لیگ اسپانیا را نگه می دارد به طرح رزومه با وجود 5 مثبت آزمون

مادرید—لیگ اسپانیا است و نه تغییر آن طرح برای از سرگیری رقابت پس از پنج بازیکن از باشگاه در اول و دوم بخش آزما

توسط NASERINEWS در 22 اردیبهشت 1399

مادرید—لیگ اسپانیا است و نه تغییر آن طرح برای از سرگیری رقابت پس از پنج بازیکن از باشگاه در اول و دوم بخش آزمایش مثبت برای COVID-19.

لیگ تایید مثبت آزمون در روز یکشنبه اما گفت که آن را نمی خواهید به تغییر پروتکل تمرین کردم که در جریان هفته گذشته است. بازیکنان از اکثر باشگاه ها شروع جلسات آموزشی فردی در روز جمعه پس از نزدیک به دو ماه حبس به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

لیگ گفت: آن را "همچنان به اعمال back-to-آموزش پروتکل" بود که مورد تایید مقامات دولتی به "تضمین حداکثر ایمنی از همه بازیکنان و مربیان و باشگاه کارکنان."

آن گفت: "هشدار داد" هر کس به نگه داشتن زیر بهداشت ایمنی اقدامات پیشنهاد شده توسط مقامات بنابراین تعداد بازیکنان آلوده "باقی می ماند بسیار کم است."

پنج بازیکن که تست مثبت برای COVID-19 باقی خواهد ماند کنار تا زمانی که آنها به طور کامل بهبود می یابند. همه آنها بدون علائم و دوره نقاهت بعد از بیماری با توجه به لیگ. آنها اجازه خواهد داشت به سر تمرین بعد از تست منفی در دو آزمون متوالی.

تمام بازیکنان دیگر آزمایش منفی لیگ گفت. بازیکنان و مربیان و باشگاه کارکنان درگیر در جلسات آموزشی در حال آزمایش روزانه.

لیگ نیست نام این بازیکنان که تست مثبت است. آن را نیز فاش نمی, باشگاه خود را. رسانه های اسپانیایی گفت: سه بازیکن بودند از اول-بخش باشگاه ها از جمله اتلتیکو مادرید مدافع Renan لودی.

اتلتیکو مادرید روز شنبه با ارسال یک پیام در یک باشگاه رسمی کانال رسانه های اجتماعی با یک عکس از برزیل و پیام: "Renan لدی می گوید: سلام از خانه خود را. ما از دیدن شما بسیار به زودی در این زمینه Renan!"

او نه عمل به عنوان بقیه بازیکنان اتلتیکو از سر گرفته شد فعالیت های خود را در روز شنبه. هیچ کدام از بازیکنان که تست مثبت گزارش بازی بارسلونا و یا رئال مادرید.

بارسلونا در میان تیم اول به از سرگیری تمرین در روز جمعه. رئال مادرید می رود که این اقدام در روز دوشنبه.

اسپانیا در این هفته شروع به شل شدن برخی از مستند اقدامات بود که در جای خود از اواسط ماه مارس به دلیل همه گیر اجازه می دهد بازیکنان فوتبال به ادامه آموزش به صورت جداگانه در تیم های پایه اردوگاه.

لیگ گفت: بازیکنانی که آزمایش مثبت باقی می ماند و باید در قرنطینه و در ادامه به آموزش به صورت جداگانه در صفحه اصلی. لیگ گفت: از آن ارائه خواهد شد برای تست بازیکنان بستگان به عنوان به خوبی.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

لیگ فرستاده باشگاه مفصل چهار مرحله پروتکل برای بازگشت به تمرین. آموزش فردی خواهد بود که توسط گروه کوچکتر جلسات و پس از آن تیم کامل جلسات.

لیگ می خواهد کل آموزش دوره از حدود یک ماه قبل از آن می توانید راه اندازی مجدد. آن را به تازگی آن را گفت امیدوار به از سرگیری مدتی در ماه ژوئن با بازی بدون فن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب