بیشتر MLB پخش زوایای افزایش Statcast و شبیه سازی فن سر و صدا در بازی به صورت کوتاه فصل

نیویورک—در نظر گرفتن شانس به بررسی فوری پخش لیگ اصلی بیس بال دو برابر جدا شده دوربین های در دسترس برای بررسی ب

توسط NASERINEWS در 31 تیر 1399

نیویورک—در نظر گرفتن شانس به بررسی فوری پخش لیگ اصلی بیس بال دو برابر جدا شده دوربین های در دسترس برای بررسی به 24 سال جاری است.

MLB نیز مرتب برای بالا و نرخ فریم دوربین به جریان به طور مستقیم به پخش مرکز عملیات و ballpark تصویری اتاق و برای MLB-کنترل 4K دوربین های دیجیتال با لنزهای زوم به نصب در مکان های پشت صفحه خانه.

جدید پخش hub حدود دو برابر اندازه یکی از قدیمی ساخته شده بود به عنوان بخشی از حرکت از لیگ اصلی بیس بال و MLB پیشرفته رسانه ای به همراه فضای اداری در منهتن در سراسر خیابان را از Radio City Music Hall.

"ما فکر می کنیم که این محصول از همه این موارد است که منجر به یک مقدار سریع تر نقد و بررسی, روند, به طوری که ما می تواند تصویری موجود سرعت بسیار بیشتری به داوران خواهد شد که تصمیم گیری سریع تر" کریس Marinak MLB معاون اجرایی رئیس جمهور از, استراتژی, تکنولوژی و نوآوری روز دوشنبه گفت:. "همان خواهد بود درست از پخش پرسنل در ballpark را که در حال کمک به خود را مدیریت تصمیم گیری در مورد اینکه آیا برای به چالش کشیدن."

هر مدیر باید 20 ثانیه برای تصمیم گیری که آیا برای درخواست یک بررسی تصویری از یک تماس و موضوع را به چالش از 30.

MLB را همه گیر-تاخیر در شروع فصل پنج شنبه با نیویورک یانکیز در مسابقات جهانی قهرمان اتباع واشنگتن.

MLB آغاز گسترده نقد و بررسی فیلم در سال 2014 پس از سالها شرم آور تماس مانند دمیده تماس از طریق پایه اول داوری جیم جویس که رد دیترویت آرماندو Galarraga چه باید نهایی از یک بازی کامل است.

وجود دارد 1,275 بررسی در طول سال 2019 فصل به طور منظم از جمله 1,051 درخواست توسط مدیران است که به طور متوسط 1 دقیقه, 46 ثانیه است. در میان کسانی که تماس 603 (47.3 درصد) بودند لغو 310 (24.3 درصد) بودند تایید 352 (27.6 درصد) اجازه داده شد به ایستادگی و 10 (0.8 درصد) بودند برای رکورد نگه داشتن.

پلاستیکی شفاف موانع نصب شده اند و اضافی اتاق کنفرانس استفاده می شود برای فعال اجتماعی فاصله. اگر Blue Jays بازی خانه بازی در یک جزئی-لیگ تسهیلات دوربین برای ویدیو نقد و بررسی خواهد نصب شود.

همچنین debuting در این هفته است نسل دوم Statcast سیستم که شیفت از TrackMan و رادار داپلر به Hawk-Eye و یک آرایه از 12 دوربین که از داده های ذخیره شده در ابر گوگل برای ایجاد گرافیک برای scoreboards و پخش. پنج نفر از دوربین های هدفمند برای زمین ردیابی چهار پشت صفحه و یکی در مرکز میدان هفت استفاده می شود برای پیگیری بازیکنان. هر یک دوربین 4K با وضوح و به طور معمول آهنگ به میزان 100 فریم در ثانیه, اگر آنها می شود به عنوان سریع که 500 فریم در ثانیه.

"ما در حال تلاش برای تنظیم یک پایه و اساس در اینجا با این استقرار است که پایه و اساس است که ما می توانیم نوآوری در پنج سال آینده به عنوان فن آوری همچنان به پیشرفت" گفت: Jason Gaedtke MLB را افسر ارشد فناوری.

MLB گفت خطا حاشیه که تا به حال به طور متوسط بیشتر از یک تا دو اینچ در سال 2016 است که انتظار می رود به کاهش به 0.1 اینچ در این فصل است. سیستم طراحی شده است برای از بین بردن قبلی نقاط کور در بالا پرهای و در خود گوشه. خطا در حاشیه صحرا نورد حرکات انتظار می رود به رها کردن از 3 فوت به کمتر از یک پا.

TrackMan در زمان بیش از زمین سرعت ردیابی از PITCHf/x در سال 2017.

"ما استدلال می کنند که آن را دقیق تر از آنچه شما را دیده ام در گذشته" MLB معاون اجرایی رئیس جمهور از, استراتژی, تکنولوژی و نوآوری کریس Marinak گفت. او اضافه آن را "آینه داده های تاریخی در نزدیک به عنوان ممکن است."

Gaedtke گفت: آزمایش های گسترده به کار گرفته شد برای جلوگیری از تغییرات به سرعت که برخی ادعا ناشی از 2017 سوئیچ.

برای به اجرا درآوردن اجتماعی فاصله گروه مشاهده در بازی فیلم ها توسط بازیکنان ممنوع شده است و هر تیم است که با توجه به 15 iPads برای بازیکن استفاده خواهد شد که پاک پاک بعد از هر بازی. از iPads ها باید نرم افزار آن را ممنوع اتصال در طول بازی و می تواند بسته از راه دور اگر از دست داد.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

MLB همچنین در حال همکاری با باشگاه ها و سونی برای ایجاد شبیه سازی فن سر و صدا برای بازی ها به بازی می شود در خالی ballparks. هر تیم تا به حال اپل با بیش از 75 نمونه صدا اعم از مورموری به سلامتی به organists. رتبه بندی اپراتورهای باید یک برنامه برای استفاده به عنوان راهنمایی. رسانههای ممکن است اضافه کردن بیشتر صوتی.

"آنچه ما گفت: اساسا این باشگاه است که آنها نیاز به تولید صدا است که تقلید برای تلفن های موبایل که در غیر این صورت شده اند در ballpark را اگر وجود داشته است طرفداران در ورزشگاه" Marinak گفت. "باشگاه باید برای مطابقت با آنچه آنها انتظار می رود به شنیدن بودند كه با طرفداران در ورزشگاه. به حدی که وجود دارد مسائل و یا اختلافات که در اطراف آن خواهید بود موفق ما بیس بال بخش عملیات."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن