دیو نیکولز: اتصال به خارج از منزل تقویت پیوند بین والدین و فرزندان - Sun, 21 Jun 2020 PST

من پاپ در گذشت در سال 2011 به دلیل سرطان خون و یک بیت از خود سرسختی به طوری که روز پدر رول در اطراف هر سال آن

توسط NASERINEWS در 1 تیر 1399

من پاپ در گذشت در سال 2011 به دلیل سرطان خون و یک بیت از خود سرسختی به طوری که روز پدر رول در اطراف هر سال آن را همیشه یک سودا در روز است. من فرض کنید که منحصر به فرد برای هر کسی که پدر خود را از دست داده.

او یک پارک ها و تفریح و عینک کلاه های بسیاری در زندگی حرفه ای او اما یکی از آخرین میپوشید برای نزدیک به 30 سال بود معروف "اسموکی خرس" کلاه با خدمات پارک های ملی.

در حرفه خود با NPS او یک مدیر پارک برای چندین تکالیف در سراسر واشنگتن در منطقه از جمله در Antietam ملی میدان جنگ در روستایی مریلند جایی که من رفتم به دبیرستان در کشور همسایه Boonsboro.

آخرین تکلیف شد به عنوان رئیس تعمیر و نگهداری سرمایه های ملی منطقه NPS مسئول زمین و ساختمان در کاخ سفید, ملی, مرکز, آثار و parkways در داخل و خارج از DC. خیلی خوب برای یک مرد است که کاهش یافته خارج از دانشگاه و عضو تفنگداران دریایی به خارج از برخی از قمار بدهی.

به هر حال من عشق من از منزل و شکار را از او. این یکی از معدود چیزهایی که ما واقعا به اشتراک گذاشته. او golfed کمی اما نه به تیم های ورزشی و یا موسیقی راک – دو چیز است که سوخت من و 20s.

اما هنگامی که ما را در سفرهای کمپینگ با پیشاهنگی پسر یا بعد زمانی که ما در اردوگاه شکار, ما بهترین دوستان است. برابر و یا حداقل آن را احساس مانند آن.

برجسته از دوران کودکی و نوجوانی بود کسانی که از چند روز در هر سال است که او می خواهم به من تا به گوزن اردوگاه با او.

آن را به یک مکان ما شاهد چشم به چشم.

مسئولیت های خود را رشد و وقت خود را کمتر خود را به عنوان او را از طریق پارک خدمات فقط به عنوان من در حال رشد بود به بزرگسالی و مستقل تر با زمان.

این چند روز هر سال ما مسیرهای عبور گوزن در اردوگاه شد و حتی حیاتی تر به روابط ما. مرد من از دست این.

سریع داستان در مورد یکی از کسانی که طلایه دار سفر. ما سربازان بود شرکت کننده در تابستان خوشی در مریلند که شامل 25 مایل پیاده روی برگزار شد در شب و در شب به علت درجه حرارت در تابستان.

من پاپ دستیار scoutmaster انجام یک کار بزرگ ساخت مطمئن شوید که ده یا بی تجربه و بی توجه نوجوانان جوان آماده شد با فوق العاده خشک, جوراب, پودر بچه و دیگر اقدامات پیشگیرانه.

بودن متوسط دیده بانی من tapped out پس از 12 مایل و hitched سوار بازگشت به کمپ در رها کردن اتوبوس. اما من پاپ trudged همراه با بقیه diehards.

من reconvened با پاپ در چادر خود در صبح و معلوم شد او مربوط می شد با پیشاهنگی آماده بودن او آماده نبود که خودش و کف هر دو پا هیچ چیز بودند اما یکی از بزرگ تاول.

فداکارانه به یک گسل.

مادر من که ایده از اردو بود ماریوت در ساحل – تا به حال به درایو دو ساعت در هر راه برای به دست آوردن ما با یک دوست به رانندگی من پاپ است. او نمی تواند قرار دادن کفش در یک هفته و او هرگز آن زندگی می کردند پایین.

عشق خارج از منزل است قوی عامل ایجاد انگیزه بین والدین و فرزندان. زندگی با طبیعت را – می شود آن را شکار و ماهیگیری و یا پیاده روی و دوچرخه سواری و یا فقط یک روز پدر barbeque در حیاط خلوت – یک راه عالی برای تقویت اوراق قرضه است که گاهی اوقات پنهان روز به روز با چالش های زندگی روزمره است.

من نه پدر و مادر خودم, بنابراین من نمی تواند صحبت در مورد رابطه از آن پایان. اما من می دانم که چه معدن به معنای من حتی اگر من همیشه می خواهم به اذعان به آن را به او – و یا خودم که برای ماده. من آرزو می کنم من می خواهم بهتر است در برقراری ارتباط که به من پاپ قبل از او مریض شدم.

به هر حال مبارک, روز پدر به تمام پدران وجود دارد. همیشه ساده ترین یا پر زرق و برق ترین کار شما همیشه باید اما از آن است که یکی از مهم ترین.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب