گرفتن در ورزش: در صورتی که بیس بال بازده یک اشتباه است که به طول انجامید تقریبا 50 سال اصلاح خواهد شد - سه شنبه, 18 Jun 2020 PST

گرفتن در ورزش • به عنوان ما نشسته brokenhearted, انتظار برای فصل بیس بال برای شروع ... صبر کنید. فراموش نکنید

توسط NASERINEWS در 29 خرداد 1399

گرفتن در ورزش • به عنوان ما نشسته brokenhearted, انتظار برای فصل بیس بال برای شروع ... صبر کنید. فراموش نکنید که. هک, ما اینجا نشسته در انتظار صاحبان و بازیکنان فقط به توافق بر چیزی. هر چیزی. دیگر از جهانی تعیین شده hitter.

•••••••

• به صداقت من خوب خواهد شد با هر دو لیگ های بزرگ با استفاده از hitter وظیفه تعیین. پس از همه از آن استفاده می شود در همه جا به جز لیگ ملی. اما من خواهد بود ظریف – این است که راه درست را می گویند که ؟ – اگر hitter وظیفه تعیین تا به حال اختراع شده است. تا کنون.

بله ما می دانیم اکثر کوزه آمار کمی بهتر از ماریو مندوزا. در واقع آنها آمار حدود نیمی به عنوان به خوبی به عنوان مرد مندوزا خط نامگذاری شد بعد که کوزه در هر دو لیگ در ترکیب برای .143 متوسط در 1960s. و نه انحراف.

اما یکی از بهترین قطعات از بیس بال, برای من همواره تقاضای خود را در خوب بودن در دو جنبه از بازی. هر بازیکن در نظر گرفته شد در جرم و دفاع. هرگز به همان اندازه مطمئن, اما تعادل بخشی از این معادله زمانی که قرار دادن با هم یک تیم است.

کوزه همه چیز در مورد دفاع ، هیچ کس تا کنون عضلات, راه خود را به یک شروع چرخش زیرا او می تواند ضربه. اما یک پارچ است که می تواند ضربه و همچنین به عنوان یک نرم و صاف کردن-فیلدینگ shortstop – که یک به علاوه برای هر تیم. و توانایی bunt, به یک مولد خارج شد و دیگر علامت در یک پارچ است به علاوه لجر.

Hitter وظیفه تعیین زمانی که آن را در نهایت معرفی شده در سال 1973 آمد و از حدود 100 سال از تلاش. موقعیت اول پر شده توسط Ron بلمبرگ با یانکی ها پیشنهاد شده بود را رد کرد و از اواخر قرن 19. (این است که نگاه دقیق در حکومت من تا کنون دیده ام حتی اگر تن است در مورد به عنوان هیجان انگیز به عنوان یک سوم زمین باز یافته قربانی bunt.)

اما بیس بال صرف بیش از یک دهه در یک حمله funk در سراسر دهه 1960 و قدرت می شود که در این بازی به دنبال آب آن را تا به کمک آن رقابت با نیروی عظیم منهدم کننده است که فوتبال. اضافه کردن جرم بود ، در یک لیگ.

نگاه در طول سال ما همه می آیند به قبول این فرض تعیین شده hitter وظیفه است راه حق. این یکی از کسانی که نبوت خود انجام. توسط تنزیل رتبه و نیاز به کوزه به آمار تقریبا تمام کوزه بدتر ممکن است. این استدلال برای DH قوی تر می شود به عنوان یک نتیجه.

و آن را هرگز واقعا هر حس به یک لیگ از آن استفاده کنید و دیگر لیگ تظاهر آن وجود ندارد. آن را همیشه به نظر می رسید به آشغال تا interleague بازی – don't get me started – و مهمتر از مسابقات جهانی است. یا hitter وظیفه تعیین حق راه رفتن و یا از آن نیست. برخی از زمان در گذشته 47 سال شما فکر می کردم بیس بال را کرد و آن را درست انجام دهید.

بنابراین حرکت به سمت جهانی تعیین شده hitter وظیفه به عنوان یک راه حل معمول نزاع بین نیروی کار و مدیریت با من خوب است. اگر آن کمک می کند تا بیس بال عقب هنگامی که آن را امن برای بازی دوباره من همه برای آن است.

اما اگر آن را به حال هرگز شده است به تصویب رسید در وهله اول من خواهد بود شادتر. بازی به مقصد تکامل ارگانیک. فرهنگ ما در حال تغییر بود در سال 1973 و بیس بال بود هرگز به نگه همان موقعیت قدرت در آن برگزار شده بود در این کشور آگاهی قبلی 75 سال است. DH دیگری بود غلط تغییر حکومت به جای قرار دادن در تلاش برای از نو خلق کردن چیزی که از دست داده بود به طور عمده بیس بال را به عنوان نقطه مورد علاقه ما ، آن را بازگشت به که رفیع وضعیت مهم نیست که چگونه بسیاری از تغییرات قانون اجرا شد.

هیچ چیز تغییر کرده است از آن رو به پایین مسیر. جهانی DH نمی خواهد یا نه. اما بهتر است از جایگزین ما شده است در برخورد با تقریبا 50 سال است.

•••

WSU: Kyle Smith درک بیشتر-از جنبه های مهم برنده شدن در دانشگاه, پرتال تخصصی اولی. برای بار صدم آن را نمی بزرگ طلسم بوچ. به دروغ در خورشید است. این استعداد. و به عنوان تئو Lawson داستان امروز صبح به ما می گوید اسمیت را به خود جلب کرده بیشتر استعداد به Palouse. ... مایک صافی ممکن است مربی تیم فوتبال دیگر هیچ اما حضور او هنوز هم احساس می شود. پاشنه و می سی سی پی امور خارجه صافی جدید محل اشتغال توافق کرده اند که در دو بازی از سری بازی های. تئو این داستان را به عنوان به خوبی. البته به عنوان صافی متوجه شده که آن را دیروز اعلام شد, با این بازی ها برنامه ریزی شده برای سال 2030 و 2031 ما ممکن است در اطراف در اینجا به آنها مراجعه کنید. ... در اطراف Pac-12 و کالج ورزشی واشنگتن را به خود جلب کرده روی آسمان کنفرانس توهین آمیز بازیکن سال به عنوان یک گرادیان انتقال. و کوین تامسون ممکن است فقط پر کردن Huskies' سوراخ در کارفرمایی. مطمئن شوید که او می تواند ورنون Adams. و یا او می تواند داکوتای Prukop. کسی چه می داند ؟ ... NCAA تایید تابستان برنامه در محوطه دانشگاه برای بسکتبال و فوتبال اما قرار تغییر تقویم استخدام برای یکی دیگر از چند هفته. ... آن نگاه کرد و در حالی که به عنوان اگر Calfornia و UCLA خواهد بود و در پشت آن کنفرانس برادران در آغاز به کار داوطلبانه در تمرینات. که تغییر کرده است. وجود دارد یک گزارش از یک حادثه اسفناک است که در آن ایالت آریزونا بازیکنان فوتبال بودند و هدفمند با نژادی لکه دار کردن. ... آیا این جای تعجب نیست که یک گروه از USC ورزشکاران پیوند با یکدیگر برای ترویج تغییر دهید ؟ ... اخبار از زمینه بازی USC به نظر می رسد خوب در پشت دفاعی. ... Trojan دارندگان بلیط فصل گفته شده وجود خواهد داشت صندلی تغییرات در این پاییز. ... ایالتی اورگان استخدام در حال بهبود است. ... در بسکتبال, اخبار کلرادو است که هنوز هم به دنبال یکی دیگر از دستیار مربی است. ... در بیس بال اخبار ایالتی اورگان خوشحال است که یکی از بهترین آن کوزه بازگشت.

Gonzaga: ما در زمان یک نگاه در جیم Meehan و مکالمه خود را با جلب Timme دیروز. گفتگو جالب بود. تصاویری? خوب, من حدس می زنم آثار جالب توجه در این زمینه نیز هست. فقط شوخی جیم. ... یکی از Gonzaga را superfans درگذشت این هفته به طور غیر منتظره. جاستین نی اتحاد مسیحی نوشتن داستان. ... در جای دیگر در WCC BYU را Yoeli کودکان صحبت کرد دیروز در چگونه آن را به زندگی به عنوان یک فرد از رنگ در ایالت یوتا است.

EWU: Ryan Collingwood و لری ویر صحبت بیش از این گوشی دیروز و مکالمه خود را بر اساس لری آخرین مطبوعات جعبه پادکست. ... بزرگ آسمان کنفرانس معرفی عضو آن مدارس به ورزشکاران Nov. 3 روز انتخابات, کردن, به طوری که آنها می توانید رای بدهید. امیدوارم مربیان و مدیران را نیز تشویق همه ورزشکاران هک تمام دانش آموزان به پژوهش نامزدها و مسائل قبل در پای صندوق رای. به اطلاع رای دهندگان بهتر است رای دهندگان.

Preps: بیشتر اسپوکن لیگ روز گذشته اعلام کرد آن محقق-ورزشکار برندگان جایزه برای هر مدرسه است. دیو نیکولز را به شما معرفی همه آنها.

Seahawks: هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی از سوالات در مورد چگونه NFL در حال رفتن به شروع فصل فوتبال.

Mariners: اگر شما بوده ام به یک مارینر فن برای چند سال و یا این کوری براک داستان ارزش خواندن است. اگر فقط برای دلتنگی. ... M را امضا چند undrafted رایگان عوامل دیروز. ... دیروز بود که بیشتر احمقانه به روز نشده است. و بیس مذاکرات به تازگی شامل بسیاری از احمقانه روز. است وجود دارد یک توافق یا نه ؟ چه مسخره است.

•••

• امروز آسان تر بود. هیچ قدرت موج یا هر چیزی. دیگر از من دریافت کرد و از دوم فنجان Dunkin قهوه. من آماده هستم برای صعود به نزدیکترین کمی بالا تپه – تا زمانی که درجه نیست بیش از حد تند. تا بعد ...



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن