گرگور Chisholm: آبی جیز نیاز چارلی Montoyo در بالای بازی خود را. باز آخر هفته شد یک مجسمه

افزایش انتظارات معنی افزایش فشار بر چارلی Montoyo. این خواهد بود که در سال ما پیدا کردن آنچه جیز آبی, مدیر, هم

توسط NASERINEWS در 6 مرداد 1399

افزایش انتظارات معنی افزایش فشار بر چارلی Montoyo. این خواهد بود که در سال ما پیدا کردن آنچه جیز آبی, مدیر, همه چیز در مورد. با یک فصل کامل در حال حاضر زیر کمربند خود را وجود دارد نه بیشتر رایگان می گذرد. از آن زمان به پایین به کسب و کار.

سه روز به 2020 فصل به طور منظم و Montoyo مسلما صرف زمان بیشتری را بر روی صندلی داغ برای بازی در تصمیم گیری نسبت به او تمام سال گذشته است.

در روز شنبه آن امید بستن به استفاده از right-hander سام Gaviglio در بالا اهرم وضعیت در طول یک 4-1 دست دادن به اشعه. روز بعد به آن چسبیده بود با نزدیک کن Giles به عنوان او سوار را از طریق یک راست آرنج آسیب و از دست دادن یکی دیگر از خرد کردن.

یکشنبه شب Montoyo روند در رسانه های اجتماعی. او اغل گاو یا حشم گیری برداشت جدا از هم در تلویزیون, آنلاین و در چاپ بیش از یک طول 24 ساعت. برخی از شکایات را که باید وجود داشته از یک سال پیش به خصوص Giles اما بسیاری از آنها نمی خواهد که. در این سال بیشتر مردم انتظار جیز به رقابت تا زمانی که چیزی را اشتباه می رود مدیر می شنود در مورد آن برای اولین بار.

"یک بار مدیر به من گفت که هر حرکت شما را, اگر شما می توانید خواب در شب بود که حرکت حق" Montoyo گفت: زمانی که از او خواسته شد که معاملات با انتقاد. "این که آیا آن را با این نسخهها کار و یا کار نمی کند. من خوشحال هستم سپاسگزار است که من باید این کار و من انجام بهترین من می توانم هر روز — به عنوان یک مدیر در برقراری ارتباط و به عنوان یک رهبر."

آن را غیر ممکن بود به طور کامل ارزیابی Montoyo عملکرد یک سال پیش به دلیل جیز بودند انجام هر آنچه که آنها فقط می تواند از طریق هر یک از بازی. باشگاه فاقد پنج ماندگار استارت Giles و دانیل هادسون تنها قابل اعتماد ضد. افتتاحیه استفاده شد و نه استراتژیک مقاصد اما به دلیل جیز به حال هیچ چیز دیگری برای ارائه. Montoyo ساخته اند می تواند تصمیمات خود را با کوه در می رم یک سکه و آن را نمی خواهد بسیار تغییر کرده اگر هر چیزی در آن ممکن است را ساخته اند برای بهتر تلویزیون.

در این سال متفاوت است. بازسازی نیست اما این زمانی است که جیز هستند و قرار است برای شروع بازی در حال حاضر نه فقط آینده است. هیون-Ryu Jin مت کفاش و مقابله پیرسون باید گیری از قوی جلویی به چرخش. جایلز (که وضعیت در حال حاضر در هوا پس از چند روز 6-5 دست دادن) آنتونی باس اردن رومانو و رافائل Dolis ارائه گزینه های از قلم. صف پر از ستاره جوان که باید به بهبود به عنوان فصل می رود.

تورنتو رسیده نقطه که در آن باید پیشرفت اخلاقی فراتر از پیروزی. دار زدن خشن با یانکی ها و اشعه است و دیگر به اندازه کافی خوب. برنده مورد نیاز و مشارکت غنائم را نمی توان به دست که تنها می افزاید: به نا امیدی از باز کردن سری. جیز می تواند دور با یک رفت و برگشت. به جای آنها از دست دو از سه خواهد شد خود را صرف هفته اول بازی گرفتن.

Montoyo طبق معمول آن را می بیند متفاوت و تلاش برای پیدا کردن مثبت در حالی که دریایی از منفی شروع به او را احاطه کرده اند.

"شما می دانید چه خنده دار است؟" Montoyo خواسته خبرنگاران میدوی را از طریق یکی از روز یکشنبه پس از بازی پاسخ. "همه از من می پرسی همه نوع از مسائل ... من سمت راست وجود دارد در (محل باشگاه وانجمن) ورودی گفتن مردم, 'مرد بزرگ ما در حال رقابت با یکی از تیم بیس بال (اشعه) در سمت راست وجود دارد.' همه ناگهانی شما از دست دادن بازی های شبیه به این در حال حاضر مردم به دنبال مسائل است. ما بازی بزرگ است. ما فقط نمی آن را به پایان برساند.

"من افتخار می کنم که از تیم من. آنها سمت راست وجود دارد و سه بازی خوب مقابل یکی از بهترین تیم ها در بیس بال. بنابراین شما می توانید nitpick, همه می گویند در اینجا وجود دارد. من فکر می کنم ما بازی بزرگ است. من فکر می کنم ما outplayed آنها, اما آنها که خوب به طوری که آنها ما ضرب و شتم دو نفر از سه."

دست زدن به یک اغل گاو یا حشم است که تا کنون سخت ترین وظیفه یک مدیر را شرح شغل. وجود دارد دیگر مربیان برای کمک دفاعی نوبت بازیکن پیشرفت های پزشکی کارکنان اغلب تصمیم می گیرد که چه کسی در دسترس نیست به بازی و ترکیب تیم می تواند به خوبی در پیشبرد و بر اساس ترکیب هیرو.

در بازی تبادل تصمیم گیری های مختلف وحش. Montoyo می توانید با مشورت تبادل مربی پیت واکر یا نیمکت مربی دیو Hudgens در زمان, اما در نهایت او کسی است که صاحب تصمیم نهایی. هنگامی که حرکت می کند کار کردن آنها اغلب نادیده گرفته شده است. زمانی که آنها نتیجه معکوس مدیر فرض تمام سرزنش.

برای اینکه عادلانه زمینه شده است از دست رفته اخیر انتقاد. تیم تا به حال دو هفته برای آماده شدن برای فصل, به جای شش. عدم وجود زمان دبستان به معنای ضد پیشرفت نکرده به تبادل در back-to-back روز که به طور معمول مورد نیاز است را به این تیم است. دو نمایشگاه بازی از 33 در بهار مجبور مربیان به تصمیم گیری در مورد نحوه بچه ها نگاه کرد در گذشته چگونه آنها نگاه کنید در حال حاضر.

"این دشوار است به دانستن جایی که آنها هستند" Montoyo گفت: از بین برنده. "من می توانم بگویم که کسی می آید در پرتاب 97, 98 مانند رومانو او آن را کردم — Dolis و چگونه باس تبادل. اما برای بقیه از آنها آن را دشوار است به ارزیابی زمانی که شما فقط بازی intrasquads و دیدن بسیاری از نوبت ... تنها راه برای پیدا کردن است که برای قرار دادن آنها در خارج وجود دارد و ببینید که چگونه آنها انجام می دهند."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

وجود خواهد داشت و کسانی که احساس Montoyo ساخته شده یک خطای فاحش خود را در دست زدن به چهار توپ بازی اما واقعی اشتباه می تواند اجازه می دهد آن را به اتفاق می افتد برای بار دوم. اگر Montoyo می خواستم به Gaviglio فرصتی که در وضعیت خوب است. آن را فقط نباید تکرار شود و آن را به احتمال زیاد نخواهد بود. یکشنبه تصمیم با جایلز از سوی دیگر به نظر می رسد به مراتب کمتر دفاع اما حکم نهایی نمی خواهد آمد تا نتایج حاصل از MRI شناخته شده است.

یکی از معروف ترین نقل قول از تورنتو ورزشکار در طول دهه گذشته رخ داده است در سال 2015 زمانی که جاش دونالدسون گفت: "این نیست سعی کنید لیگ. این است که آن را انجام داده است." بسیاری از Blue Jays طرفداران پس از عضو است که ذهنیت است. اگر Montoyo نمی دانستم که یک سال پیش از این به بعد آخر هفته او را در حال حاضر.

Gregor Chisholm


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن