آلفرد اسمیت بنیانگذار Luci Ancora در سنت پل می میرد 91

آلفرد اسمیت بنیانگذار Luci Ancora و Ristorante Luci در St. Paul درگذشت یکشنبه شب در خانه خود را احاطه شده توسط

توسط NASERINEWS در 28 خرداد 1399

آلفرد اسمیت بنیانگذار Luci Ancora و Ristorante Luci در St. Paul درگذشت یکشنبه شب در خانه خود را احاطه شده توسط خانواده اش. او 91.

خود را به خانواده, دوستان و مشتریان که می دانستند او بزرگتر-از-زندگی شخصیت که در زمان علاقه ای به شنیدن داستان های هر فرد او ملاقات کرد.

"او تا به حال چنین بزرگ و کاریزماتیک و قوی پرشور شخصیت" گفت دخترش ماریا گانس. "او توانایی غیر طبیعی به منظور جلب کردن چیزهای جالب در مورد یک فرد خاص ساخته شده است که آن شخص خاص است. او فقط یک نیروی لرزه ای."

خانواده اش گفت: اسمیت به یاد خواهد شد برای بسیاری از چیزها از جمله خدمات خود را در نیروی هوایی ایالات متحده در طول جنگ کره که در آن او خدمت در 59 ماموریت.

"او بسیار افتخار خدمت" گانس گفت.

اسمیت متولد و بزرگ شده در سنت پل رفت و به ذخایر و با حضور در دانشگاه مینه سوتا که در آن او موفق به دریافت یک مهندسی شیمی مدرک. او برای 3M که در آن او را ملاقات همسر آینده, Lucille که مشغول به کار برای 3M به عنوان یک پرستار است. با توجه به خود, خانواده, دو سقوط در عشق و فورا ازدواج نه ماه بعد.

Luci Ancora و Ristorante Luci بنیانگذار آلفرد اسمیت با نوه اش سام در تابستان سال 1997 همان سال خانواده باز Luci Ancora در سنت پل. (حسن نیت ارائه میدهد از خانواده اسمیت)

دو ساخته شده است یک تیم کامل. آلفرد کار آنها را در زمان به ایتالیا در اوایل 1960s جایی که آنها زندگی می کردند برای 11 سال بیشتر از آن زمان در ناپل. آنها از افزایش شش فرزند خود را در آنجا چهار نفر از آنها در ایتالیا متولد شد. Lucille, دختر, ایتالیایی, مهاجران honed او مهارت های پخت و پز در غذاهای ایتالیایی است.

در سال 1988 زن و شوهر باز Ristorante Luci در سنت پل, Highland Park. در سال 1997 خانواده باز یک دوم محل Luci Ancora, زن سبک و جلف-گوشه ای از رستوران دیگر.

"امروز ما می دانیم که مواد غذایی ایتالیایی است که در وجود هر چیزی مانند آن را گفت:" Gans. "آن جامد مواد غذایی راحتی با ظرافت است."

Lucille درگذشت در نوامبر 2015. در سال 2016 اسمیت خانواده بسته Ristorante Luci به تمرکز در یک مکان.

این عملیات همچنان به امور خانواده است. آلفرد اسمیت صرف ترین سال های اخیر عمدتا رسیدگی به کتاب ها در رستوران. سه تن از فرزندان خود را به ادامه کار و اجرای رستوران انجام همه چیز را از رفتن به در حال اجرا در مقابل از خانه.

Luci Ancora و Ristorante Luci بنیانگذار آلفرد اسمیت با نوه او در 90 تولد در نوامبر 2018 در جشن Luci Ancora در سنت پل. (حسن نیت ارائه میدهد از خانواده اسمیت)

به خانواده اش, رستوران, زندگی, شد, تمدید اسمیت شخصیت.

"مهم ترین چیز برای او بود و او عاشق جمع آوری در اطراف جدول را با خانواده و دوستان است. او در بر داشت شادی در جشن و او اصرار بر تجمع در اطراف میز" لن گفت. "آن Irishman در او. او ایرلندی بود که با یک روح."

اسمیت جان سالم به در با کودکان خود پل اسمیت (امی) در جزیره اسمیت (داگ), ماریا گانس (لین), Stephen Smith, Anna Rodell (ریک), Daniela اسمیت و 10 نوه.

یک سرویس کوچک و تدفین برگزار خواهد شد ژوئن 25, در فورت Snelling ملی گورستان. جشن اسمیت زندگی نیز برگزار می شود در تاریخ بعد. جزئیات نهایی از خدمات اجرا خواهد شد در روزنامه روز یکشنبه با توجه به خانواده خود را.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن