سیاتل شورای شهر تصویب مالیات های جدید در کسب و کار - Mon, 06 Jul 2020 PST

سیاتل سیاتل شورای شهر در روز دوشنبه تایید مالیاتی جدید در کسب و کارهای بزرگ و دو سال پس از این شورا لغو یک کسب

توسط NASERINEWS در 17 تیر 1399

سیاتل سیاتل شورای شهر در روز دوشنبه تایید مالیاتی جدید در کسب و کارهای بزرگ و دو سال پس از این شورا لغو یک کسب و کار مالیات در میان فشار از شرکت های بزرگ مانند آمازون و چشم انداز یک رای دهندگان همه پرسی.

مالیات جدید به نام "JumpStart سیاتل" از رهبری حامی و عضو شورای ترزا-little images خواهد شد هدف شرکت با بسیاری از بسیار کارکنان پرداخت می شود در حالی که تا سال 2018 "سر مالیاتی" را اعمال می شود به تمام کارمندان در شرکت های بزرگ.

این شورا رای 7-2 در اندازه گیری است که انتظار می رود به افزایش بیش از 200 میلیون دلار در سال است. مالیات لغو شده توسط این شورا در سال 2018 هفته پس از آن اتخاذ شد انتظار می رود به منظور بالا بردن $47 میلیون نفر در هر سال.

- Little images و اعضای شورای Lorena گونزالس Kshama Sawant, Tammy مورالس, لیزا Herbold دن اشتراوس و اندرو لوئیس رای برای مالیات جدید دوشنبه. الکس پدرسن و Debora Juarez علیه آن رای دادند. در سال گذشته انتخابات شورای پنج نامزد شکست خورده مخالفان بودند که پشتیبانی توسط گروه های کسب و کار.

"این یک پیروزی بزرگ است," - little images گفت. "این است که در مورد مراقبت از Seattleites در حال حاضر و آینده است. آن را کمک خواهد کرد سیاتل زنده ماندن بحران COVID و ظهور قوی تر و عادلانه تر."

تحت قانون جدید مالیات شرکت ها با سالانه اشتغال بیش از 7 میلیون دلار خواهد بود مشمول مالیات خود را بر اساس پرداخت به کارکنان ساخت بیش از 150.000 دلار در هر سال است. به عنوان اصلاح شده در کمیته در هفته گذشته, نرخ مالیات خواهد طیف وسیعی از 0.7% به 2.4% با ردیف های مختلف برای حقوق و دستمزد و حقوق و دستمزد مقدار.

پول از مالیات خواهد بود و به تعهد $86 میلیون در coronavirus امداد رسانی به مسافران خدمات شهر سیاتل به عنوان ظهور از همه گیر و بیش از مدت طولانی به پرداخت برای مسکن ارزان قیمت برای کسب و کار کمک و توسعه جامعه. لایحه اصلاح شد دوشنبه به معاف برخی از سازمان های مراقبت های بهداشتی برای سه سال طول coronavirus بحران و اجازه می دهد تا قانون برای پایان دادن به و یا غروب آفتاب 20 سال پس از آن به تصویب رسید.

سیاتل شهردار جنی Durkan گرفته سخت در مالیات است. اما 7-2 رای باعث می شود آن را وتو-اثبات است.

مرکز شهر سیاتل انجمن, رئيس جمهور & مدیر عامل جان Scholes در بیانیه ای گفت: پس از رای گیری که مالیات مشاغل بد است سیاست عمومی است که به او این است که حتی بیشتر مربوط به سیاتل چهره نرخ بیکاری دو رقمی.

"شغل مالیات معکوس برای ایجاد شغل و سابقه در سیاتل بودن تصویب و سپس بعد از لغو" Scholes گفت. "این مالیات باید به دنبال آن سرنوشت است."

سیاتل اندازه گیری نیست اولین بار در شمال غرب به تمرکز بالا بگیر و کسب و کارهای بزرگ به پرداخت هزینه برای خدمات به عنوان دولت دست و پنجه نرم با بودجه گلایه طول COVID-19 بیماری همه گیر.

در ماه مه رای دهندگان در پورتلند, اورگان, منطقه تصویب مالیات بر ساکنان ثروتمندترین و بزرگترین کسب و کار در پورتلند اورگان به منظور بالا بردن $2.5 میلیارد دلار بیش از یک دهه به آدرس بی خانمانی. آن را در محل 1% حاشیه مالیات بر درآمد ثروتمندترین ساکنان و 1% مالیات بر سود ناخالص برای منطقه بزرگترین کسب و کار.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب