ناراحت از دست دادن می فرستد تورنتو FC بسته بندی در MLS مسابقات حذفی دور

دریاچه BUENA VISTA, FLA.—فقیر شروع به دنبال برخی بی تفاوت بازی به پایان رسید تورنتو FC را اجرا یکشنبه در MLS ب

توسط NASERINEWS در 6 مرداد 1399

دریاچه BUENA VISTA, FLA.—فقیر شروع به دنبال برخی بی تفاوت بازی به پایان رسید تورنتو FC را اجرا یکشنبه در MLS برگشت مسابقات است.

عیسی مدینه والنتین Castellanos و پیراهن زنانه دامن بلند Moralez به ثمر رساند به عنوان New York City FC شکست تورنتو 3-1 در دور-از-16 بازی.

تورنتو که برنده گروه C در حالی که NYCFC نیاز به کمک از دیگران برای پیشبرد به دور حذفی پس از اتمام سوم گروه دوم-بهترین ترین شب. TFC نگاه خسته و کوتاه ایده های یک NYCFC طرف.

این صدا مانند برخی از TFC بازیکنان ممکن است رهبری برای الوار و چوب در پی از دست دادن.

"در بسیاری از فردی و جمعی چیزهایی که من را به دور از بازی — آنها نه برای کنفرانس مطبوعاتی — که ما را در مقابله با نظر گروه ما" تورنتو مربی گرگ Vanney گفت: بعد از بازی.

"همه چیز بیش از حد آهسته است. آن را فاقد ضرورت آن فاقد شدت."

دو تیم با تاریخچه تورنتو ضربه زدن نیویورکی از پلی آف در سال 2016 و 2019.

تورنتو در حال حاضر سر خانه انتظار لیگ از سر گرفته خواهد شد بازی در اواسط ماه اوت است. مرز مسائل ممکن است نقش مهمی در چگونگی برنامه به نظر می رسد با توجه به همه گیر.

"من فرض و بر این باورند که که شامل ما. آنچه که دقیقا معنی کانادا تیم من 100 درصد مطمئن و در عین حال گفت:" Vanney. "من فکر می کنم که هنوز هم کمی (یک) کار در حال پیشرفت است. اما چیزی دریافت خواهد شد کار می کرد.

"ما می دانیم که ما در حال رفتن به احتمالا مجبور به انطباق با توجه به شرایط. دوباره ما به شما کشف کردن آنچه که به نظر می رسد."

مدینه باز کرد به ثمر رساند برای NYCFC با استفاده از اوایل تورنتو دفاعی گذشت. Castellanos و Moralez اضافه گل در نیمه دوم.

جایگزین پاتریک Mullins اضافه شده یک هدف تسلی برای تورنتو در 87 مراسم اهدای دقیقه است.

تورنتو outshot نیویورک 12-11 اما تنها موفق دو عکس در هدف در مقایسه با هفت برای NYCFC. TFC تا به حال 55 درصد از در اختیار داشتن و تا به حال یک 8-3 لبه در گوشه و کنار.

"ما بازی بسیار ضعیف خودمان را کردم رفتن کمی در پایان نیمه اول, اما فقط در تمام راه نیست به اندازه کافی خوب امشب گفت:" کاپیتان مایکل برادلی. "آن بخش را بسیار ساده وجود دارد بسیار بیشتری برای گفتن دارد."

NYCFC روبرو خواهد شد Portland Timbers یا FC سینسیناتی در چهارم و اقدام بعدی شنبه. پورتلند-Cincinnati دیدار سه شنبه.

مونترال تاثیر این مسابقات به پایان رسید شنبه شب در یک 1-0 دست دادن به اورلاندو سیتی. ونکوور وایت کپس بازی اسپورتینگ کانزاس سیتی در اواخر بازی یکشنبه در ESPN جهان گسترده ای از ورزش پیچیده است.

NYCFC رفتم جلو در دقیقه پنجم پس از درهم و برهم تورنتو در دفاع از یک رونالد Matarrita رایگان و پا زدن بیهوده با توجه به دور توسط Alejandro Pozuelo خاموش تورنتو پرتاب در.

برادلی اقدام به ترخیص کالا از گمرک رفت و مستقیما به آنتون Tinnerholm با نوجوان سکس نلسون قادر به او را پایین. Tinnerholm یافت بینام و مدینه که پایین شات رفت و از طریق دروازه بان کوئنتین Westberg دست. این اولین باری تورنتو تا به حال سوار در چهار بازی در این مسابقات است.

Castellanos از آن ساخته شده 2-0 در 55 دقیقه پیشی Omar Gonzalez به یک حلقه توپ از Moralez و سپس گرد مرکز به آتش یک شات به گوشه ای. Westberg کردم یک دست به توپ اما نمی تواند نگه داشتن آن را.

برزیل جای عقب Auro بود از موقعیت پس از اذعان ناپاک که در آغاز بازی.

با تورنتو فشار دادن برای یک هدف NYCFC اضافه شده به آن سرب در 81st دقیقه بر روی یک ضد حمله با Moralez ضرب و شتم Westberg پس از قرار دادن در تنهایی.

Mullins به ثمر رساند در 87 مراسم اهدای دقیقه در نظر گرفتن یک تشک بادی مجهزند هدر از Jozy Altidore کردن یعقوب Shaffelburg صلیب قبل از ضرب و شتم شان جانسون.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

برزیل هبر ارسال شده در تنهایی, آمار تورنتو میره با یک تراشه در زمان توقف. ثانیه بعد او دوباره آن را با خود به ضرب گلوله منحرف کردن یک مدافع و چوب.

تورنتو Ayo Akinola که به ثمر رساند پنج گل در دو بازی از مسابقات نشسته با همسترینگ تنگی. نلسون a 17-year-old رای کانادا بین المللی جوانان بازیکن سال 2019 در نقل مکان کرد به صف شروع با Pozuelo بازی به عنوان شماره 9 کاذب.

آن را مشخص تورنتو FC و MLS اولین مسابقه برای نلسون. بر خلاف سه گروه بازی های دور حذفی به حساب نمی آید در این فصل به طور منظم.

Altidore که مسابقات خود را اغاز آخرین بار در 86 دقیقه در برابر انگلستان و کانادا هافبک Jonathan Osorio که از دست رفته سه بازی اول با چهار موضوع شروع بر روی نیمکت.

Westberg تورنتو No. 1 'حافظ بازگشت به ترکیب پس از استراحت در برابر انگلستان است.

نیویورک از دست داد حمله mdfielder اسماعیل Tajouri-Shradi در دقیقه 27 هنگامی که او رفت و محکم پشت پا خود را. او جایگزین شد Moralez شده است که در برخورد با چهار موضوع است.

در حالی که تورنتو تا به حال 60 درصد از اختیار در نیمه اول آن موفق به قرار دادن یک شات در هدف در شش تلاش است.

Vanney ارسال شده در Altidore, Osorio و اریکسون گالاردو در دقیقه 57. Shaffelburg و Mullins دنبال کردن نیمکت به عنوان Vanney نگاه برای برخی از جرم.

نلسون که از طریق صفوف افزایش بوده است سویفت, حال آرام 57 دقیقه اگر چه او نشان داد که چشمک می زند خود را با سرعت و صنعت.

"من با او خوشحال شد. من فکر کردم او به ما برخی از چیزهای جالب" گفت: Vanney.

نلسون ساخته شده خود را در نرم افزار debut با تورنتو FC 2 در ماه آوریل گذشته تبدیل 17 در ماه سپتامبر و به نمایندگی از کانادا در FIFA U-17 جام جهانی در ماه اکتبر/نوامبر. او لگد 2020 با ساخت ارشد خود را به نمایش Jan. 7 به ثمر رساند و اولین هدف خود سه روز بعد در یک جفت 4-1 برنده بیش از باربادوس.

کمتر از دو هفته بعد نلسون امضا وطنی قرارداد با تورنتو است.

TFC رفته بود بدون شکست در پنج بازی قبلی این فصل (2-0-3) از جمله 1-0 برنده بیش از NYCFC در آن خانه بازکن مارس 7.

قبل از یکشنبه تورنتو رفته بود شکست نخورده در 15 به طور منظم فصل گردش (6-0-9) که قدمت آن به یک 2-0 از دست دادن Aug. 3 در نیویورک بولز قرمز. از جمله پلی آف TFC از دست داده بود فقط یک بار در 19 بازی (9-1-9).



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب