برزیل وزیر بهداشت استعفا داد و پس از یک ماه کار - Fri, 15 May 2020 PST

سائو پائولو – برزیل وزیر بهداشت استعفا داد و روز جمعه پس از کمتر از یک ماه کار در نشانه ای از ادامه تحولات در

توسط NASERINEWS در 26 اردیبهشت 1399

سائو پائولو – برزیل وزیر بهداشت استعفا داد و روز جمعه پس از کمتر از یک ماه کار در نشانه ای از ادامه تحولات در این کشور را در نبرد با COVID-19 همه گیر و رئیس جمهور Jair Bolsonaro فشار را برای این کشور به اولویت بندی اقتصاد سلامت محور مستندات.

نلسون Teich استعفای تایید شده توسط وزارت بهداشت و درمان. انکولوژیست سابق بهداشت مشاور در زمان کار در تاریخ 17 آوریل تحت فشار به چین وزارت اقدامات با رئيس جمهور است که اقتصاد باید نابود نمی شود محدودیت برای کنترل گسترش ویروس.

مقامات می گویند که بیش از 13000 نفر کشته شده اند از COVID-19 در برزیل هر چند برخی از کارشناسان می گویند این رقم به طور قابل توجهی بالاتر به دلیل ناکافی تست و تحلیلگران می گویند اوج بحران هنوز به آمار امریکا بزرگترین کشور.

Teich شماره دو ژنرال. ادواردو Pazuello که تا به حال هیچ درمانی تجربه تا زمانی که پیوستن به این وزارتخانه در ماه آوریل خواهد بود که وزیر موقت تا Bolsonaro را انتخاب جایگزینی دائمی

Teich استعفای یک روز پس از Bolsonaro گفت: رهبران کسب و کار در یک کنفرانس ویدئویی او را سهولت در قوانین برای استفاده از یک antimalaria دارو برای درمان افراد آلوده به ویروس coronavirus. خروجی وزیر بهداشت است و غالبا به نام استفاده از کلروکين "عدم قطعیت" در مبارزه با این ویروس و این هفته هشدار داد و از عوارض جانبی آن است.

وزارت بهداشت اجازه استفاده از کلروکين تنها برای coronavirus بیماران بستری در بیماری جدی است.

در Bolsonaro را ترغیب این کشور به ارتش دارویی و شیمیایی آزمایشگاهی افزایش کلروکين تولید در اواخر ماه مارس است.

این ضد مالاریا مواد مخدر به طور گسترده ای تبلیغ توسط رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان یک درمان. اما محققان در ماه گذشته گزارش شده بدون سود در تجزیه و تحلیل از مواد مخدر یا مربوط به ماده هیدروکسی کلروکین در ایالات متحده بیمارستان برای جانبازان. ماه گذشته دانشمندان در برزیل متوقف شد بخشی از یک مطالعه از کلروکين پس از ریتم قلب مشکلات توسعه در یک چهارم از مردم با توجه به بالاتر از دو دوز بودن تست شده است.

فرمانداران که گرفته اند یک محتاط تر جاده از Bolsonaro را در طول همه گیر ستایش Teich تلاش.

ریو دو ژانیرو رژیم صهیونیستی است. Wilson Witzel سابق متحد Bolsonaro گفت: "هیچ کس نمی تواند کار جدی با دخالت در وزارتخانه ها و در پلیس فدرال."

"همین دلیل است که فرمانداران و شهرداران باید منجر به بحران همه گیر و نه شما آقای رئیس جمهور" Witzel گفت در توییتر.

فرماندار Ceara, یکی از برزیل سخت ترين ضربه متحده گفت: Teich خروج "به ارمغان می آورد عظیم ناامنی و نگرانی است."

"این غیر قابل قبول است که قبل از این بحران جدی در سلامتی است که ما تمرکز دولت است که هنوز هم در سیاسی و ایدئولوژیک بحث. که توهین به ملت" Camilo سانتانا گفت.

Bolsonaro اخراج Teich را سلف Luiz Henrique Mandetta, on May.16 پس از اختلاف نظر بر تلاش برای جلوگیری از جدید کروناویروس. رئیس جمهور مخالف فرماندار قرنطینه توصیه ها و محدودیت در کسب و کار و مشتاق به از سرگیری فعالیت های اقتصادی و هشدار داد که عدم انجام این کار می تواند در برزیل به فرود به "هرج و مرج".

Mandetta شد و برزیل یکی از محبوب ترین وزرای. او طرفه با فرمانداران' stay-at-home اقدامات شد و تجسم چالش به Bolsonaro موقعیت. Teich آن متعهد به تعادل مراقبت های بهداشتی و نگرانی های اقتصادی رئيس جمهور نگرانی.

میگوئل لاگو, مدیر اجرایی برزیل, غیر انتفاعی, موسسه مطالعات سیاستگذاری سلامت که توصیه مقامات بهداشت عمومی گفت: Teich نبود قادر به ساخت تیم خود ندارد Mandetta سیاسی قدرت و تمایل ندارد به نقض علمی توصیه.

"او به وضوح به حال محدودیت" لاگو گفت. "او نمی خواهد به چالش شده است اجماع در میان جامعه علمی است. او هرگز قبول کلروکين چیزی که Bolsonaro می خواستم او را به انجام به توصیه عمومی که کلروکين شد یک درمان برای استفاده در سیستم بهداشت عمومی."

پس از Teich استعفای اعلام شد, گلدان-کوبیدن اعتراضات شنیده می شد در مناطق مختلف از سائو پائولو و ریو دو ژانیرو.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن