صفحه اصلی تعمیر و نگهداری: 10 تابستان وظایف برای کمک به نگه داشتن فهرست خود را در مسیر - شنبه 23 آوریل سال 2020 PST

با تابستان در راه است, برای بسیاری از سیگنال های آن روز تنبل و دیگر شب. تابستان نیز ممکن است یک زمان فوق العاد

توسط NASERINEWS در 4 خرداد 1399

با تابستان در راه است, برای بسیاری از سیگنال های آن روز تنبل و دیگر شب. تابستان نیز ممکن است یک زمان فوق العاده برای گرفتن در پروژه های تعمیر و نگهداری و کامل تمام خود را به انجام پروژه ها در اطراف خانه.

به طور کلی وجود دارد تعدادی از کارهای تعمیر و نگهداری است که می تواند انجام شود به منظور حفظ نگاه و بهره وری از خانه خود را در حالی که همچنین کمک به ادامه شما را به صلح از ذهن است.

به دنبال نگاهی بر پروژه های تعمیر و نگهداری این تابستان ؟ در اینجا 10 تابستان وظایف برای کمک به نگه داشتن فهرست خود را در مسیر:

1. قطره قطره شدن تعمیر و نگهداری. در بسیاری از نقاط کشور در تابستان یک بار از باران های سنگین. تابستان زمان بسیار خوبی برای اطمینان حاصل شود که ناودان خود را در شکل بالا قبل از ورود از سقوط برگ.

2. خانه repainting. پس از یک زمستان ضرب و شتم خانه خود را ممکن است بدتر خواهد بود برای پوشیدن دارم. تابستان زمان خوبی را در بیرونی پروژه نقاشی که روز آفتابی و طولانی است.

3. تعمیر و نگهداری چمن. کسانی که زندگی در آب و هوای سرد ممکن است شگفت زده پس از گرم شدن زمستان برای پیدا کردن چمن قهوه ای یا تکه های خالی. تابستان زمان مناسبی برای بذر چمن و کاشت مجدد هر چشم انداز که ممکن است جان سالم به در زمستان.

4. پروژه های بهبود صفحه اصلی. بسیاری از مالکان صبر کنید تا تابستان را در پروژه های بهبود صفحه اصلی شده اند که در لیست خواسته های خود را در تمام طول سال. به دنبال ایده ها ؟ چرا ترکیب یک گودال آتش و یا سنگ پاسیو خود را به هوای محیط زیست ؟

5. نگهداری درخت. پس از زمستان, خواب زمستانی, دوره, همه از طبیعت موجودات هستند. اغلب کم حلق آویز شاخه ها ممکن است جذاب به معنی دسترسی به خود را در اتاق زیر شیروانی یا سقف به صورت یک حیوان کنجکاو.

6. کنترل حشرات. شما ممکن است بخواهید برای محافظت از خود را حیاط خلوت کباب و پیک نیک از بازدید کننده های ناخواسته.

7. جلوی خانه repaving. درست مثل وجود چاههای ایجاد شده در خیابان از آب و هوایی شدید آسیب. جلوی خانه خود را ممکن است نیاز به یک کت تازه برای کمک به اطمینان از صاف سوار در خانه این تابستان.

8. بررسی اتصالات آب. از, هوای آزاد, فوستس آشپزخانه به شلنگ باغ خود را در حال حاضر زمان مناسبی برای مطمئن شوید که همه چیز در دستور کار است.

9. پاکسازی. در حال حاضر زمان بسیار خوبی برای روشن کردن که زیرزمین ریخته و یا اتاق زیر شیروانی و خلاص شدن از شر تمام کسانی که ناخواسته و آیتم های بلا استفاده.

10. بررسی پنجره ها و درها. در طول زمستان وجود دارد که لازم است برای حفظ دمای سرد و در تابستان تمایل به نگه داشتن درجه حرارت سرد در. با توجه به خفیف درجه حرارت تابستان زمان مناسبی برای در نظر گرفتن ارتقاء و یا تعویض درب و پنجره.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن