اوقات فراغت در چت روم بزرگ احساس چت

خیانت به این معنا نیست که مردان دیگر همسران خود را دوست ندارند ، اما آنها اغلب از وضعیت فعلی خود راضی نیستند.

توسط NASERINEWS در 7 آذر 1399

خیانت به این معنا نیست که مردان دیگر همسران خود را دوست ندارند ، اما آنها اغلب از وضعیت فعلی خود راضی نیستند. خیانت معمولاً زمانی اتفاق می افتد که زن و شوهر صاحب فرزند شوند و روال آنها یکنواخت باشد. اگرچه از بسیاری جهات ارائه می شوند ، اما احساسات درست تلقی نمی شوند و زنان و مردان از یکدیگر راضی نیستند.

 

برای جلوگیری از این مسئله ، اوقات خود را در چت با هم بگذرانید و با یکدیگر وقت بگذارید و در این مدت نه در مورد درسها یا هزینه های زندگی فرزندتان بلکه در مورد احساسات ، خواسته ها ، امیدها و آرزوهایتان صحبت کنید.

 

 

واقعیت 2: مردان اغلب با کسی که از قبل می شناسند دوست می شوند.

 

خائن معمولاً در خیابان یا مهمانی به دنبال دوست خود نیست. بلکه فرد اغلب یک همکار ، دوست خانوادگی یا کسی است که از قبل می شناسد.

 

بسیاری از زنان تصور می کنند که همه زنانی که با مردان متاهل دوست می شوند زنان شیطانی هستند ، در حالی که بیشتر این روابط در اصل فقط دوستی بوده و بیشتر خیانت ها در محل کار اتفاق می افتد.

 

برای جلوگیری از این امر ، اطمینان حاصل کنید که شوهرتان نسبت به همکارش رابطه صمیمی و صمیمی تری با شما دارد. زوجین غالباً به محل کار خود می روند ، از فرزندان خود مراقبت می کنند و وظایف شخصی خود را شب جدا انجام می دهند. باید سعی کنید همزمان بخوابید و چند دقیقه در آغوش بگیرید.

 

 

واقعیت شماره 3: مردان برای نجات ازدواج خود تقلب می کنند.

 

مردان همسران خود را دوست دارند ، اما نمی دانند چگونه مشکلات روابط خود را حل کنند. بنابراین آنها خارج از ازدواج خود پناه می گیرند تا خلا any را پر کنند. آنها به جای مواجهه و حل مسئله اصلی ، پنهان می شوند و فکر می کنند با پر کردن خلا emotionalهای عاطفی خود با زن دیگری می توانند به زندگی خوب و خوشی با همسر خود ادامه دهند.

 

 

واقعیت شماره 4: مردان پس از خیانت از یکدیگر متنفر هستند.

 

ممکن است فکر کنید خیانتکاران مردهای غیراخلاقی و بی وجدان هستند ، در حالی که مردان پس از خیانت به شخصی که ادعا می کنند دوست دارند ، از رفتار خود پشیمان می شوند و احساس بسیار بدی نسبت به خود دارند و مردانگی خود را زیر سوال می برند. رودخانه

 

 

واقعیت شماره 5: مردان در هنگام خیانت با همسر خود رابطه گرم تری دارند.

 

مردی که تقلب می کند معمولاً از نظر جنسی فعال تر می شود و در عین حال احساس راحتی بیشتری می کند که با همسرش رابطه برقرار کند. بنابراین ، اگر متوجه تغییر ناگهانی در رفتار جنسی همسرتان شدید ، او را چراغ راهنما بدانید.

 

 

واقعیت شماره 6: زنان به اندازه مردان خیانت می کنند و خیانت های آنها بسیار جدی تر و خطرناک تر است.

 

تحقیقات نشان می دهد خیانت در زنان و مردان تقریباً یکسان است. برخی از زنان برای جبران نقص های عاطفی خود به خیانت متوسل می شوند و این خیانت می تواند بدترین نوع خیانت بدون هیچ گونه رابطه جنسی باشد. فردی که از نظر عاطفی به دیگری وابسته است ، معمولاً از زندگی زناشویی و همسرش دلسرد می شود. در حالی که تماس جنسی کاملاً منجر به وابستگی کمتر و آسیب کمتری می شود.

 

 

واقعیت شماره 7: اکثر زنان متوجه می شوند همسرانشان خیانت نمی کنند.

 

باید بپذیریم که زنان در این زمینه حواس بسیار شدیدی دارند ، اما برای جلوگیری از شدت آسیب ، تحقیر و عواقب بعدی می توانند از پذیرش و انکار این واقعیت خودداری کنند.

 

 

واقعیت شماره 8: اگر همسرتان با هم رابطه داشته باشد ، هیچ کاری نمی توانید انجام دهید.

 

او ممکن است قول دهد که رابطه را خاتمه می دهد. اما به همین سادگی که فکر می کنید نیست. احساسات و مشکلات یک رابطه جدید چیزی نیست که بتوانید به راحتی پایان دهید. این ازدواج احتمالاً منجر به جدایی یا شکست خواهد شد ، مگر اینکه همسرتان تصمیم بگیرد رابطه را خاتمه دهد یا متوجه شود که او به اندازه شما کسی را نمی خواهد.

 

بنابراین بهترین راه حل پیشگیری است. سعی کنید برای اولین بار همسری باشید که شوهرتان عاشق او شده است. پس از ازدواج ، زنان معمولاً از دوستی های مهربانانه و دوست داشتنی به زنان بی روح و بی حوصله تبدیل می شوند و این باعث خستگی و دلسردی مردان می شود. به عنوان مثال ، بهتر است به جای فریاد زدن روی همسرتان چرا او حوله مرطوب را روی زمین می اندازد ، بهتر است با تعجب او را ستایش کنید و با رفتار غیر منتظره جنسی او را خوشحال کنید.

 

 

واقعیت شماره 9: خیانت اغلب باعث تحکیم ازدواج می شود!

 اگرچه رابطه جدید هیجان انگیز است ، اما گاهی خیانت باعث می شود مردان برای همسران خود ارزش بیشتری قائل شوند. آنها متوجه می شوند که شخصی که می خواهند بقیه عمر خود را با او سپری کنند بدون شک همسر آنها است و رابطه ای که دارند به همان خوبی که تصور می کردند نیست.

 

اما قبل از دادن فرصت دوم به شوهر بی وفا ، خوب فکر کنید. خیانت ها نشان می دهد که شخص چقدر اراده و کنترل دارد و اجازه می دهد این داستان تکرار شود.

 

 

واقعیت شماره 10: حتی پس از پایان خیانت ، شوهر شما ممکن است هند را به یاد بیاورد!

 

شاید او هنوز عاشق همسرش باشد و می خواهد ازدواج خود را نجات دهد اما متأسفانه باید بگوییم خیانت را فراموش نمی کند. گاهی اوقات او می تواند سرگرم نشود و بی مسئولیت باشد و به طور غیرقانونی سکسی انجام دهد.

 

 

واقعیت 11: مردی می داند که با خیانت به همسر ، بنیان خانواده را سست می کند و عزت او را زیر سوال می برد.

 

مرد ممکن است از عواقب منفی رفتار خود آگاه باشد.

گاهی اوقات زنان به چنین روابطی با همسران خود مشکوک هستند. بعضی اوقات این تردیدها اساس محکمی ندارند ، اما در بعضی موارد درست هستند. ما به خانم ها توصیه می کنیم این مسئله را جدی بگیرند. اگر متوجه شدید همسرتان درگیر چنین رابطه ای است ، نکات زیر را جدی بگیرید:


اول از همه ، شما باید درک کنید که این رابطه چقدر جدی است. به عنوان مثال ، آیا سطح ارتباطات تجاری بین دو همکار وجود دارد ، یا آیا رابطه فراتر از آن بوده و جملات احساسی و حرفه ای وجود دارد؟


برخی از زنان برای برقراری چنین ارتباطی چاره ای جز کنترل تلفن همراه شوهرشان ندارند. هیچ مشکلی ندارد و اگر خانمی متوجه شود که شک و تردیدهای او بی دلیل نیست ، از حق با او اطمینان حاصل می کند. مردان ممکن است شکایت کنند که حریم خصوصی آنها نقض شده است و شوهران آنها اجازه بررسی تلفن های همراه خود را ندارند. محرمانه بودن در زندگی مشترک و زندگی خانوادگی معنایی ندارد.


قسمت سخت این است که شما می فهمید حدس شما درست است و شوهر عزیز شما یک رابطه مجازی خارج از خانواده آغاز کرده است. در چنین شرایطی ابتدا کمی فکر کنید و سریع عکس العمل نشان ندهید. اینکه بگویید مجاز به این کار نیستید یا از جملات بدتر استفاده می کنید ، هیچ تأثیر مثبتی ندارد برای یک زن مهم است که قبل از بحث در مورد این موضوع با همسرش ، از خودش بپرسد که می خواهد تا کجا پیش رود. این مرحله مهمی است که باید به خوبی مدیریت شود.


نپرس


هرگز از شوهر خود نخواهید که ارتباط مجازی خود را متوقف کند. این درخواست ضعف و ناتوانی شما را نشان می دهد و کمکی به بهبود اوضاع نمی کند. اشتباه بزرگ دیگر زنان این است که اغلب دعوا می کنند یا گریه می کنند و کنترل خود را از دست می دهند. بهتر است به شریک زندگی خود بگویید: "من متوجه شدم که شما با شخصی در تماس هستید و پیام های تلفن همراه شما را می خوانم. "به نظر شما این یعنی چه؟" در حالی که ناراحت هستید ، کنترل خود را حفظ کنید و از شوهر خود بخواهید توضیح دهد. عجولانه و تهدیدآمیز عمل نکنید.


به عنوان مثال ، اگر تهدید به ترک رابطه کنید ، باید آماده باشید تا به گفته خود عمل کنید. تهدیدی که به مرحله اجرا نرسد مخرب است. شوهر شما همچنین می تواند صادقانه به شما بگوید که می خواهد رابطه را ادامه دهد. در این مورد چه کاری انجام می دهید؟ با این حال ، به کاری که در چنین شرایطی انجام می دهید فکر کنید و به وقایع احتمالی فکر کنید. بیشتر زوجین در چنین شرایطی دائماً با هم مشاجره می کنند. به طور کلی ، مشکل باید شناسایی شود.


بدترین واکنش ممکن


برخی از زنان پس از مشاجره با همسرانشان ، زنی را که همسرانشان با هم رابطه دارند تماس می گیرند و از او می خواهند که با یک دعوا یا یک روش خوشایند از زندگی مشترک کنار بکشد. این یکی از بدترین واکنش های ممکن زنان است. حتی اگر در این مورد مطمئن باشید ، این نشانه ضعف مطلق شماست و نشان می دهد که خود را کنترل نمی کنید ، نمی توانید شرایط را کنترل کنید و با شخص سومی که در سیستم خانواده شما نیست ارتباط برقرار کرده اید. با این تماس شما این پیام را به طرف مقابل می دهید که من ضعیف هستم.


بعد از طوفان آرام باش


پس از یک مشاجره داغ و هنگامی که همسرتان عصبانی است ، او می تواند به تلفن همراه برود و درصورت برقراری ارتباط آسان ، برای شخص دیگری پیامکی ارسال کند و ارتباط برقرار کند. ممکن است فردی که احساسات منفی او تشدید می شود برای ادامه رابطه تشویق شود تا آرام شود. این اجازه می دهد تا افراد وارد فضایی شوند که به دلیل شرایط خاص خارج از آن دشوار یا غیرممکن است.

آیا ارتباطات مجازی خیانت است؟


شوهر شما می تواند بگوید که من فقط به یک خانم پیام می دهم و اشتباه نمی کنم. من به تو وفادار بودم در نتیجه ، در چنین شرایطی ، بسیاری از زنان می پرسند: "آیا این رابطه با شوهر من واقعاً خیانت است؟" تعریف خیانت به شما می گوید که هر نوع رابطه عاطفی در خارج از خانواده که یکی از همسران از آن بی اطلاع باشد و این ناآگاهی عمدی باشد ، خیانت محسوب می شود زیرا تمایلی وجود دارد که یکی از همسران نمی خواهد همسر از آن باخبر شود. در واقع خیانت روشی برای حل مشکلات است و نشان می دهد که هم در خود شخص و هم در زندگی زناشویی مشکلی وجود دارد.


وقتی شخصی در چنین فضایی پناه می گیرد ، می خواهد بدون حضور طرف مقابل مشكلی را حل كند. در ابتدا ممکن است او قصد خیانت نداشته باشد و فقط می خواهد احساسات خود را با دیگران در میان بگذارد ، اما به این ترتیب پایه های ازدواج سست می شود ، این یک مسئله جدی است. به طور کلی ، باید گفت که هر مشکلی که یکی از زوجین در آن غرق شود ، در زندگی زناشویی مخرب است ، حتی خواندن کتاب ، انجام کارهای خوب و غیره ، در صورت عدم همراهی با طرف دیگر ، ایجاد فاصله می کند بین زوجین


اعتماد حافظ همزیستی است


یکی از دلایل چنین ارتباطاتی وجود تلفن های هوشمند و بسیاری از شبکه های مجازی است. اما شاید این سوال برای زنان وجود داشته باشد که چگونه با وجود این فرصت ها ازدواج خود را حفظ کنند؟ به زنان توصیه می شود که عزت نفس خود را افزایش دهند. علت اصلی چنین مشکلاتی خود زنان هستند. اگرچه آنها کار می کنند و تحصیل کرده اند ، اما اعتماد به نفس پایینی دارند و احساس استقلال نمی کنند. در حالی که بسیاری از زنان دوباره کار می کنند.

آخرین مطالب