به عنوان Seahawks قرار دادن offseason عمده سوال باقی می ماند: آیا می شود یک فصل NFL و چه آن را مانند نگاه ؟ - سه شنبه, 18 Jun 2020 PST

سیاتل – تا کنون در سریال های ما بررسی کلید سوالات رو Seahawks ورود به فصل شکستن تمرکز شده است در مورد آنچه ممک

توسط NASERINEWS در 30 خرداد 1399

سیاتل – تا کنون در سریال های ما بررسی کلید سوالات رو Seahawks ورود به فصل شکستن تمرکز شده است در مورد آنچه ممکن است اتفاق می افتد در این زمینه است.

اما در حال حاضر می آید چه ممکن است بزرگترین سوال از تمام خواهد شد وجود دارد برای اطمینان یک فصل و اگر چه آن را مانند نگاه ؟

تا چند روز پیش, پاسخ ساده به این سوالات بود, بله, وجود خواهد داشت یک فصل برخی از مرتب کردن اما هیچ کس واقعا نمی داند که دقیقا چگونه آن گشوده خواهد شد.

اما حوادث چند روز گذشته به نظر می رسید به پرتاب این سوال که اگر در واقع وجود دارد یک فصل را به حداقل برخی از شک و تردید.

به طور خاص, 13 بازیکن برای دانشگاه تگزاس تیم فوتبال گزارش شده پنج شنبه به عنوان تست مثبت برای COVID-19 ویروس بلافاصله پس از گزارش قبلی در این هفته از تست مثبت برای Dallas Cowboys ستاره حزقیال الیوت و هوستون تگزاس' کریم جکسون, اخبار که رسید به عنوان برخی از ایالات آمریکا از جمله فلوریدا, گزارش شد, رکورد جدید در مورد.

گزارش آن در آمد و به عنوان Dr. Anthony Fauci بیان شد که روز شنبه آن را "دشوار" برای NFL بازی در یک فصل در سال 2020 بدون یک "حباب به سبک" رویکرد چیزی که تعجب بسیاری است و حتی عملی برای چیزی نیاز به عنوان بسیاری از مردم به عنوان یک بازی NFL.

اما NFL گفت: در بیانیه منتشر شده به ESPN بود که هنوز هم با اعتماد به نفس یک فصل برگزار خواهد شد.

"دکتر Fauci شناسایی کرده مهم بهداشت و مسائل ایمنی ما و بازیکنان NFL ارتباط با ما مشترک پزشکی و مشاوران در حال پرداختن به کاهش خطر ابتلا به سلامت به بازیکنان و مربیان و دیگر ضروری پرسنل" NFL افسر ارشد پزشکی دکتر آلن آستانه گفت: با توجه به دن Graziano از ESPN.com. "ما در حال توسعه یک برنامه جامع و سریع-نتیجه تست برنامه و دقیق پروتکل است که برای یک مسئولیت مشترک از هر کس داخل فوتبال ما اکوسیستم. این است که در جمعی هدایت مقامات بهداشت عمومی از جمله کاخ سفید وظیفه نیروی CDC کارشناسان بیماری های عفونی و دیگر ورزش لیگ.

"اشتباه نکنید این کار آسانی نیست. ما را به ایجاد تنظیمات لازم برای پاسخگویی به بهداشت عمومی و محیط زیست که در حال آماده شدن برای بازی 2020 فصل به عنوان برنامه ریزی شده با افزایش پروتکل ها و اقدامات ایمنی برای همه بازیکنان پرسنل و شرکت کنندگان. ما انعطاف پذیر و سازگار در این محیط برای تنظیم به این ویروس به عنوان مورد نیاز است."

شاید بهترین شرح که در آن همه چیز ایستاده در حال حاضر در آمد یک NFL.com داستان این هفته به شرح برخی از آنچه در لیگ است و با توجه به رسیدگی تست برای COVID-19 و دیگر پروتکل های لازم برای میزبانی اردوگاه های آموزشی و بازی: "شمای کلی این فرآیند اساسا همه چیز مایع باقی می ماند."

عنوان شده است آشکار از اثرات این بیماری همه گیر شروع به تبدیل شدن به روشن NFL در نظر دارد برای انجام به همان اندازه کسب و کار آن را به عنوان احتمالا می تواند.

تا کنون NFL بیشتر انجام می شود بنابراین برگزاری آن (مجازی) پیش نویس به عنوان برنامه ریزی شده امضای نمایندگی رایگان میزبانی اصلاح offseason برنامه و اعلام کامل 16-برنامه بازی (هر چند خروج از باز کردن این گزینه از کوتاه شدن آن در صورت لزوم).

در حال حاضر می آید بسیار سخت تر وظیفه از بازی کردن بازی ها نیاز به صدها نفر از مردم در نسبتا نزدیک محله.

به عنوان این هفته NFL تیم امید باز خواهد شد اردوگاه های آموزشی به عنوان برنامه ریزی شده در جولای 28, فصل به طور منظم تنظیم برای سپتامبر. 10.

اما به عنوان NFL مقامات اعلام کرد در این هفته ممکن است برخی از "سطح شیب دار تا زمان" به بازیکنان آماده برای اردوگاه و تیم های مورد استفاده به نحوه رسیدگی به آنچه در لیگ امیدوار است که آزمایش به طور منظم به نگه داشتن همه امن است.

که می تواند به معنای نصف فصل از چهار بازی برای دو – که به نظر می رسد به احتمال زیاد با برخی از تفکر وجود دارد می تواند هیچ پیش فصل در تمام بازی.

اما امید است که از پروتکل های – مانند تست هر کسی که ممکن است تماس با بازیکنان در روز بازی چند روز قبل – خواهد بود در محل اجازه می دهد به طور منظم فصل بازی به بازی می شود.

و لیگ همچنان به سرهم بندی کردن با گزینه های را برای بهترین بازی ها امکان پذیر است. که شامل این هفته شناور این ایده که عمل جوخه می تواند گسترش به بازیکنان 16 – آنها 10 سال گذشته میله میله برای گسترش به 12 در این فصل – اجازه می دهد برای اضافی استخر از بازیکنان.

به عنوان برای طرفداران در می ایستد و هیچ کس نمی داند برای مطمئن شوید که هر چند هر گونه افزایش در مواردی مانند آن دیده می شود در این هفته تنها را افزایش می دهد ،

NFL توصیه کرده است تیم برای ماه شروع به آماده شدن برای تمام حالات ممکن – بدون طرفداران, نیمه پر یا کامل استادیوم.

اما با حدود 62 درصد از NFL درآمد آینده از طریق رسانه ها قرارداد انگیزه بالا خواهد بود به بازی و کسب پول و تنها با یک بازی یک هفته بر خلاف MLB و NBA برخی از تدارکات (یعنی سفر) ممکن است کمی کمتر پیچیده است.

Seahawks شده اند یکی از بهترین صفحه اصلی تیم در NFL برای سال – سیاتل است 99-45 در خانه پس از سال 2002 دوم-بهترین ها در لیگ پشت Green Bay – و نه داشتن طرفداران ممکن است تاثیر Hawks بیش از برخی از دیگران است.

اما هیچ چیزی در مورد این آمار و ارقام سال به حالت عادی پس از تلاش برای پیش بینی تیم خواهد بود نهفته در این زمینه با تغییرات لازم است فقط یک حدس است.

و به کارول بازی از هر نوع خواهد بود بهتر از هیچ بازی در همه.

"هر کاری که به اتفاق می افتد" کارول گفت: در اوایل بهار. "همه نیاز به باز و آماده برای انطباق و همه و همه جنبه های زندگی ما در حال حاضر و قطعا به عنوان رویکرد ما در این فصل ما در حال رفتن به آماده می شود. هنوز هم وجود دارد یک فرصت عالی برای نشان دادن این بازی به طرفداران ما از طریق رسانه ها و منابع است. اما اگر این راه آن است که از آن خواهد شد یک تجربه متفاوت است. اما آن اتفاق می افتد."

بسیاری از حدس و گمان است که عدم پیش فصل بازی – و عدم وجود هر گونه در زمینه کار در offseason تا کنون – ممکن است آن را سخت تر برای rookies های پیش نویس در دور پایین و یا رایگان undrafted عوامل را فهرست اسامی و یا برای rookies به اجرا در شروع شغل.

"من فکر می کنم تعداد یک چیز است که آن را تغییر است و این فرصت را برای بچه های جوان برای نشان دادن خود" کارول گفت: به تازگی از پتانسیل کمتر و یا بدون پیش فصل بازی. "... وجود دارد و فقط ممکن است زمان به اندازه کافی به واقعا به آنها این شانس. به طوری که آنها ممکن است در آن منطقه کمی. ... شاید این عامل رایگان دریافت نمی کند به عنوان بسیاری از فرصت ها به او نیاز دارد."

اما همیشه وجود دارد رفتن به یک نیاز برای بازیکنان که در پایین مقیاس پرداخت هزینه برای پر کردن نهایی فهرستی از نقاط.

چگونه آن را همه اشکار هیچ کس واقعا نمی داند فقط رتبهدهی نشده است به طور بالقوه راه اندازی یک فصل زمانی که صرف وجود بازی های خود را ممکن است نشان دهنده بزرگترین پیروزی برای همه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن