کار د لین لغو چهارم جولای رژه میان coronavirus خروش - سه شنبه, 25 Jun 2020 PST

هفته پس از اعلام این خبر که کار د لین سالانه آتش بازی نشان می دهد خواهد بود لغو شد و مقامات اعلام کرده اند وجو

توسط NASERINEWS در 6 تیر 1399

هفته پس از اعلام این خبر که کار د لین سالانه آتش بازی نشان می دهد خواهد بود لغو شد و مقامات اعلام کرده اند وجود نخواهد داشت رژه روز استقلال و جشنواره با توجه به افزایش تعداد COVID-19 موارد است.

Bonner شهرستان شاهد آن دومین روز تنها پرش در coronavirus موارد شنبه, اضافه کردن 17 مورد تأیید.

سال گذشته' رژه و آتش بازی نشان می دهد کشیده شده اند هزاران نفر از مهمانان از خارج از شهر که می تواند در حال حاضر در معرض خطر به کار د لین ساکنان به عنوان ویروس گسترش می یابد.

اسپوکن منطقه ای بهداشت و درمان منطقه گزارش 41 نفر از COVID-19 روز پنج شنبه در واشنگتن و رژیم صهیونیستی. جی Inslee هشدار داد {span}"Spokane مناسب است در آستانه یک وضعیت بسیار وخیم به دلیل این بیماری همه گیر{/span}."

اتاق بازرگانی و اعضای ملاقات با شهرستان کار د لین های تکدی سلامت منطقه و کار د لین آتش نشانی در مورد منطقه را افزایش coronavirus موارد و به اتفاق آرا تصمیم به انصراف از توجه به پنج مطبوعاتی.

این کار د لین هیئت مدیره گفت: اولویت خود را به نگه داشتن کسب و کارهای محلی و برگزاری این جشنواره می تواند منجر به بیشتر های در COVID-19 مواردی است که می تواند به معنای عقب به تعطیلی کسب و کار.

همه رژه متقاضیان و فروشندگان خواهد شد دریافت هزینه کامل از اتاق با توجه به انتشار.

"من فکر می کنم آنها حق تماس گفت:" مایک کندی محلی صاحب کسب و کار و سابق کار د لین عضو شورای. "به صداقت ما می دانیم که این شماره ها واقعا خونتان سخت در حال حاضر. مردم بیشتر می توانید به دنبال صدا, علم بهتر است."

کندی کسب و کار محلی ارائه دهنده اینترنت به طوری که او نمی خواهد به طور مستقیم تحت تاثیر از دست دادن سالانه هجوم خریداران اما او همدردی با صاحبان کسب و کار خواهد شد که از دست آن افزایش دهد.

"ما نیاز به اقتصاد به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است اما ما باید به اولویت بندی مردم و سلامت" کندی گفت. "وجود دارد هیچ پاسخ آسان و هیچ کس نمی خواست این کار است."

این خبر حدود یک ماه پس از این شهر اعلام کرد آتش بازی نشان می دهد لغو خواهد شد.

هایدی راجرز صندلی از اتاق هیئت مدیره گفت: در انتشار اخبار پس از آن که مجلسی لغو نمایش "تمرکز همه ما در سازمان انرژی و منابع برای ارائه یک خانواده دوستانه رژه برای ما کار د لین جامعه و کسب و کار."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن