'آن را مطلق باغ وحش' — jam-packed هیلتون خانه سر به PGA Tour اول COVID-19 مورد

HILTON HEAD ISLAND, S. C.—پس از نیک Watney شد اولین PGA Tour بازیکن برای تست مثبت برای COVID-19 همکار گلف باز

توسط NASERINEWS در 2 تیر 1399

HILTON HEAD ISLAND, S. C.—پس از نیک Watney شد اولین PGA Tour بازیکن برای تست مثبت برای COVID-19 همکار گلف باز جاستین توماس گفت: آرام نگرش به این بیماری همه گیر در منطقه اطراف RBC میراث فرهنگی می توانست به سرزنش.

"منظورم این است که هیچ جرم به رئیس هیلتون, اما آنها به نظر می رسد به آن را بسیار جدی" توماس گفت. "آن را مطلق وحش در اطراف در اینجا.

"وجود دارد مردم در همه جا. سواحل کاملا بسته بندی شده. هر رستوران از آنچه که من دیده ام زمانی که من رانندگی کاملا شلوغ ... متاسفانه که نه در نیک چون من می دانم که او بسیار محتاط است و انجام همه چیز را او می تواند اما من می خواهم بگویم بسیاری از مردم در این منطقه از رئیس هیلتون فقط نیست."

PGA اعلام کرد بعد از ظهر جمعه که Watney اولین تور بازیکن برای تست مثبت است. تور از سر گرفته و در هفته گذشته با چارلز شواب چالش در فورت ورث ، تور مقامات گفت: صدها نفر از آزمایشات بر روی بازیکنان ویلچرهای و دیگر پرسنل به عقب آمده بود منفی است.

یازده باور مردم به تماس با Watney همچنین آزمایش منفی, تور گفت.

فصل توریستی تابستان در نوسان کامل در هیلتون رئیس جزیره و در شهرستان بووفرت. کارولینای جنوبی مجموعه یک روز رکورد با 1,157 COVID-19 موارد گزارش روز شنبه, 60 در شهرستان بووفرت.

Carlos Ortiz که آغاز شده و روز یکشنبه دور نهایی یک شات بازگشت اما زخم تا 10 سکته مغزی پشت برنده Webb سیمپسون گفت که او شروع به احساس پارانوئید در مورد علائم ممکن است بعد از Watney مثبت تست. او گفت: مردم به نظر می رسد آزادتر به عنوان محدودیت های سست یادآوری رستوران که بسیار شلوغ در اوایل هفته که او خوردند در جای دیگر.

"این یک 30 دقیقه صبر کنید و هنگامی که شما در آنجا وجود دارد هیچ اجتماعی فاصله بسته بندی جداول حق با هر یک از دیگر کودکان و نوجوانان در حال اجرا در اطراف ... هیچ کس با پوشیدن یک ماسک" اورتیز گفت: از یک رستوران در بندرگاه شهر. "ما مثل" من کسی را برای رفتن به کرونا در اینجا.' آن دیوانه چگونه مشغول است در اینجا."

توماس — که به پایان رسید در یک کراوات برای هشتم, پنج عکس پشت سیمپسون 22-تحت-par 262 — گفت که او احساس امن در طول مسابقات به خاطر او مانده است داخل در بیشتر قسمت ها بین دور با یک آشپز و دایره کوچک از مردم است. بسیاری از گلف بازان ندارد, که, لوکس, او گفت:.

"خارج شما نمی توانید کنترل آنچه که مردم انجام داده اند و من فکر می کنم که چه اتفاقی افتاده است به نیک" توماس گفت. "او بسیار بدشانسی بود."

چند بازیکن گفت: یک مورد مثبت در تور اجتناب ناپذیر بود. Rory McIlroy های شماره 1 بازیکن در جهان اشاره آمار در حال افزایش تعداد موارد انتظار می رود در ایالات متحده در پایان سال است.

"پس به فکر می کنم که ما در تور PGA هیچ یک از ما بودند رفتن به آن را دریافت کنید — من فکر نمی کنم کسی فکر می کرد که" McIlroy گفت. "من فکر می کنم این اتفاق بود که کسی در حال رفتن به آن را در برخی از نقطه و نیک است که آن را کردم. و او را از خود جدا و انجام آنچه او را به انجام."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن