ساندویچ محلی delis همراهی مناسب که برای پیاده روی و یا پیاده روی

در حال حاضر که آب و هوا را خوب صرف زمان زیادی را در خارج از منزل از جمله ناهار خوری نقاشی با آبرنگ روی گچ — اس

توسط NASERINEWS در 8 خرداد 1399

در حال حاضر که آب و هوا را خوب صرف زمان زیادی را در خارج از منزل از جمله ناهار خوری نقاشی با آبرنگ روی گچ — است آنچه در آن همه مورد است. این زمانی است که فضای دوستانه مواد غذایی مانند ساندویچ در مفید آمده است. آنها آسان به بسته در پیاده روی و یا پیاده روی برای زمانی که شما در پیدا کردن که محل مناسبی برای استراحت و ناهار.

این هفته ما به نوبه خود توجه ما را به سنت پل و شرق مترو delis که در آن ساندویچ اصلی تخصص. به شما برای شروع در اینجا یک لیست از takeout دلی ساندویچ نقاط به ارزش چک کردن. برخی از سر عادی خود takeout منوها در طول بیماری همه گیر در حالی که دیگران باید چرخد و برای اضافه کردن بیشتر carryout پسند موارد — و که شامل ساندویچ کیسه ناهار — به خط ارائه شده است.

همانطور که با همه چیز coronavirus مرتبط با همه چیز می تواند تغییر روزانه پس از بررسی در مورد علاقه خود را با دلی برای آخرین به روز رسانی.

شور بازار, اغذیه فروشی و پذیرایی

را انتخاب کنید از ده ها تن از انواع ساندویچ ($4.50) روزانه. آن را به یک کیسه ناهار ($7.50) برای افزودنیها مانند سالاد کلم یا سالاد سیب زمینی, چیپس و یک کوکی. و یا اضافه کردن دو طرف یک جداجدا سفارش داده شده, مانند, محبوب, جوانه, در خانه, بیکن, انزال, سالاد سیب زمینی.

در فروشگاه وانت. منظقه خدمات گزینه در دسترس برای قبل از سفارش. 9 صبح تا 6 بعد از ظهر دوشنبه تا جمعه از ساعت 9 صبح تا 4 بعد از ظهر شنبه و یکشنبه. 1790 Washington Ave. S. Stillwater; 651-439-1862; brines-stillwater.com

BUON GIORNO دلی

شمال ساحل ترکیه, بیکن, fontina و aioli ساندویچ فروشنده در Buon Giorno دلی در Lilydale. (حسن نیت ارائه میدهد از Buon Giorno)

Buon Giorno دلی Osteria من Nonni بیشتر گاه به گاه متضاد در کنار درب ارائه می دهد ساندویچ (6 دلار به 11 دلار) و جعبه ناهار در کنار, پیتزا, پاستا, سالاد و دسر برای بایگانی اطلاعات. را انتخاب کنید از تقریبا دو ده ساندویچ ارائه شده — پنیر کبابی ایتالیایی گوشت کوفته mortadella پانینی مرغ پارمسان و پرفروش شمال با ترکیه, بیکن, fontina و aioli به نام چند. برای چند دلار اضافی سفارش ساندویچ جعبه ناهار که می آید با یک سمت و دسر در این St. Paul حومه نقطه.

در فروشگاه انتخاب و منظقه خدمات در دسترس است. Buon Giorno دلی: 8 صبح تا 8 بعد از ظهر از دوشنبه تا شنبه. تحویل در دسترس است برای آدرس در کد پستی 55118, 55116 و 55120 در سفارشات $25 یا بیشتر. 981 Sibley یادبود بزرگراه Lilydale; 651-905-1080; sunfishcellars.com

سیسیل مغازه اغذیه فروشی

این روبن ساندویچ جعبه ناهار در سیسیل مغازه اغذیه فروشی در خیابان. (نانسی Ngo / پایونیر پرس)

سیسیل دلی را آغاز کرده است بسته بندی جعبه ناهار برای وانت. بیش از 20 ساندویچ انواع (محدوده از $9 تا 14 دلار) ارائه می شوند. این منو شامل شش نوع reubens (از جمله پرفروش کلاسیک و reubens) و همچنین pastrami کباب کردن گوشت و مرغ, سالاد, ساندویچ. یک جعبه ناهار سفارش همراه با انتخاب خود را از یک طرف مانند سیب زمینی, سالاد, سالاد ماکارونی, سالاد کلم, پنیر یا میوه. سفارش خود را می آید در آسان-به-جعبه حمل و نقل حمل و نقل با همه چیز شما نیاز دارید از جمله دستمال سفره و ظروف برای پیک نیک خود را. و سیسیل را حتی شامل چیزهایی که شما ممکن است فکر می کنم شما نیاز دارید برای پیک نیک خود را مانند نعناع برای پایان وعده غذایی خود را.

سفارش-پرداخت-وانت. منظقه و یا راه رفتن در. مغازه اغذیه فروشی 9 صبح تا 9 بعد از ظهر دوشنبه تا جمعه; رستوران 9 صبح تا 8 بعد از ظهر از دوشنبه تا جمعه (آنلاین سفارش متوقف می شود در 6:30 p. m.). 651 کلیولند Ave. S. St Paul; 651-698-6276; cecilsdeli.com

COSSETTA

غول پیکر ایتالیایی قهرمان با housemade تراشه در Cossetta در سنت پل. (نانسی Ngo / پایونیر پرس)

غرب هفتم, ایتالیایی, بازار, رستوران و پیتزا فروشی است که در حال حاضر انجام takeout و یا تحویل. سه غول پیکر سرد ساندویچ (ژامبون و پنیر چدار, قهرمان, ایتالیایی قهرمان و ترکیه و جک پنیر) ارائه شده و همچنین سه ساندویچ گرم (کوفته قهرمان Cossetta ساندویچ با پنیر و سس اسپاگتی ایتالیایی, سوسیس قهرمان) انتخاب. ساندویچ $10 در هر. در نظر اضافه کردن یک سالاد خوشمزه و یا خیلی دسر خود را سفارش دهید.

بایگانی اطلاعات و یا تحویل. ایتالیایی بازار: 10 صبح تا 6 بعد از ظهر روزانه; پیتزا فروشی 11 صبح تا 7 بعد از ظهر روزانه; Cossetta Pasticceria شیرینی & Gelato: 11 صبح تا 7 بعد از ظهر روزانه ; 211 غرب 7.; 651-222-3476; Ext #1; cossettas.com

با توجه FOCACCERIA

به سبک ایتالیایی, سالاد, ساندویچ و پیتزا در میان ارائه شده در با توجه Focacceria St. Paul, Aug. 6, 2019. (نانسی Ngo / پایونیر پرس))

با توجه Focacceria تخصصی است در خیابان ساندویچ پس از یک روز پس از این takeout سنگین جهان, St. Paul رستوران و بازار شده و مسلح و آماده است. را انتخاب کنید از حدود نیم دوجین flatbread ساندویچ عرضه روزانه. ساندویچ پوشش طیف وسیعی از prosciutto به دودی ترکیه است. به شدت توصیه می شود که pastrami ساندویچ است که در آن pastrami دودی است در خانه ، نقطه ای حتی یک قدم تا پنجره برای چیدن سفارشات. چگونه سرگرم کننده است ؟

منظقه و تحویل. 4 تا 8 بعد از ظهر دوشنبه از طریق جمعه, 11 صبح تا 8 بعد از ظهر شنبه و یکشنبه (به دنبال گسترش ناهار ساعت آینده در ماه ژوئن) 475 S. فرویو Ave. St. Paul; duefocacceria.com

ST. پل پنیر فروشگاه

St. Paul پنیر فروشگاه. (پایونیر پرس: جس فلمینگ)

شما نمی توانید به اشتباه با هر یک از طیف گسترده ای از ساندویچ های موجود در این مک-لارگو نقطه. اما اگر شما در حال حاضر سعی ابریشمی اذوقه و نوشابه Prosciutto di Parma, آن را یکی از مورد علاقه من ساندویچ در شهرهای دوقلو و باید سعی کنید. دیگر سرد ساندویچ (9 دلار به 14 دلار) در منو شامل گوشت گاو کباب, کبابی, سیر chevre موتزارلا مرغ, سالاد و باشگاه ترکیه ساندویچ. ذوب از دو کرم پنیر بری و prosciutto di parma به رازیانه سالامی و کوبا داغ ساندویچ نیز در دسترس هستند ($10 به $12) و حتی با یک شات از داغ سوپ گوجه فرنگی.

بایگانی اطلاعات و منظقه. باز ساعت 10 صبح تا 5 بعد از ظهر در هفت روز هفته. یکشنبه منظقه انتخاب کنید تا تنها. 1573 Grand Ave. (در گوشه ای از Snelling Ave.), St. Paul; 651-698-3391; stpaulcheeseshop.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب