Spokane تظاهرکنندگان جشن دادگاه عالی IF تصمیم گیری برای تماس بیشتر مهاجر حمایت - Mon, 29 Jun 2020 PST

چند ده نفر جمع شده بودند در نزدیکی اسپوکن شهرستان در سالن جمعه شب به تجمع حمایت از برنامه مهاجرت شناخته شده به

توسط NASERINEWS در 10 تیر 1399

چند ده نفر جمع شده بودند در نزدیکی اسپوکن شهرستان در سالن جمعه شب به تجمع حمایت از برنامه مهاجرت شناخته شده به عنوان DACA که تاخیر در اوایل این ماه زمانی که ایالات متحده به دیوان عالی کشور مغلوب ساختن پیشی جستن دولت از تصمیم برای پایان دادن به آن در رویه زمینه.

باراک اوباما رئیس جمهور ایجاد IF که برای اقدام معوق برای ورود دوران کودکی با فرمان اجرایی در سال 2012. آن را اجازه داده است صدها هزار نفر از مهاجران که گرفته شد به ایالات متحده به عنوان کودکان به کار و حضور در مدرسه در کشور است.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و اولین دادستان کل جف جلسه اعلام کرد که لغو این برنامه در سال 2017, اما دادگاه عالی در اخیر 5-4 نظر گفت: برگ برنده دولت در تلاش برای پایان دادن به این برنامه بیش از حد به سرعت و بدون نشان دادن دلایل کافی.

روز دوشنبه تظاهرات کوچک در اسپوکن برگزار شد رهبران والدین را توسعه لاتین برنامه شناخته شده به عنوان Raiz.

نورما هردیا یک Raiz داوطلب گفت: IF آینده نامشخص است یک یادآوری است که کنگره دارای قدرت به تصویب دائمی تر و برنامه عفو برای مهاجران جوان شناخته شده به عنوان خیال.

"هنوز هم وجود دارد بسیاری از سازماندهی انجام شود چرا که ما همواره شناخته شده است که DACA هرگز برای بلند مدت وضعیت راه حل" هردیا گفت. "IF وجود دارد چرا که کنگره موفق به انجام کار خود را. تنها کنگره می تواند به ایجاد یک مسیر قانونی اقامت دائم و تابعیت برای همه مستند نشده در جوامع است."

یکی IF گیرنده الکسیس Gallegos صحبت در طول روز دوشنبه در جمع. 22 سال که در افراتا گفت: خانواده اش نقل مکان به ایالات متحده از مکزیک در اوایل 2000s در مورد زمانی که او 5 ساله است. وی گفت: برنامه درهای بسیاری را برای او از جمله ورود به یک کار اجتماعی برنامه در شرقی دانشگاه.

گالگوس گفت: این ناراحت کننده است که بسیاری از آمریکایی ها مشاهده مهاجران مستند نشده – از جمله IF گیرندگان مانند خود را که باید صرف بیشتر از زندگی خود را در ایالات متحده – با سوء ظن و یا بدتر.

"ما فقط در تلاش برای انجام بهترین های ما برای کمک به پدر و مادر ما و جامعه ما است که به ما داده اند تا خود را," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن