برگها' میچ Marner می پیوندد مالکیت گروه از esports شرکت از رسانه

Maple Leafs به جلو میچ Marner اتحاد پیوست مالکیت گروه از رسانه ها, شرکت مادر سرپرستی لیگ تورنتو مبارز و Call o

توسط NASERINEWS در 9 مرداد 1399

Maple Leafs به جلو میچ Marner اتحاد پیوست مالکیت گروه از رسانه ها, شرکت مادر سرپرستی لیگ تورنتو مبارز و Call of Duty لیگ تورنتو فوق العاده esports تیم است.

23-در سال Marner یک مشتاق نظر خود را می پیوندد The Weeknd به عنوان بخشی از مالکیت ، تورنتو R&B خواننده و تهیه کننده که نام واقعی است آبل Tesfaye پیوست بیش از حد فعال در مارس 2019.

Marner می پیوندد مالکیت گروه که شامل بیش از 80 نفر از جمله Kimel خانواده — مایکل Kimel بخشی-صاحب پیتسبورگ پنگوئن ها — و همچنین به عنوان فن آوری کارآفرین شلدون پولاک و بل.

"در طول چند ماه گذشته من بصورت زنده با چند تورنتو فوق العاده بازیکنان و ساخته شده برخی از دوستی با این تیم در بیش از حد فعال" Marner در بیانیه ای گفت. "به نظر من سرمایه گذاری یک فرصت برای پیوستن به یکی از بهترین جهانی esports سازمان و کمک به پر کردن شکاف بین طرفداران هاکی و esports.

"من به دنبال به جلو به کار کردن با بازیکنان و مقابل دفتر به معرفی تورنتو فوق العاده و تورنتو مبارز به مخاطبان جوان سنتی طرفداران ورزش."

Marner و pro gamer آنتونی (Methodz) Zinni که رقابت برای تورنتو فوق العاده هستند و باید از بازی "ندای وظیفه: Warzone" با هم.

"او در واقع بسیار خوب" Zinni گفت: از Marner که توافق به US$65.4 میلیون و شش سال قرارداد با برگ سپتامبر گذشته.

کریس Overholt مدیر عامل و رئیس جمهور از رسانه ها گفت: esports شرکت بود هیجان زده به استقبال یک "قهرمان زادگاه و هاکی سوپراستار" به مالکیت ،

"میچ اصالت درون" ندای وظیفه " صحنه و علاقه خود را در حال رشد esports صنعت خواهد بود چنین بزرگ شده به فن ما پایه و به هر یک از ما franchises," او اضافه شده است.

بیش از حد فعال رسانه ای همچنین دارای مادرید-بر اساس MAD شیرها franchises در لیگ از افسانه های قهرمانی اروپا و CS:GO.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب