اسپوکین ولی به تصمیم می گیرید که آیا به ماندن با شهرستان کمک هزینه فدرال برنامه - سه شنبه, 09 Jun 2020 PST

از اسپوکین ولی شورای شهرستان تصمیم گیری خواهد شد در روز سه شنبه که آیا برای ادامه اجازه می دهد تا Spokane Coun

توسط NASERINEWS در 20 خرداد 1399

از اسپوکین ولی شورای شهرستان تصمیم گیری خواهد شد در روز سه شنبه که آیا برای ادامه اجازه می دهد تا Spokane County برای مدیریت کم درآمد پروژه های برنامه اعطا و یا پایان قرارداد خود را با این شهرستان و ایجاد یک برنامه خاص خود را دارد.

اگر واشینگتن می رود راه خود شورای شهر را بیشتر می گویند چگونه است که پول از جامعه توسعه بلوک کمک برنامه صرف شده است. کسانی که در بودجه آمده از ایالات متحده وزارت مسکن و توسعه شهری است و باید با استفاده کم تا متوسط درآمد جوامع است.

اگر این شهر به پایان می رسد و با همکاری استانداری این امر مسئولیتهای بیشتری را نیاز به استخدام دو نفر از کارکنان به اداره برنامه و کمی کمتر به صرف پروژه های.

اسپوکین ولی دریافت کرده است به طور متوسط $538,000 یک سال از سال 2006 شمارش نیست هزینه های اداری. اگر از شهر بیرون زده خود را در آن HUD برآورد شده آن را دریافت $520,000 یک سال با توجه به کارکنان شهرستان ارائه در این مسئله است. بودجه خواهد بود برای 2021 به 2023.

در جریان توافق HUD توزیع کمک های مالی به Spokane County, که مدیریت پول و وظایف اداری به نمایندگی از شهرستانها در منطقه است.

اسپوکین ولی به اندازه کافی بزرگ است برای دریافت کمک های مالی به طور مستقیم از HUD اما انتخاب کرده است از سال 2006 به بخشی از شهرستان را از برنامه.

برخی از اعضای شورای شهر از جمله شهردار بن فتیله و Brandi Peetz در حمایت از تقسیم خارج از شهرستان به امید گرفتن بیشتر محلی, کنترل و اهرم هنگامی که بحث در مورد منطقه گسترده ای از مسائل مانند بی خانمانی.

در جلسه شورای شهر در هفته گذشته فتیله گفت که او احساس کردند که اعضای شورا نیست همیشه در جلسات منطقه ای. او گفت که او به دنبال یک راه برای مطمئن شوید این شورا بود که بیشتر درگیر.

"اگر ما با آنها اختلاف نظر دارند و در حال حاضر آنها در حال حاضر ما در حال حاضر پول, چه چیزی دندان های ما می گویند نه ما واقعا نمی خواهید که جهت" فتیله گفت. "آنها در حال حاضر پول ما و آنها می توانید آن را بدون ما. چگونه ما توانمند شورای شهر به نمایندگان بهتر از ما باشند؟"

دیگران مانند Arne دارد و میله Higgins نگران این شهرستان که پول کمتری برای خرج کردن در پروژه ها به دلیل این شهر را مجبور به استفاده از بخشی از کمک های مالی دریافت آن را به پوشش و دستمزد و مزایای کارکنان است که نظارت بر برنامه های.

Higgins همچنین اظهار کرد در جلسه هفته گذشته که این شهر را بگو چگونه در آن بودجه صرف شده است اگر آن را وارد یک توافق جدید با شهرستان است.

"من از شنیدن این فرض استوار است که ما اصلا ورودی و من کاملا در توافق با آن" هیگینز گفت. "این برای تلفن های موبایل به عنوان اگر این تصمیمات در خلاء و بدون ما. من نمی بینم که اتفاق می افتد."

تحت توافق Spokane County ارائه شده اسپوکین ولی به ماندن در منطقه کنسرسیوم شورا را یک فرصت به وزن در هر CDGB پروژه در درون مرزهای آن; را بیشتر شهردار منصوب نمایندگان در هیئت مدیره است که باعث می شود توصیه چگونه به صرف بلوک اعطای پول و دریافت درصد بیشتری از بودجه. اسپوکین ولی توافق برای افزایش بودجه خود را کنار بگذارند برای اسپوکین ولی فقط پروژه از 20 درصد از بودجه موجود به 39 درصد.

کارکنان شهرستان توصیه می شود این شورا همچنان به همکاری با این شهرستان به نگه داشتن هزینه های اداری و پول بیشتری برای خرج کردن در پروژه های.

اگر اسپوکین ولی انتخاب به ماندن در یک توافق با شهرستان Spokane County اجازه می دهد شهرستان اسپوکین ولی دید بیشتر در CDGB برنامه مواد و مشارکت بیشتر در ساخت توصیههایی در مورد چگونگی استفاده از منابع مالی و وجود خواهد داشت بیشتر پول کنار گذاشته برای اسپوکین ولی پروژه های.

Higgins استدلال کرد که شهرستان بود خطاب بسیاری از اسپوکین ولی نگرانی و افزود که این شهر نباید مصرف در چالش های جدید در حالی که هنوز در تلاش برای رسیدگی به COVID-19.

"این یک کسب و کار تصمیم گیری و این امر می تواند یک بد اگر ما به رفتن در خود ما" هیگینز گفت. "ما باید یک معامله خوب بیایید با چوب آن را برای آینده قابل پیش بینی."

از اسپوکین ولی شورای شهر رای خواهد داد در این تصمیم طی 6 بعد از ظهر جلسه روز سه شنبه. در فرد حضور و غیاب لغو شده است با توجه به COVID-19 اما مردم هنوز هم می توانید به تماشای این دیدار در کانال 14 یا جریان آن را آنلاین.

نوشته شده نظر عمومی می شود را مشاهده کنید آنلاین یا مردم می توانند درخواست یک ویدیو و یا تماس بگیرید در نظر قبل از 4 بعد از ظهر بعد از جلسه در وب سایت شهر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن