مینه سوتا فرماندار انسولین فعالان انفجار صنعت دعوی

توسط استیو KARNOWSKIمینیاپولیس (AP) — مینه سوتا مقامات و انسولین فعالان لعنتی صنعت داروسازی جمعه برای تحت پیگر

توسط NASERINEWS در 12 تیر 1399

توسط استیو KARNOWSKI

مینیاپولیس (AP) — مینه سوتا مقامات و انسولین فعالان لعنتی صنعت داروسازی جمعه برای تحت پیگرد برای سرنگونی یک دولت جدید قانون الزامی است که سازندگان دارو ارائه اضطراری کوتاه مدت و دراز مدت انسولین لوازم به بیماران دیابتی که نمی توانیم آنها را.

تحقیقات دارویی و تولید کنندگان از امریکا همچنین به عنوان شناخته شده Iea در زمینه طرح دعوی در دادگاه در دادگاه فدرال در ایالت مینه سوتا در اواخر سهشنبه, فقط ساعت قبل از قانون اثر در زمان درخواست به دادگاه قانون اساسی اعلام و صدور دستور دائم در برابر اجرای.

گروه تجارت گفت: Alec اسمیت انسولین استطاعت عمل نقض takings بند از قانون اساسی به دلیل آن نیروهای انسولین سازندگان برای محصول خود را به Minnesotans به صورت رایگان و بدون هر گونه پرداخت غرامت از دولت در بازگشت.

طرح دعوی در دادگاه به شدت تغییر تنور از یک کنفرانس خبری که رژیم صهیونیستی. تیم Walz برنامه ریزی شده بود با اسمیت پدر و مادر و لایحه حامیان به جشن قانون با در نظر گرفتن اثر. و به آنها گفت: لابی گروه تا به حال ارائه شده اطمینان دادن به قانونگذاران و فرماندار که آن را نمی خواهد شکایت اگر آنها قبول سازش زبان او امضا شده در ماه آوریل است.

"آنها چیزی است که من فکر نمی کنم ممکن بود — آنها بیشتر متنفر از COVID-19" این فرماندار دموکرات گفت. "چگونه می توانم به شما انجام این کار ؟ چگونه می توانم شما تصمیم می گیرید به طوری افتضاح در روز قبل از این؟"

اما Walz و دیگر حامیان این قانون اشاره کرد که Iea آیا به دنبال یک دستور موقت برای جلوگیری از عمل از مصرف اثر پس از این برنامه باقی مانده است و در کتاب ها و بیماران دیابتی می توانید شروع به استفاده از آن در حال حاضر. دولت با راه اندازی یک وب سایت برای مینه سوتا انسولین شبکه امنیت برنامه در MNinsulin.org که شامل اطلاعات در مورد نحوه اعمال می شود.

قانون است به نام Alec اسمیت یک بیمه 26 ساله مینیاپولیس مردی که در سال 2017 در حالی که سهمیه خود را به انسولین. او نمی تواند استطاعت به 1300 دلار در هر اونس در هر ماه او مورد نیاز برای مواد مخدر و تست لوازم و پس از او سالخورده خود را بیمه.

مادرش نیکول اسمیت-Holt گفت: روز شنبه بود که سه سال در سالگرد الک مرگ و که او می خواست در کنفرانس خبری به مناسبت سخت کار از هر کسی که مبارزه برای امنیت شبکه است. او گفت: آن را کتمان برای تماس با این تصمیم توسط Iea به چالش الک قانون به نمایندگی از سه انسولین تولید کنندگان یک تراژدی است.

"بدون امنیت شبکه که الک قانون فراهم می کند و ما قصد داریم به ادامه مطلب مراجعه کنید Minnesotans مرگ و چهره جدی سلامت طولانی مدت عواقب چرا که آنها لازم نیست که دسترسی اضطراری به انسولین" اسمیت-Holt گفت.

Iea سخنگوی نیک McGee گفت که گروه خود را بارها و بارها خود را اظهار نگرانی های اساسی در طول روند قانونی. او با ارائه یک کپی از نامه انجمن های ارسال شده به Walz راست او پس از امضا این لایحه که آن را به نام "ویژه فاحش نقض شالوده قانون اساسی حاکم بر takings از مالکیت خصوصی است." در این نامه وجود دارد گفت: "یک احتمال قوی است که دادگاه خواهد امر اجرای این لایحه است."

دادستان کل کیت الیسون ابراز خشم و قول داد که دفتر خود را در دفاع از قانون با هر منبع آن است.

"من از آن به نمایندگی از همه Minnesotans که بر این باورند که هیچ کس نباید بمیرد چون آنها نمی تواند استطاعت خود انسولین" الیسون در بیانیه ای گفت. "من از آن به نمایندگی از همه Minnesotans که معتقدند زندگی مردم مهم تر از مواد مخدر شرکت سود."

اما اریک گوردون استاد در دانشگاه میشیگان راس دانشکده کسب و کار است که یک وکیل و رئیس سابق دانشکده حقوق استاد گفت: این صنعت دارای یک استدلال قوی.

"چه شرکت های مواد مخدر می گویند ... است که شما در حال گرفتن اموال انسولین ما با هیچ جبران و آن را خلاف قانون اساسی" گوردون گفت. "و من فکر می کنم آنها برنده شوید."

دیوید شولتز استاد مدعو در دانشگاه مینه سوتا دانشکده حقوق و علوم سیاسی استاد در ال روزاریو دانشگاه, توافق دولت قانون و آسیب پذیر است. او گفت: دولت انجام داده اند بهتر است به پیش نویس یک قانون است که مشمول مالیات شرکت های دارویی و استفاده از این پول برای کمک مالی به انسولین برای افرادی که می توانید آن را ندارند.

رهبران اکثریت جمهوری خواه در ایالت مینه سوتا در مجلس سنا ابراز ناامیدی با طرح دعوی در دادگاه گفت: آنها فکر می کردند که تا به حال با موفقیت میانجیگری یک معامله است که همه طرف می تواند قبول کند — از جمله Iea.

"Iea از دست رفته است را با اتلاف وقت و پول در این طرح دعوی در دادگاه" ایران سناتور. میشل بنسون از ژامبون دریاچه, که, که صندلی یک کلید سلامت و خدمات انسانی کمیته در بیانیه ای گفت. "Minnesotans به مراتب بهتر خواهد بود اگر صنعت داروسازی خواهد تمرکز بر انصاف در قیمت گذاری."

___

آسوشیتد پرس نویسنده داگ شیشه کمک به این داستان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن