دیو Feschuk: سابق آرگو اورلاندو بون در تلاش است خود را به نوبه خود وحشت و جورج فلوید را وحشت به امید

آن را طولانی نیست قبل که اورلاندو بون سابق Argonauts linebacker بود گوش دادن به او 17 ساله پسر دانته روان در م

توسط NASERINEWS در 17 خرداد 1399

آن را طولانی نیست قبل که اورلاندو بون سابق Argonauts linebacker بود گوش دادن به او 17 ساله پسر دانته روان در مورد هیجان انگیز از گرفتن گواهینامه رانندگی.

"او گفت:," من می توانم خودم رانندگی به چوگان سرپهن تمرین بنابراین شما لازم نیست که به نگرانی در مورد آن. من می توانم درایو برای دیدن دوستان'" بون گفت.

اما سرگرم کننده مکالمه بی درنگ در زمان گریم مسیر انحرافی را طی.

"و سپس او مکث و می گوید:" شما می توانید مطمئن شوید که مالکیت و ثبت نام است که به راحتی در دسترس, بنابراین اگر من تا به حال متوقف شده من می توانید آن را قرار داده و آن را در داش بنابراین من می توانید با نگه داشتن دست من به جایی که آنها می توانید آنها را ببینید' " بون گفت. "و من گفتم:" آره. ما مطمئن شوید که.' "

در بالا بردن سه پسر به این واقعیت دشوار بودن سیاه این نوع از جزئیات بسیار مهم بون و همسرش, Skye, آمده اند برای دیدن آن را به عنوان ضروری به شام-میز گفت و گو در برامپتون خانواده است. همیشه نگه داشتن دستان خود را که در آن افسر پلیس آنها را می توانید ببینید اگر شما تا به حال متوقف مبادا وجود داشته باشد هر گونه سوء تفاهم ها را از قصد خود را. هرگز خود را می پوشند hoodie با هود به خصوص زمانی که شما در خارج از خانه در ایالات متحده مبادا شما به عنوان یک تهدید.

"آنها چیزهای مهم. من می خواهم هرگز فرزندان من دوباره به من پس چیزی دردناک اتفاق می افتد و بگو بابا چرا شما نمی به من بگویید?' "بون گفت. "ما انجام می شود و هر کس زیانی اگر ما صادقانه با آنها. به شدت صادق و گاهی اوقات. اما صادقانه است."

اگر تا کنون یک لحظه برای هر خانواده برای شرکت در ساده گفت و گو در مورد نژادی و بی عدالتی و آنچه که جامعه باید به انجام صحیح آن خرید اینترنتی از جورج فلوید را بی معنی مارس 25 قتل است ارائه آن را. و اگر وجود دارد یک فرد که می تواند صحبت می کنند به این مسائل با عقل و تجربه و هدیه ای از فصاحت و بلاغت بون بیش از به کار. آن را در سال 2004 که بون در بر داشت خود را در یک مخمصه scarily یادآور جنایت فجیع که ادعا Floyd —one است که باید به همه ما یادآوری است که سوء استفاده از اختیارات پلیس نیست و توقف در کانادا-مرز ایالات متحده.

در حال انتظار برای دوستان در ماشین خود را در پارکینگ یک مرد, باشگاه شبانه, در راه به toasting قرارداد جدید او تا به حال فقط در امضا با همیلتون ببر-گربه داستان می رود که بون نزدیک شد و توسط دو مرد که او را خواسته اگر او تا به حال مواد مخدر.

زمانی که او آنها را خار کردن آنها ادامه داشت. مردان معلوم شد ماموران لباس شخصی از پوست پلیس منطقه ای خدمات. یک نزاع در گرفت. و در یکی از ترسناک فوری یک شب که قرار بود یک جشن بوون موفقیت حرفه ای تبدیل به یک مبارزه برای بقا. راه او آن را به یاد او در نهایت در بر داشت خود را خون آلود صورت فشرده به آسفالت زانو رانندگی را به پشت خود یک ساعد سنجاق گردن خود را.

"من متقاعد شده بود که من قرار بود به کشته شدن" بون گفت. "من فقط نگه داشته فکر در ذهن من" آه خدای من. این است که چگونه زندگی من در حال رفتن برای پایان دادن به.' "

بون در حال حاضر سن 44 گفت: تماشای فیلم از فلوید در حال مرگ در سن 46 بود "دل و روده غم انگیز." همچنین فلاش بک القا.

"که من" بون گفت. "که من بر روی زمین است. که من در پیاده رو."

هیچ شواهد تصویری از بوون اجرا با پلیس که ممکن است صحبت می کنند و به همین دلیل برای مدت زمان طولانی بون بود که در دادگاه برای حمله و در اختیار داشتن مواد مخدر (بون می گوید پلیس کشت کوکائین در او را در طول خود درگیری). پس از چند ماه از بحران شخصی و حقوقی میپردازيم بون بود در نهایت تبرئه از تمامی اتهامات پس از یکی از افسران متهم شد و بعد از آن محکوم به قاچاق مواد مخدر جرم که منجر به استعفای او از نیرو و یک قاضی حکم شهادت افسران بود "نالایق از باور است."

بون شکایت پوست پلیس برای $14 میلیون و مهم بود که حل و فصل در خارج از دادگاه. هنوز افسران هرگز متهم در رابطه با تعامل; یک پوست یک سخنگوی پلیس گفت: CTV در سال 2018 که دو داخلی بررسی یافت "هیچ سوء رفتار در رابطه با آقای بوون حادثه است." اما بوون قلم مو با فاسد آمد با نتیجه. که ضربه مغزی او رنج می برد که او می گوید هنوز هم گاهی اوقات به او می دهد مشکل با تعادل خود منجر به بازنشستگی خود را از لامپ کم مصرف. و در یک زمان وجود دارد او می ترسید این هزینه ممکن است او دومین فرزند عدالت.

"Skye باردار بود با او در طول انجامید ، پس دعای ما این بود که عدالت را پیروز" بون گفت. "من نمی دانم اگر او در حال رفتن به آن را به اصطلاح به دلیل استرس ما بودند."

عدالت نقش در یک گروه راهپیمایی که انجام شده در نرماندی در سالگرد 75 از D-Day یک سال پیش در روز شنبه. او 15 در حال حاضر که بدان معنی است که او را دور از پیوستن به Dante — که از رفتن به دانشگاه ایالتی اوهایو در سال آینده در چوگان سرپهن بورس — در میان صفوف مجوز رانندگان که ممکن است یا ممکن است یک زن و شوهر از پدر و مادر فوق العاده عصبی است. حداقل وجود خواهد داشت یکی دیگر از پتانسیل گزینه برای حمل و نقل 13-year-old مارکوس به تمرین فوتبال; او بون که گرفته تا پدر خود را برای زمین.

فکر رخ داده است به اورلاندو بون که اگر همه چیز رفته بود فقط کمی متفاوت دانته در حال حاضر ممکن است یک پدر تنها فرزند به یک مادر بیوه. اما آن را می گوید چیزی در مورد سابق CFLer چشم انداز است که به عنوان soul-destroying به او حمله می توانست او می تواند در حال حاضر شمردن آن هدیه.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"من حمله و فکر کردم که من در مورد به مرگ واقعا قرار داده و به چشم انداز چیزهایی که در زندگی مهم است." "این به من اجازه داد تا به آغوش من و بچه ها تنگ تر در شب. زمانی که من صرف زمان با افرادی که صدمه دیده یا شکسته و آن را به من اجازه داد عمیقا همدردی با آنها. بنابراین کسانی که هدیه است که از یک تجربه آسیب زا اما آنها هدیه با این وجود."

در آن رگ بون که توصیف خود را به عنوان یک "شیشه ای-سه-چهارم-کامل نوع پسر می گوید:" قریب به اتفاق توجه پرداخت به Floyd مرگ و خرید اینترنتی تنها می تواند دیده می شود به عنوان یک تراژدی است که بدل به یک فرصت است. با همه گیر ترک بسیاری از مردم در خانه گیر کرده و با کمی دیگری برای منحرف کردن اذهان از مسابقه-روابط روایت بون ارقام آن را بی سابقه لحظه اندیشی برای آمریکای شمالی جامعه است.

"من می دانم که من هرگز در یک موقعیت که در آن همه در فکر است, حتی اگر آن را فقط برای یک لحظه زندگی تجربه از مردم به خصوص تجربه آنچه در آن مانند به یک مرد به عنوان مظنون در همه زمان ها" بون گفت.

بون نیست کسی که به سادگی مدعی شد در رسانه ها. او در تقاضای شرکت بلندگو که به ارمغان می آورد صدای خود را به شرکت های خود چشم انداز منحصر به فرد. او همچنین سران جوانان-رهبری موسسه خیریه, یک صدا, یک تیم که در حال حاضر در میان حمایت درایو برای ارسال جوان افراد آنلاین اردوگاه تابستانی طراحی شده برای کمک به آنها در به دست آوردن مهارت های زندگی به حرکت منحصر به فرد این زمان به چالش کشیدن.

"واقعیت این است که بچه ها از عواملی هستند که در حال حاضر و آنها به ما نیاز" بون گفت. "بسیاری از پدر و مادر مانند" من حتی نمی دانم که چگونه به صحبت کردن با بچه ها در مورد این مسائل در حال حاضر.' اما بچه ها در حال صحبت کردن در مورد آن. و وجود دارد برخی از بچه ها صحبت کردیم به چه کسی گفته اید که احساس می کنند مانند از دست دادن امید است. ما را مجبور به انجام چیزی است که اجازه می دهد تا آنها را برای پیدا کردن امید."

بون داستان است که به خودی خود یک منبع الهام بخش. چند سال قبل یک دهه پس از او مورد ضرب و شتم و قاب توسط پلیس او نوشت: نامه ای از عفو و بخشش به دو مرد که ستم او. و تا آنجا که او را مورد ستایش بوده برای ژست او گفت که او آن را نوشتم نه برای تبرئه خود كنند اما به خودش کمک کند حرکت گذشته تروما.

"عفو و بخشش است برای آنها آن را برای ما," او گفت:. "این برای ما می دانیم که ما لازم نیست برای نگه داشتن بر روی چیزهایی که pained ما. ما می توانید اجازه دهید."

سبکبار با تعریف کابوس از خود گذشته وجود خوشبینی در بون صدای او به عنوان ponders آینده ای که در آن رانندگی در حالی که سیاه و سفید نمی تواند دلیلی برای 17 ساله بیم و هراس آینده ای که در آن نژادپرستی شده است تنزل به یک موردی. تماشای فیلم از جورج فلوید مرگ او گفت: نه تنها او را به بازگشت به که پارکینگ در Mississauga در سال 2004. از آن رو او را به فکر کردن در مورد ریشه های چنین خشونت چگونه آنها جوانه و چگونه آنها ممکن است یک روز بود هرس از میان ما.

"ما به دنیا آمد برای انجام این کار است. ما نه سیمی به درمان هر یک از دیگر است که راه" بون گفت. "بنابراین سوال من همیشه به" چه می تواند احتمالا منجر به آن نوع از یک سناریو؟' و چگونه ما در بالادست به مطمئن شوید که آن چیزهایی که نمی تواند اتفاق می افتد ؟ چگونه ما مطمئن شوید که آن را مانند یک ناهنجاری است که آن را نمی کند و حتی ثبت نام در رادار?

"من خیلی امیدوار. من هرگز بیشتر امیدوار. من هرگز دیده می شود هر چیزی شبیه به این لحظه در زندگی من است. این تاریخچه در ساخت. چگونه ما را انتخاب کنید برای پاسخ به این لحظه را در تاریخ است."

Dave Feschuk


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب