ونکوور وایت کپس ایجاد تغییرات در بالا با گسترش نقش اکسل شوستر

ونکوور وایت کپس تغییرات اعمال شده در بالا سهشنبه, نشان دادن علامت مدیر عامل Pannes درب پس از کمتر از شش ماه کا

توسط NASERINEWS در 28 خرداد 1399

ونکوور وایت کپس تغییرات اعمال شده در بالا سهشنبه, نشان دادن علامت مدیر عامل Pannes درب پس از کمتر از شش ماه کار و سپردن MLS باشگاه ورزشی مدیر اکسل شوستر.

شوستر در حال حاضر به طور کامل مسئول به عنوان مدیر عامل و مدیر ورزشی خواهد شد و گزارش به طور مستقیم به شرکت مالک و اجرایی صندلی Jeff Mallett و مالکیت ،

این باشگاه توضیح داد: این تغییرات با گفتن آن را "ساده" اعضای ارشد رهبری است.

"یک صدا, یک تیم یک رویا و اکسل را از ما مرد" Mallett گفت: رسانه های کنفرانس تماس بگیرید.

"علامت گذاری شد و یکی از عوامل بزرگ — برخی از چیزهایی. Axel بهترین مدیر عامل" او اضافه شده است.

Mallett رد حرکت بود کاهش هزینه تصمیم گیری در حالی که اذعان به باشگاه از دست دادن "دهها میلیون دلار" به دلیل بیماری همه گیر.

Pannes تنها آمد در هیئت مدیره در ماه ژانویه تبلیغ توسط باشگاه به عنوان یک "ورزشی جهانی پیشرو در صنعت است." رزومه کاری خود را شامل با ایتالیا رم نیویورک نیکز و HSBC بانک خصوصی در لندن است.

او ثابت می شود مشتاق صوتی برای باشگاه به خصوص در جهانی همه گیر.

Whitecaps جلب تجلیل برای کمک مالی به چالش کشیده ونکوور آکواریوم از طریق فروش ماسک صورت و افزایش بودجه برای ونکوور مواد غذایی بانک همکاری با یک هنرمند محلی به فروش یک قطعه از هنر بزرگداشت ونکوور روزانه شب سلام به مراقبت های بهداشتی کارگران اولین پاسخ دهندگان و دیگر کارگران خط مقدم.

Pannes نیز گسترده تر رسمی باشگاه پروفایل توییتر اضافه کردن فید در نه زبان های جدید.

"علامت را نه تنها در داخل دیوار انجام دهید ما می دانیم که چگونه تصمیم گیری ساخته شده است که چگونه فرهنگ مجموعه آنچه که می رود," Mallett گفت.

"این زمانی است که شما نیاز به قوی و محبوب نیست, از داخل, نظر," او اضافه شده است. "وجود دارد هیچ سوال در ذهن من است که ما حق فرد و ما حق تصمیم گیری."

در یک نامه پست شده در رسانه های اجتماعی Pannes شد و درجه یک در خروج با اشاره به شوستر به عنوان "دوست عزیز" و خواستار ونکوور "قوی و افتخار شهرستان است."

"من سپاسگزار برای داشتن برای داشتن فرصت برای خدمت به این باشگاه با این حال به طور خلاصه" Pannes نوشت: پس از اشاره به موقعیت خود شده بود "حذف شده است."

ثبات وجود ندارد در سالهای اخیر در این باشگاه است.

Whitecaps آیکون باب Lenarduzzi منتقل شد از رئیس جمهور به باشگاه ارتباطی در ماه اوت گذشته به عنوان باشگاه تلاش در این زمینه و reeled از یک دهه قدیمی سوء استفاده رسوایی با Whitecaps تیم زنان.

شوستر استخدام شد و به عنوان مدیر ورزشی در ماه نوامبر گذشته به اتهام باشگاه های فنی جهت. قبلا در آلمان بومی او به مدت سه سال به عنوان مدیر فوتبال حرفه ای در FC Schalke و بیش از 16 سال به عنوان رئیس فوتبال عملیات در FSV Mainz 05.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

شوستر گفت که او تا به حال هیچ نگرانی در مورد وسعت کار جدید خود را.

"من در کل مخالف" او گفت:. "من بسیار با اعتماد به نفس است که ما باید یک گروه خوب با هم در فرهنگ ما با تاکتیک های ما به این حق رای دادن موفق و خاموش بشه."

Whitecaps از دست رفته پلی آف دو فصل تدوین 21-29-18 رکورد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن