هدرز 405 Xu7. هدرز موتور

روغن و شلنگها فابریک کارتل المینیومی واتر پمپ اویل پمپ فابریک گیرب 92i کد 2y شفت بزرگ دنده ریز کله پلس بزرگ با

توسط NASERINEWS در 7 شهریور 1400

روغن و شلنگها فابریک کارتل المینیومی واتر پمپ اویل پمپ فابریک گیرب 92i کد 2y شفت بزرگ دنده ریز کله پلس بزرگ با دیسک و صفحه گرافیت 6 پلیت فنر دار و فلایویل سبک شده هدرز کوتاه با اگزوز تمام استیل تا انتها و ممبع اگزوز فابریک 2000 16 برای اتاق 92 تمام قطعات موتورکرم کاری شده بوده حتی گیرب و دینام در ضمن موتور روشن هست تست شده بخرید (موتور برگه سبز قانونی دارد). درود هدرز پارس ای ال ایکس 2100 هست برای حذف کاتالیزر می توانید یک تکه لوله خالی به جای کاتالیزر بگذارید. سیستم سوخترسانی بهبود یافته در این موتور از یک پمپ فشارشکندار Valbero بهره میگیرد که عمل سوخترسانی به موتور را با فشار بالایی انجام میدهد. به زبان ساده باید گفت هدرز قطعه ای است که برای تیونینگ و بهبود عملکرد موتور جایگزین منیفولد چدنی شده و بر روی موتور نصب میگردد.این قطعه عملا همان کارمنیفولد را انجام میدهد و همانند آن قسمتی از سیستم اگزوز خودرو محسوب می شود . البته روز گذشته و در حاشیه اولین روز نمایشگاه قطعات خودروی تهران ۱۳۹۹، یکی از مهندسان شرکت سایپا در پاسخ به سوال خبرنگار اسب بخار مبنی بر این که ” چه برنامه هایی برای پیشرانه های جدیدتر دارید؟

کمپانی نیسان سری پیشرانه های SR20 را در سال 1989 تولید کرد. بسیاری از رانندگان عادت دارند که در هنگام توقفات طولانی مدت (مثل توقف پشت چراغ قرمز) پدال های کلاچ و ترمز را فشرده نگه می دارند.عده ای هم گیربکس را در وضعیت خلاص قرار داده و پدال ترمز را می فشارند.بهترین روش برای توقفات طولانی انتقال دسته دنده به حالت خلاص (در خودروهای مجهز به گیربکس اتومات دسته دنده را در حالت پارک P قرار دهید) و کشیدن ترمز دستی است.فشردن پدال ترمز و کلاچ در توقفات طولانی باعث وارد آوردن فشاری مضاعف به مجموعه کلاچ خواهد شد. همچنین موجب افزایش روشنایی داخل خودرو بدون مزاحمت نور خورشید می شود و دارای قابلیت های دیگری همچون محافظت در برابر امواج ماورای بنفش و مادون قرمز٬ انحراف مسیر باد و بسته شدن اتوماتیک هنگام بسته شدن قفل مرکزی است. این تفکر که هنگام عبور از دست اندازها با ترمز سرعت خودرو را کم کنیم کاملا اشتباه بوده و صدماتی برای جلوبندی و سیستم تعلیق خودرو به وجود خواهد آورد.بهترین روش برای عبور از دست اندازها کم کردن سرعت قبل از رسیدن به دست انداز و عبور از آن است.فشردن ترمز در این موقعیت باعث وارد آوردن فشاری مضاعف بر روی فنر، کمک فنر، جلوبندی و سیستم تعلیق خواهد شد.این کار باعث بالا رفتن تنش در قسمت های یاد شده می شود و در دراز مدت آسیب هایی جدی به کمک ها و اتصالاتی نظیر سیبک ها وارد می کند.

عیب های یاد شده در بالا زمانی اتفاق می افتد که سوخت در باک به اتمام رسیده باشد و پمپ بنزین برای ارسال سوخت باید از آخرین قطرات موجود در باک برای تغذیه موتور استفاده کند. اگر به استفاده از فیلتر هوای بنز کثیف ادامه دهید، شمعها خراب شده که نتیجه آن عدم روشن شدن ماشین است. برچسب: فیلتر روغن, هیوندای, خرید هدرز پراید هیوندای النترا. از طرف دیگر بجای استفاده از فیلتر هوای عادی ما فیلتر هوای اسپرت و کیت مکش استفاده میکنیم که میتواند با مکیدن هوای خنک از بیرون اتومبیل هوای تازه تری وارد فضای سیلندر کند. کیت مکش هوا، راه حلی برای مکش هوای بیشتر از بیرون، برای عبور از فیلتر و ورود به سیستم سوخت در خودرو است. بهترین راه برای جلوگیری از این آسیب ها این است که همیشه در زمانی که مقدار بنزین موجود در باک خودروی شما رو به اتمام است اقدام به پر کردن باک خودرو کنید.

با این کار رسوبات و ذرات ریزی که در انتهای باک ته نشین شده اند به سیستم سوخت رسانی شما راه پیدا نخواهند کرد. حرکاتی مثل ته انداختن، دور درجا، دریفت کشیدن و تیک آف در خودروهای ضعیفی مثل 405، پراید، آردی و پیکان باعث بوجود آمدن مشکل خواهد شد. انجام حرکات نمایشی با خودروهای اسپرت و با کیفیت، باعث بروز مشکلی نمی شود اما در خودروهای ساخت داخل که به مراتب ضعیف تر هستند انجام این گونه حرکات باعث بوجود آمدن تنش فراوان در خط انتقال قدرت و به طبع آن خرابی در موتور، گیربکس و دیفرنسیال خواهد شد. در اینجا با مفهوم اکسپایرز هدرز و نحوه اضافه کردن تاریخ انقضای header ها به فایل .htaccess آشنا خواهیم شد. بهترین کار برای گرم کردن صحیح خودرو حرکت با سرعت بسیار پایین است.زیرا در این صورت کل مسیر انتقال قدرت شامل: موتور، گیربکس و دیفرانسیل به صورت یکنواخت گرم خواهند شد و در صورت گرم کردن درجا تنها عنصری که گرم می شور موتور خودرو است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن