روساریو: قاضی در جورج فلوید مورد کار خود را قطع برای او

من نمی حسادت شهرستان Hennepin منطقه قاضی پیتر Cahill. من در اینجا صحبت در مورد قاضی ریاست آینده محاکمه یا محاک

توسط NASERINEWS در 29 تیر 1399

من نمی حسادت شهرستان Hennepin منطقه قاضی پیتر Cahill. من در اینجا صحبت در مورد قاضی ریاست آینده محاکمه یا محاکمه — از چهار سابق مینیاپولیس افسران پلیس متهم در مرگ جورج فلوید.

سابق وکیل مدافع و دادستان است که در خدمت به عنوان معاون سابق شهرستان Hennepin وکیل ctq سخت در تلاش است برای اعمال برخی pretrial کنترل بیش از یک رویداد و موردی که در حال حاضر کشیده شده ملی و جهانی توجه بر خلاف هر گونه دیگر در سال های اخیر در ایالت مینه سوتا تاریخ است. بالا مشخصات دادگاه رسیدگی به این قدر چنین اداری و مدیریتی چالش برای دادگاه که مرکز ملی دولت و دادگاه ها و دیگر نهادهای قضایی ایجاد یک سایت به کمک حقوقدانان رسیدگی به چنین مواردی است.

قتل دادگاه مربوط به درک چوین که پس از اخراج افسر دیده می شود در فیلم زانو زدن در Floyd گردن برای نزدیک به هشت دقیقه آن روز سرنوشت ساز در ماه مه دو ماه پیش است که حداقل یک سال به دور از در نظر گرفتن محل.

تصمیم گیری به طور مشترک یا جداگانه سعی کنید متهمان وجود پتانسیل درخواست ممکن است COVID-19-مربوط و یا دیگر تحولات قابل توجهی در ماه های آینده بیشتر می تواند به تعویق انداختن رسیدگی است.

اما کاهیل تلاش برای اطمینان از روند دادرسی و مهار pretrial تبلیغات مطرح کرده اند برخی از ابرو و همچنین پرسش از اینکه آیا او تجاوز اقتدار خود را و یا بی جهت محدود کردن آزادی بیان است.

این بود جای تعجب کاهیل نه دفاع که برای اولین بار هشدار داد احتمال تغییر محل برگزاری در ماه گذشته اگر مقامات دولتی, وکیل مدافع و حتی اعضای خانواده در ادامه به صحبت علنی در مورد این مورد.

"آنچه آنها در حال انجام است که به خطر انداختن حق برخورداری از یک محاکمه منصفانه. آنها نیاز به درک که" کاهیل گفت: در یکی از اولین جلسات در مورد آخرین ماه است.

تغییر-از-محل درخواست است که به ندرت اعطا اغلب می آید از وکلای مدافع که احساس می کنید به هیچ وجه مشتری خود را می توانید یک محاکمه عادلانه در صلاحیت این دادگاه ها که در آن اتهام جنایت صورت گرفت. که درخواست می آیند بعد از یک, اگر نه همه, چهار دفاع وکلای شاید جسارت توسط قاضی کاهیل را پیش از محاکمه ،

رک و پوست کنده با توجه به این که تمام جهان می داند در مورد آن و نظرات چه برخوردی تنها جای من پیشنهاد می کنم آنها آن را به حرکت خواهد بود شرقی جنگل آمازون که در آن Awá — افرادی که بیشتر به حال هرگز در تماس با جهان خارج — اقامت.

در عین حال فراوانی وجود دارد مواردی که ثابت کند قادر به پیدا کردن هیئت منصفه در یک محلی که در آن بدنام اتهام جنایت صورت گرفت که به سختی غیر ممکن است.

"دادگاه خواهد اظهار نظر کردن که استاندارد نیست که آیا مردم را شنیده و یا حتی با تشکیل یک نظر در مورد بلکه می تواند بالقوه منصفه بود و فکر باز به اندازه کافی برای قرار دادن افکار و احساسات خود کنار گوش دادن به شواهد دنبال دادگاه و هیئت منصفه دستورالعمل و ارائه حکم بر اساس قانون و نه شخصی animus" یادداشت وکیل مدافع جنایی J. Anthony تورس.

تورس نشان داده رابرت گوارا بود که تلاش برای قتل در ارتباط با هنوز حل نشده ناپدید شدن Corrine Erstad 5 سال اینور گروو هیتس دختر که ناپدید شده در ژوئن 1992 بدون ردیابی. بدن او هرگز یافت شده است.

داکوتای شهرستان دادگاه قاضی رد تورس' درخواست برای تغییر محل برگزاری. در آن زمان یکی نمی تواند پیدا کردن بیشتر منفور و علنا نفرت محاکمه متهم از چه گوارا. با این حال او در نهایت تبرئه از اتهامات وارده توسط داوران.

هنوز هم "بر خلاف Guevara, اما, این صورت تبدیل شده است بسیار سیاسی و شفافیت است كه," تورس اضافه شده در ایمیل. "دادگاه ممکن است در نظر گرفتن هر گونه ظاهر بی عدالتی اتفاق می افتد به هر دو طرف قبل از بسته شدن درب به تغییر محل برگزاری."

این خرس ذکر است در اینجا که Earl Gray وکیل برای توماس لین یکی از دو پلیس تازه کار به اتهام کمک و معاونت در جرم غیر عمدی قتل در Floyd مورد نیز نماینده سابق سنت آنتونی افسر پلیس Jeronimo Yanez و ناموفق به دنبال تغییر محل از شهرستان رمزی.

Yanez قرار گرفتند متهم به ضرب تیراندازی, St. Paul عمومی مدرسه کارگر Philando کاستیا در طول توقف ترافیک در شاهین ارتفاعات چهار سال پیش — یکی دیگر از مشخصات بالا حادثه شد که در سراسر جهان شناخته شده. یک هیئت منصفه تبرئه Yanez.

در Floyd مورد کاهیل را قابل توجه دیگر تصمیم به اعمال تهوع منظور در اوایل این ماه جلوگیری از وکلای مدافع, محاکمه, محاکمه, متهمان, مقامات دولتی و متصل به "احزاب" از صحبت علنی در مورد هر جنبه ای از انجام موارد. هیچ سوال کاهیل برای که ماده هر فقیه ممکن است سعی کنید به پوزه اخبار رسانه های اعضای خانواده و دیگران اگر او می تواند. اما قانون و عملی نیست در کنار او.

در سال 1976 دیوان عالی ایالات متحده حکم داد که یک نبراسکا محاکمه قاضی تصمیم به اعمال تهوع سفارش در اخبار رسانه ها از پوشش یک متهم قبل از هیئت منصفه انتخاب شد یک فرم از قبل داری در نقض متمم اول قانون اساسی حق آزادی بیان و آزادی مطبوعات است.

در اکثر نظر رئیس دادگستری وارن برگر, یک, St. Paul بومی و فلج اطفال بازمانده که مشغول به کار در یک خدمه ساخته شده است که رابرت پل خیابان اشاره کرد که پیش از محاکمه تبلیغ نمی کند و به ناچار تضمین محاکمه ای ناعادلانه.

به عنوان یک نتیجه از فقها در برخی از موارد بالا مشخصات طراحی شده اند و تهوع سفارشات به هدف کسانی که آنها احساس می کنند که برخی از اقتدار بیش از: محاکمه وکلا که تلقی "افسران از دادگاه است."

جای تعجب نیست که دفاع وکلا در Floyd شدت مورد اعتراض به کاهیل تصمیم.

چوین وکیل اریک نلسون با اشاره به این که بند قانون نقض مشتری خود حق آزادی بیان اگر نه هم که از وکلا و دیگران درگیر در این پرونده است.

"با توجه به جهانی حد و تنور از pretrial تبلیغات در این مورد متوقف کردن جریان هر گونه اطلاعات از آقای چوین از طریق وکیل خود را — قبل از اینکه حتی یک بیانیه شده است — به مردم بیشتر احتمال دارد به تعصب استخر هیئت منصفه نسبت به جلوگیری از لکه دار کردن" نلسون نوشت: در دادگاه خود را یادداشت. "دادگاه به منظور به طور موثر اجازه می دهد تا تکرار و کامل محکومیت کیفری متهم توسط nonparty مقامات دولتی و مشهور است."

وکلای مرده راست با توجه به اروین Chemerinsky اشاره کرد قانونی و محقق و دین از دانشگاه کالیفرنیا برکلی مدرسه قانون است.

در سال 1997 Chemerinsky گذراند با نفوذ در 22 صفحه استدلال که چنین تهوع سفارشات "تقریبا همیشه خلاف قانون اساسی است."

با استناد متعدد با مشخصات بالا "محاکمه قرن" مورد به پایان رسید که در تبرئه Chemerinsky یادداشت چنین قضایی تهوع سفارشات تکیه بر غلط و تا حد زیادی فرضیات اثبات نشده است که تبلیغات خدشه دار یک محاکمه عادلانه و عمومی است که اظهارات وکلای دادگاه و دیگران "باعث ایجاد یا تشدید آن آسیب برساند."

Chemerinsky است که مصمم به 23 سال بعد در مورد موضع خود را در چنین تهوع سفارشات.

"من فکر نمی کنم آنها چیزی منجر به یک محاکمه عادلانه و یا جلوگیری از یک مغرضانه داوران" Chemerinsky اشاره در ایمیل. "قضات آنها را دوست دارم چرا که آن را نگه می دارد وکلا از 'تلاش خود را در مورد مطبوعات است.' اما من فکر نمی کنم که باید قضات' نگرانی (به غیر از حصول اطمینان از بیطرفی داوران). به یک معنا از ادب است نه یک دلیل برای قبل از خویشتن. و تهوع سفارشات در یک فرم از قبل داری."

کیهیل نیز رد درخواست توسط رسانه ها و همچنین وکلای مدافع اجازه تلویزیونی دادرسی پیش از محاکمه جلسات در Floyd مورد هر چند او به سمت چپ باز امکان تجدید نظر تصمیم خود را در دادگاه. با توجه مینه سوتا دادگاه در قرون وسطی وقتی که می آید به رسانه های الکترونیکی دسترسی به دادرسی تغییر قلب است به احتمال زیاد به عنوان من برنده تبادل نظر در حالی که گرفتن آمار توسط رعد و برق.

قاضی نیز محدود به کپی کردن و انتشار پلیس-دوربین شواهد در مورد نقض آشکار دولت اطلاعات عمومی ،

دوباره من نمی حسادت مرد. آخرین چیزی که او احتمالا می خواهد در نظر گرفته می شود مانند دیگر لنس Ito قاضی در بدنام O. J. Simpson که مورد انتقاد قرار گرفته بود برای تحمیل یک, عق زدن نظم و اجازه می دهد بدنام محاکمه تلویزیونی می شود. اما عامل اصلی تصمیم گیری در این مورد نبود pretrial تبلیغات و یا دوربین های دیجیتال در دادگاه. آن را در پایان یک طرف متقاعد کردن هیئت منصفه وجود دارد شک معقول حتی در صورتی که حکم outlandishly یک اشتباه در چشم بسیاری از ناظران محاکمه.

در ارتباط باشید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن