در حالی که بسیاری از شمال آیداهو مقاومت کرده است مسکو به تصویب رسید یک ماسک قیمومیت در ماه ژوئن - Fri, 24 Jul 2020 PST

مسکو را در ماه گذشته چه مقدار از بقیه از شمال آیداهو مقاومت کرده است و چه, Kootenai, شهرستان, آیا روز شنبه با

توسط NASERINEWS در 3 مرداد 1399

مسکو را در ماه گذشته چه مقدار از بقیه از شمال آیداهو مقاومت کرده است و چه, Kootenai, شهرستان, آیا روز شنبه با وجود آوازی مخالفان: اتخاذ یک ماسک قیمومیت.

پس از 30 ژوئن از دانشگاه آیداهو تا به حال سراسر شهر بود فرمان در جای خود نیاز به افراد به پوشیدن ماسک صورت در تنظیمات عمومی – داخلی و خارجی – که در آن 6 پا اجتماعی فاصله نمی توان داشت با غیر اعضای خانواده.

فرمان بخشی از بهداشت عمومی اورژانس سفارش شهردار مسکو لایحه لمبرت صادر شده در پاسخ به موجی از گزارش coronavirus موارد در Latah شهرستان و ایالت آیداهو است.

لامبرت گفت که او احساس می کرد که مسئولیت خود را به نیاز به ماسک در مسکو به این دلیل که دولت صادر کرده است چند ایالت مقررات ایمنی در مورد COVID-19.

"به ما گفته شده است در هر شهر و شهرستان است که خود را در آن – فرماندار اعلام کرده است که او را از رفتن به هر نوع قیمومیت در محل" لامبرت گفت. "من می خواستم برای انجام این کار برای محافظت از جامعه ما و دانشگاه ما به طوری که مردم احساس امنیت."

و در حالی که ضد ماسک احساسات قوی شده است در شمال آیداهو تعدادی از مسکو کسب و کار و اعضای جامعه ابراز قدردانی به لامبرت برای تصمیم خود را برای اجرای این منظور از جمله شهد محلی متعلق به رستوران و شراب نوار واقع در مرکز شهر مسکو.

شهد شروع نیاز به تمام کارکنان آن کاربران به پوشیدن ماسک صورت در رستوران قبل از شهرستان گسترده فرمان در مجموعه پس کارکنان نفس آه امداد زمانی که شهر به دنبال کت و شلوار با سیاست است.

"فرمان ساخته شده درخواست مردم به پوشیدن ماسک بیشتر به خوبی دریافت و آسان برای به اجرا درآوردن" گفت: نیکی جنگل شهد را مالک است. "برای من به عنوان یک صاحب کسب و کار واقعا خوب بود به آن نوع از رهبری از شهردار."

لوی Vixie شهد, نوار, مدیر گفت: بازسازی جامعه را حس ایمنی به نظر می رسد آهسته رفتن از خود دیدگاه به عنوان یک صنعت خدمات کارگر اما او با قدردانی از کاربران که در ادامه به طور مکرر رستوران در امن و شیوه ای محترمانه.

"99 درصد از افرادی که در اینجا حتی اگر ما نشانه های ارسال شده – خواهد بود حفظ 6 پا در فواصل و با پوشیدن ماسک," او گفت:. "در کل این جامعه به نظر می رسد می خواهید به نگاه کردن به یکدیگر در مقایسه با جاهای دیگر من زندگی می کردند."

به اتفاق آرا مسکو در شورای شهر رای در اوایل ماه جولای تمدید شهرستان ماسک مورد نیاز تا Aug. 4.

"بله, آن را کمی از ناراحتی اما به وضوح آن را نقض کسی حقوق مدنی یا حقوق در قانون اساسی" لامبرت گفت: از پسوند.

اما نه هر کس پردازنده.

Toni سالرنو-بیرد صاحب Palouse آب مرکز شهر اسموتی و آب نوار شده آوازی در مخالفت با فرمان.

سالرنو-بیرد گفت که او انجام داده است بسیاری از تحقیقات در مورد اثرات منفی سلامت از ماسک صورت با ماندگاری چون سلامتی یکی از احساسات او و در او به چشم آنها انجام بیش از آسیب خوب.

"این به ما یک از امنیت کاذب که در آن ما فکر می کنم ما خوب هستند تا زمانی که ما یک ماسک بر ولی واقعی سلامت از داخل می آید," او گفت: در مورد فرمان. "به منظور برای ما به ضرب و شتم این, ما نیاز به بازگشت به بهداشت و سلامتی ما رژیم غذایی و ورزش مکمل هوای تازه و نور آفتاب. ما نیاز به حمایت از سیستم ایمنی بدن ما در چنین راهی که در آن ما در حال فلج بعدی, ویروس, آینده باکتری یا بعد از جوانه."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب