ایالات متحده ایمان رهبران کشتی دوقلو صدمات در تظاهرات ویروس - شنبه, 30 آوریل سال 2020 PST

نیویورک – آمریکا رهبران مذهبی در سراسر ادیان در حال دست و پنجه نرم کردن با این بار سنگین از کمک به درمان دو فع

توسط NASERINEWS در 11 خرداد 1399

نیویورک – آمریکا رهبران مذهبی در سراسر ادیان در حال دست و پنجه نرم کردن با این بار سنگین از کمک به درمان دو فعال صدمات: افزایش ناآرامی های مدنی رانده شده توسط پلیس به قتل جورج فلوید و coronavirus بیماری همه گیر.

مسیحی یهودی و رهبران مسلمان مطرح کرده اند صدای خود را به محکوم کردن تعصب نژادی در سیستم قضایی در حالی که منع خشونت در واکنش به کشته شدن فلوید, سیاه و سفید مردی که پس از یک مینیاپولیس افسر پلیس فشرده یک زانو را به گردن او. این واژه از همبستگی برای بسیاری از روحانیون آمد و خود را به عنوان عبادت روال باقی مانده طرح میتوانست توسط یک ویروس است که آنها را مجبور به تکیه بر دیجیتال و یا فضای باز جمع آوری.

در تثلیث مقدس کلیسای لوتری در مینیاپولیس است که ارائه امداد و کمک های پزشکی به تظاهرکنندگان در این هفته به عنوان تظاهرات roiled شهر کاردانی پاستور آنجلا T. Khabeb گفت: مشترک درد ناشی از فلوید مرگ شد, افشای, وحشیانه, دو برابر تلفات در حال تحمیل بر مردم از رنگ.

"دیگر وجود دارد, بیماری های همه گیر ما همیشه بحث در مورد آن مواجه سیاه جوامع بومی Latinx" قبل از این ویروس شیوع Khabeb گفت: با استناد به "نژادپرستی نهادینه شده" و فقر است. "و سپس ما لایه COVID-19 که به طور نامتناسبی تحت تاثیر سیاه بومی Latinx جوامع است."

Khabeb اذعان کرد که او احساس به چالش کشیده وظیفه رسیدگی به جماعت او در طول بحران کنونی که آخرین پلیس به قتل یک سیاه پوست آمریکایی باعث شده بود تا "بحران خود من که بسیار شخصی است."

در میان رهبران مذهبی در مینه سوتا سازماندهی برای مراقبت معنوی از فلوید مرگ شد برنارد Hebda اسقف اعظم کاتولیک شهرهای دوقلو. Hebda برگزار شد نماز جمعه حاضر سرویس "نژادی برای عدالت و صلح" در کنار Rev. اریش Rutten, کشیش تاریخی آفریقایی محله در خیابان. از Revs. جسی جکسون و Al Sharpton همچنین در سفر خود به مینیاپولیس در روز پنج شنبه با جکسون در زبان محلی کلیسای باپتیست.

امام Asad Zaman, the Muslim American Society of Minnesota اجرایی, مدیر, مشخص, چند اجرای قانون اصلاحات پیشنهادی در پاسخ به Floyd مرگ است. علی که در یک op-ed در این هفته که "قرآن به ما می آموزد که برای نجات یک زندگی است که برای نجات همه بشریت است."

اما به عنوان سرخوردگی برانگیخته توسط فلوید را کشته و ده ها تن سوخته از شهرهای دیگر فرقه های مذهبی در سراسر کشور شروع به صحبت کردن به همدردی با درد آورده است که معترضان به خیابان ها. سفید, مینیاپولیس, افسر پلیس, Derek چوین شده است به اتهام قتل در ارتباط با فلوید مرگ که به شرح زیر بسیار به اطلاع عموم قتل دو سیاه و سفید آمریکایی ها در این سال — گرجستان Ahmaud Arbery شات در حالی که در حال اجرا و Breonna تیلور, شات توسط پلیس در لوئیزویل, کنتاکی, صفحه اصلی.

هفت اعضای ارشد ایالات متحده در کنفرانس اسقف های کاتولیک با صدور بیانیه ای خواستار نژاد پرستی "نه چیزی از گذشته و یا به سادگی یک اتفاقی سیاسی موضوع" افزود: "در حالی که انتظار می رود که ما درخواست خواهد شد به صورت مسالمت آمیز تظاهرات غیر خشونت آمیز و ما قطعا ما نیز ایستاده پرشور در حمایت از جوامع هستند که طبعا خشم."

انجمن ملی پروتستان های انجیلی ریشه آن تماس برای برابری نژادی در کتاب مقدس در حالی که باپتیست جنوبی رهبران انتشار بیانیه ای با اشاره به آموزه های کتاب مقدس در برابر "بی عدالتی و سوء استفاده از قدرت و زور است."

یک کشیش در حال برنامه ریزی برای بازگشایی کلیسای خود را برای فرد در عبادت در این هفته در میان ادامه تنش بر بهداشت عمومی خطر فیزیکی خدمات گفت: این تظاهرات نشان می دهد جوامع یک نیاز قوی برای نهادهای مذهبی در طول زمان بحران.

"من فکر می کنم کلیسا ضروری است و من فکر می کنم مردم باید کلیسا در امریکا و کلیسا رو به ایستادگی در برابر بی عدالتی اجتماعی گفت:" دنی کارول از آب زندگی جامعه کلیسا در فنتنا کالیفرنیا.

برای Rev. Jacqui لوئیس که کلیسا قصد دارد به خاطر صرف نظر کردن از فرد در عبادت به عنوان بیماری همه گیر در می رود, روحانی راحتی و اجتماعی سازماندهی می افتد فقط به عنوان موثر آنلاین. لوئیس ارشد وزیر در شهر نیویورک وسط کلیسای دانشگاهی خواست دیگر رهبران مذهبی برای پاسخ به فلوید را کشته و با در نظر گرفتن همدردی خود را از کلمات به اعمال.

"غم و اندوه است به اندازه کافی نیست. نماز کافی نیست," لوییس گفت. "این نوزاد اولین گام برای فرقه به نگرانی انداخته است. گام بعدی این است که چه خواهد شد شما را به مطمئن شوید که شما جماعت هستند نه نژاد پرست?"

تظاهرات این هفته در برابر نژادی و بی عدالتی در آمد و به عنوان رهبران ادیان آماده به مناسبت روز ملی عزاداری و سوگواری برای کشته شدگان توسط coronavirus در دوشنبه تلاش با حمایت ایالات متحده در کنفرانس شهرداران.

سناتور. کریس Coons D-دلاور بخشی از همراه دو حزبی کنگره پیشنهاد مدنی لحظه سکوت گفت: تلاش برای احترام به مرده خواهد بود "نشان می دهد بهترین از چه ایمان به معنی در امریکا است."

تظاهرات همچنین فوران فقط پیش از مسیحی القدس در روز پنطیکاست و تعطیلات یهودی شاوت هر دو جشن در یک زمان تعیین شده قبلی پس از روزهای مقدس در ادیان. که تعداد آغشته این روز مقدس با جدی تر معنی برای خاخام ریک Jacobs, رئيس جمهور از اتحادیه اصلاحات یهودیت.

فقط به عنوان مسلمانان باید شمارش روز بین فصح و شاوت جاکوبز گفت: آنها شده اند "شمارش مرده از COVID-19 و متاسفانه غم ما در حال شمارش بیشتر مردم سیاه کشته در کشور ما در دست اجرای قانون است."

"ما می تواند در درمان تمام این چیزهایی که از هم جدا کنید . اما من فکر می کنم وجود یک تقاطع" با توجه به همه گیر را outsized اثر در جوامع در حال حاضر مبارزه با نژادپرستی او اضافه شده است.

---

Giovanna dell'orto کمک برای AP از سنت پل/مینیاپولیس.

---

آسوشیتد پرس دین پوشش دریافت پشتیبانی از لیلی وقف از طریق دین و مذهب, اخبار بنیاد. AP تنها مسئول این محتوا است.

به روز رسانی: با AP عکس.

AP-WF-05-31-20 0016GMT



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن