40 سال پیش در واشنگتن: دانشمندان باقی می ماند "بهت زده" به عنوان Mount St. Helens فعالیت را افزایش می دهد - خورشید, 03 مه سال 2020 PST

یک برآمدگی در نزدیکی بالای کوه سنت هلن در حال رشد بود در مارس 3, 1980 و دانشمندان نامشخص چه چیزی به آن را. نگر

توسط NASERINEWS در 14 اردیبهشت 1399

یک برآمدگی در نزدیکی بالای کوه سنت هلن در حال رشد بود در مارس 3, 1980 و دانشمندان نامشخص چه چیزی به آن را. نگران کننده ترین توضیحی بود که "فشار از سنگ مذاب در حال ساخت در داخل آتشفشان".

حتی اگر این مورد نیست برآمدگی می تواند باعث لغزش یا برف اسلاید است که می تواند به روح دریاچه یا شمال چنگال از Toutle رودخانه.

بعد برآمدگی بزرگ و حتی بزرگتر. بز Rock منطقه در کوه نقل مکان کرد و تقریبا 10 فوت است.

توسط مه 7 دانشمندان بودند که برخی از برآمدگی ناشی از سنگ مذاب در حال حرکت از اعماق کوه. آنها همچنین رشد به طور فزاینده ای نگران است که این برآمدگی را به فروپاشی و بزرگ شود mudflow. با این حال آنها معتقد بودند چنین mudflow نمی خواهد به مخاطره می اندازد هر گونه مناطق.

سپس در مارس 8, Mount St. Helens صحبت کرد دوباره. آن spewed دود و خاکستر برای اولین بار در هفته. از پر رفت و 2000 فوت بالا.

که روز به روز دانشمندان کشف یک "نقطه داغ" را در زیر برآمدگی و گفت: "خطر در سمت شمال کوه بزرگتر است و در هر زمان" پس از آتشفشان شروع به فوران. آنها همچنین اعتراف به اینکه "بهت زده" در مورد آتشفشان نهایی نیت.

در ضمن هری ترومن افراد مسن صاحب روح دریاچه, رفت و آمد مکرر حاضر به ترک با وجود درخواست های مکرر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن