موشک های' جیمز هاردن: "من می خواهم آن را به امن' قبل از از سرگیری NBA فصل

جیمز هاردن نیست و کاملا آماده به سر فصل فقط رتبهدهی نشده است.2019 NBA Most Valuable Player و هوستون راکت سوپرا

توسط NASERINEWS در 2 خرداد 1399

جیمز هاردن نیست و کاملا آماده به سر فصل فقط رتبهدهی نشده است.

2019 NBA Most Valuable Player و هوستون راکت سوپراستار می خواهد به مطمئن شوید که ساحل روشن است که این بیماری همه گیر کوروناویروس در ایالات متحده "آرام تمام راه را به حداقل برساند" قبل از او برمی گرداند به عمل یورو-پله در اطراف مدافعان در یک سر فصل NBA.

"من می خواهم آن را به امن" سخت گفت CNBC جباری جوان است. "من می خواهم آن را به سرگرم کننده برای طرفداران و بازیکنان به خارج وجود دارد و به رقابت بپردازند. به عنوان به زودی به عنوان ما می توانیم این ramped تا من آماده برای رفتن. من احساس می کنم مثل اکثر بازیکنان احساس به همان شیوه."

NBA شد میدوی را از طریق یکی از سرگرم کننده ترین فصل در حالی که قبل از جاز ستاره رودی Gobert آزمایش مثبت برای coronavirus در مارس 11. NBA پس از آن به حالت تعلیق در آن فصل به طور نامحدود و سپس یک راش از لیگ بازیکنان و پرسنل آزمایش مثبت برای coronavirus در متعاقب آن هفته از جمله چندین شبکه, بازیکنان نیکس صاحب جیمز دولان و Gobert هم تیمی داناون میچل.

بازیکنان ارتباط غیررسمی آرای اعضای آن در مورد اینکه آیا آنها می خواستند برای از سرگیری این فصل NBA با وجود یک وقفه از بسکتبال است که به طول انجامید بیش از 60 روز است. اکثریت قریب به اتفاق رای دادند بله.

یک تکه از NBA ستاره-قدرت مشروط — از جمله LeBron James Anthony Davis, کوین دورانت, سخت است تیمی راسل وستبروک و دیگران — همچنین پریدند در یک کنفرانس تلفنی به ایجاد "جبهه متحد" در از سرگیری فصل در میان coronavirus بیماری همه گیر.

مانند سخت گفت: بازیکنان می خواهند در این فصل به سر.

سخت راکت وارد NBA coronavirus وقفه با شهر اوکلاهما تندر برای جایگاه ششم کنفرانس غرب.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن