برای خرخر: فروشگاه اینترنتی {آیا نیست|فقط نیست|هست نیست|فقط نیست|نباید|نخواهم شد همانگونه که می‌خواهید بی‌ضرر باشید {ممکن است|می|احتمالا} {فکر کنید|فرض کنید|فرض کنید}. {نگاهی به|ببینید} این نمونه های {عالی|خوب}

فروشگاه اینترنتی Cover4you یک فروشگاه­ اینترنتی است که قریب به ده سال در زمینه فروش لوازم جانبی موبایل و محصو

توسط مدیر سایت در 19 اردیبهشت 1402

فروشگاه اینترنتی Cover4you یک فروشگاه­ اینترنتی است که قریب به ده سال در زمینه فروش لوازم جانبی موبایل و محصولات فانتزی فعالیت دارد. این فروشگاه شامل زیرمجموعه­ هایی است که در زمینه کالاهای خاص خدمات خود را ارائه می ­دهند، از جمله: دیجی استایل (پوشاک)، فیدیبو (کتاب الکترونیک)، دیجی ­پی (فین­تک)، دیجی­ نکست (نوآوری)، دیجی کلاب (تشویق مشتریان وفادار)، کمدا (شبکه اجتماعی خرید مختص بانوان)، پیندو (خرید و فروش کالای نو و دستدوم ) و دیجی­ اکسپرس (ارسال و تحویل مرسوله). دیجی استایل یکی از سایتهای پربازدید و پرمخاطب به شمار میآید و همین باعث شده است از سایر فروشگاههای اینترنتی سبقت بگیرد. فروشگاه ­هایی که از طریق یک اپلیکیشن موبایلی در دسترس هستند سهولت، دسترسپذیری و سرعت بیشتری برای کاربران خود فراهم میکنند. در مواجهه با یک فروشگاه اینترنتی، طراحی و ظاهر، سرعت و همچنین سادگی و راحتی استفاده و گشتوگذارکردن در صفحات مختلف سایت باید به نحوی باشد که ضمن جلوگیری از سردرگمی کاربر، حس و حال خوبی نیز در او ایجاد کند. به همین دلیل است که خیلیها توانایی تهیه محصول از کارخانه یا شرکت واردکننده را ندارند.

درسته که شرکت اینترنتی مبیت قدمت زیادی ندارد اما باوجود نداشتن سابقه بالا، اعتبار خوبی را در این مدت کم به دست آورده است. این روزها خرید اینترنتی بهویژه در مورد کالاهای دیجیتال طرفداران بیشتری دارد. سوپراپلیکیشن اسنپ با راه اندازی اسنپشاپ توانسته فرآیند خرید انواع کالاهای ضروری را آسان و سریع کند. مشتریان محصولات مورد نظر خود را میتوانند در فروشگاه اسنپ جستجو و به سبد خرید خود اضافه کنند.اسنپ شاپ محصولات مختلفی را در دستههای مختلف شامل «آرایشی بهداشتی»، «دیجیتال»، «مد و پوشاک»، «خانه و آشپزخانه» و … اسنپ از سال ۱۳۹۳ در قالب یک سرویس اینترنتی درخواست وسیله نقلیه آغاز به کار کرد و رفته رفته فعالیت خود را به ارائه خدمات و کالاهای دیگر نیز گسترش داده است. چاره یک فروشگاه اینترنتی مستقر در تهران است که فعالیت اصلی این فروشگاه ایجاد ارتباط مستقیم بین عرضه کنندگان و مصرف­ کنندگان کالاهای مختلف است و بنابراین عمدتاً در قالب بازارگاه فعالیت می­کند.

این فروشگاه در قالب بازارگاه فعالیت می­کند و در ارائه کالاهای مختلف داخلی و خارجی بر خوش ­سلیقگی و شیک ­بودن و به ­روز بودن تاکید دارد. دیجی­ کالا هم در قالب بازارگاه و هم در قالب خرده­ فروشی فعالیت می­کند. دیجی­ کالا یکی از بزرگ­ترین فروشگاه اینترنتی ایران است که در سال ۱۳۸۵ تاسیس شده و در تهران استقرار دارد. بایا یک فروشگاه اینترنتی مستقر در تهران است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۹ آغاز کرده است. فرایند نهایی کردن خرید و پرداخت وجه در یک فروشگاه اینترنتی باید تا حد ممکن ساده و کوتاه باشد و در تمامی مراحل امکان اصلاح و تغییر را برای فرد مهیا کرده باشد. فروشگاه اینترنتی مدیسه از سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را آغاز کرده و در تهران مستقر است. زیرا به یکی از اصلیترین دغدغههای خریدهای آنلاین یعنی کیفیت و سلامت محصول خریداریشده پاسخ میدهد. این مطلب میتواند به صاحبان فروشگاههای اینترنتی نیز کمک کند تا کیفیت سایت خود را افزایش دهند.

با توجه به اینکه نمونههای تقلبی شارژرهای اصل و با کیفیت در بازار فراوان است، میبایست خرید خود را از جای مطمئن و معتبر انجام دهید. برای خرید گوشی و خرید اینترنتی موبایل باید به نکات مهمی توجه کرد که چندتا از آنها خیلی مهم هستند: اصالت فروشگاه موبایل، قیمت گوشی موبایل، مدل گوشی موبایل، امکانات گوشی موبایل و گارانتی خرید گوشی موبایل از نکات مهمی است که افراد هنگام خرید موبایل به آنها توجه میکنند. با توجه به اینکه هزینههای راهاندازی فروشگاه اینترنتی بهمراتب کمتر از فروشگاه فیزیکی است، به نظر میرسد امکان اعمال تخفیف و پروموشنهای مختلف برای فروشندگان امکانپذیرتر است. در این فضا لحن دوستانه بهتر از برخوردهای رسمی تأثیر میگذارد بنابراین میبایست بیان تقریبا غیر رسمی و ساده داشته باشید. بله، در صورتی که یک فروشگاه اینترنتی و آنلاین دارید و قصد دارید برند آن را ثبت کنید حتما باید اینماد داشته باشید. چشم حتما در آپدیت بعدی این مقاله در مورد فروشگاه اینترنتی های تخصصی تر مثل آی تی بازار صحبت می کنم. پس هنگاه خرید آنلاین پوشاک ضوابط استرداد کالا، وجه و تضمینهای ارایه شده را حتما مطالعه منبع کنید. پس از رسیدن مرسوله به دست مشتری ، مامور اداره پست هزینه را از مشتری دریافت خواه کرد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن