بیشتر نگران در مورد کارگران رژه و پیک نیک – معلوم شد که آرام و صلح آمیز است.

هیچ رژه محقق و پیک نیک در اودوبان پارک آنقدر آرام است که "یک مدرسه یکشنبه پیک نیک بود اشوبگرانه مقایسه." حدود 500 نفر از کارگران, احتمالا از جمله برخی از Wobblies نشان داد تا برای پیک نیک اما مقامات شهرستان ساخته شده مطمئن شوید که آنها تا به حال یک زمان بدبختی. آنها دستور بستنی و نوشابه فروشندگان به ترک ظاهرا برای عدم اجازه.

از دین و ضرب و شتم: این بنای اسپوکن جدید معبد Emanuel در هشت خیابان و گردو خیابان گذاشته شد توسط خاخام Stephen S. عاقلانه نیویورک "یکی از رهبران یهودی جهان است."

صدها نفر از مردم حاضر بودند تا شاهد مراسم است. خاخام گفت: اتصالات که این مراسم در چهارم جولای به دلیل آن را در تأیید "تفکیک وحدت روح است که بدست می آوریم بین دموکراسی آمریکایی و مذهبی یاران اسرائیل است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب