هاکی سالن از شهرت مجبور به رفتن دیجیتال با قابلیت رای گیری روند برای سال 2020 inductees

هاکی سالن از شهرت را نگه الکترونیکی رای گیری از طریق تلفنی خود را برای سال 2020 inductees پایان دادن به سنتی آ

توسط NASERINEWS در 1 خرداد 1399

هاکی سالن از شهرت را نگه الکترونیکی رای گیری از طریق تلفنی خود را برای سال 2020 inductees پایان دادن به سنتی آن برگه کاغذ و فرد در جلسه هیئت مدیره به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

از 18 عضو از رای گیری کمیته خواهد به جای بحث در هر یک از نامزدها از راه دور در ژوئن 23 رأی دهی برای سال جاری در کلاس روز بعد.

"تا آنجا که من می دانم, آن را همیشه در شخص" جف Denomme رئیس هاکی برشمرد و گفت: این ستاره در روز چهارشنبه. "من می دانم که برخی از مردم در حال حاضر اظهار داشت که آنچه که آنها در حال رفتن به این خانم سال است که رفاقت و توانایی آن جلسات شخصی اما با این وجود ما باید برای مقابله با آنچه که ما در برخورد با."

در گذشته سالن رئیس لانی مک دونالد و Denomme شده اند scrutineers برای برگه کاغذ, اما آنها تا به حال به آمده تا با یک راه حل های الکترونیکی به مقابله با این واقعیت که 18 رای دهندگان را نمی خواهد سفر به تورنتو به طور معمول به دلیل COVID-19.

بسته به نحوه رای گیری الکترونیکی سیستم پاسخ آن را می توان در اینجا به ماندن بگیرید.

"این سیستم رای گیری ما در واقع ممکن است کار بسیار خوب و کارآمد تر در آینده از آنجا که ما می توانید استفاده از آن در تبلت ها طی این جلسه و انتخابات کارآمد تر" گفت: Denomme.

نامزد در حال حاضر مشخص شده است هر چند نام آنها مخفی نگه داشته است. آخرین مهلت برای 18 رای دهندگان — و در واقع هر عضو از عمومی به معرفی بازیکنان و مقامات و یا سازندگان بود 15 آوریل است.

برخی از احتمال به حکم نظر شامل Jarome Iginla ماریان Hossa و شین Doan همه آنها واجد شرایط برای اولین بار. بازیکنان باید بازی حرفه ای هاکی در هر نقطه برای حداقل سه فصل در نظر گرفته شود برای enshrinement. امثال دانیل Alfredsson و الکساندر Mogilny مثلا شده اند واجد شرایط برای برخی از زمان, اما هنوز برای دریافت تعداد لازم از آرا.

برای به دست آوردن القای یک بازیکن سازنده یا مالک باید به جلب حداقل 14 از 18 رای. وجود دارد حداکثر هشت inductees یک سال از چهار مرد بازیکنان دو زن بازیکنان یکی رسمی و یا یک یا دو سازندگان با توجه به اینکه یک مقام رسمی ساخته شده از برش.

سالن این هفته از ارسال آن در انتخابات دستی که زندگینامه مواد نامزد و همچنین اطلاعات دیگر در آیین نامه که برای نقد و بررسی.

سالن رای گیری اعضای ترکیبی از بازیکنان سابق و فعلی مدیران و کاربران رسانه از جمله John Davidson, David شعبه برایان برک Cassie Campbell-Pascall, علامت Chipman, باب کلارک, Marc de Foy, مایکل Farber ران فرانسیس مایک گارتنر آندرس Hedberg, Jari Kurri ایگور larionov لذت ببرید Pierre مک گوایر, Bob McKenzie, Mike Murphy, David Poile و لوک Robitaille.

در حال حاضر برای القای مراسم برای نوامبر. 16 اما این بیش از حد می تواند تغییر را با توجه به همه گیر و عدم قطعیت در اطراف NHL برنامه.

مانند هر دیگر موزه ها و بسیاری دیگر از کسب و کار سالن بسته است به کاربران. برخی از کارکنان —آنهایی که در فروشگاه های فروش کالا و فروش بلیط برای پذیرش شده اند گذاشته اما 38 کارکنان باقی می ماند Denomme گفت.

"زمانی که شما بدون درآمد در آینده بدیهی است که آن را دشوار برای مدیریت از طریق" گفت: Denomme. "ما به طور طبیعی تا به حال به اخراج ما خط مقدم خدمات مهمان و خدمات خرده فروشی اما مردم ما انجام داده اند تا با ما 38 تمام وقت حقوق و مزایای کارکنان. ما قطعا بهره مند از کانادا اضطراری یارانه دستمزد."

کسانی که هنوز مشغول به کار هستند و وظیفه گرفتن تعداد آثار و دیجیتالی شدن سالن archives.

"ما یک فرصت در حال حاضر شاید گرفتن در قریب به اتفاق مواد ما" گفت: Denomme.

یکی دیگر از سنت است که در معرض خطر است: تابستان تور جام استنلی. هر بازیکن در این تیم برنده به طور معمول می شود حداقل یک روز با جام, معمولا جشن پیروزی در زادگاه خود. NHL به نظر می رسد متعهد به ادامه این فصل و اوج یک قهرمان است اما هیچ کس مطمئن است از هر چیزی در این نقطه است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

"ما برخی از آنچه در جریان است به رخنه" گفت: Denomme. "ما معمولا خیلی شلوغ است در طول تابستان با این فعالیت ها و در واقع ما از ارائه این خدمات به لیگ و قهرمان جام استنلی.

"و است که در واقع یک منبع درآمد است که بدیهی است که نمی خواهد اتفاق می افتد و بنابراین یکی دیگر از از دست دادن در ستون چگونه این ویروس موثر بر کسب و کار ما."

Kevin McGran


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن