آتلانتا-منطقه DA, 3rd خارج دادستان به Arbery مورد

توسط RUSS به bynumساوانا, Ga. (AP) — گرجستان دادستان کل منصوب سیاه, دادستان منطقه از منطقه آتلانتا شنبه به بیش

توسط NASERINEWS در 23 اردیبهشت 1399

توسط RUSS به bynum

ساوانا, Ga. (AP) — گرجستان دادستان کل منصوب سیاه, دادستان منطقه از منطقه آتلانتا شنبه به بیش مورد یک پدر و پسر به اتهام کشتن یک مرد سیاه و سفید او سوم خارج دادستان در یک قتل که باعث اعتراض ملی بیش از سوء ظن است که مسابقه نقش مهمی در به تأخیر انداختن بازداشت.

Ahmaud Arbery, 25 بود به ضرب گلوله Feb. 23 توسط مردانی که پلیس گفت که آنها او را تعقیب می کردند زیرا آنها معتقد بودند او همسان ظاهر دزدی مشکوک در نظارت تصویری. گرگوری McMichael و پسرش, تراویس McMichael دستگیر شدند در هفته گذشته بیش از دو ماه بعد تصویری از تیراندازی آنلاین به نظر می رسد و باعث خشم. دادستان فدرال نیز با توجه به جنایات نفرت اتهامات وزارت دادگستری گفت: که اجازه می دهد به صورت جداگانه مورد در دادگاه فدرال.

Cobb County District Attorney Joyette M. هلمز طول می کشد بیش از این مورد از دادستان تام Durden که دولت دادستان کل گفت: خواسته می شود به جای یک دادستان با کارکنان به عنوان "این مورد به رشد در اندازه و قدر." هلمز بر در مترو آتلانتا و بیش از 300 مایل (480 کیلومتر) از ساحلی گرجستان جامعه در Glynn شهرستان که در آن تیراندازی اتفاق افتاده است.

"دادستان منطقه هلمز است که محترم وکیل با تجربه هر دو به عنوان یک وکیل و قاضی" دولت دادستان کل کریس کار یک جمهوری خواه در بیانیه ای گفت:. "و کاب کانتی دفتر دادستان منطقه دارای منابع و پرسنل و تجربه منجر به این محاکمه و عدالت انجام شده است."

هلمز در خدمت چهار سال یک دادرس قاضی در حومه شهرستان کاب قبل از رژیم صهیونیستی است. برایان کمپ منصوب او خالی را پر کنید و دادستان منطقه موقعیت ژوئیه گذشته. با توجه به گرجستان تعقیب وکلای شورای هلمز است که یکی از تنها هفت سیاه وکلای منطقه در دولت است.

یک وکیل برای Arbery پدر مارکوس Arbery, تحسین انتصاب جدید منجر دادستان.

"در جهت عدالت انجام شود و هر دو به طور موثر و مناسب در قتل Ahmaud Arbery ضروری است که به ویژه دادستان هیچ وابستگی با و جنوب شرقی گرجستان قانونی و یا اجرای قانون جوامع" وکیل بنیامین Crump در بیانیه ای گفت. او خواسته است که هلمز "بود متعصب در جستجوی عدالت است."

Arbery سیل در سه انفجار تفنگ ساچمهای با توجه به کالبد شکافی گزارش منتشر شده در روز دوشنبه توسط گرجستان دفتر تحقیقات. یک شات قرق راست خود مچ دست و دو نفر دیگر او را زده در قفسه سینه. آزمایش خون برای انواع مواد مخدر و الکل همه منفی است.

بسیاری از ابراز نا امیدی با بررسی سوال که آیا این دستگیری ها در زمان بسیار طولانی به دلیل مظنون هستند و قربانی ، قتل اتفاق افتاده در یک زیربخش هم مرز با مارش فقط در خارج نیوبرانزویک طبقه کارگر شهرستان بندر مورد 16,000 که همچنین به عنوان یک دروازه برای استراحتگاه های ساحلی در جزایر همسایه.

این McMichaels بودند دستگیر شدند تا پس از این فیلم شد و گرجستان دفتر تحقیقات خواسته شد تا نگاه به کشتن. گرگوری McMichael, 64 و تراویس McMichael, 34, نیروهای داعش از روز پنج شنبه به اتهام قتل جنایت و تشدید حمله.

با دادگاه تا حد زیادی بسته به دلیل coronavirus گرفتن کیفرخواست نیاز به سعی مردان در قتل اتهام را در حالی که طولانی تر هنوز هم. Soonest یک هیئت منصفه می تواند تشکیل جلسه برای شنیدن این صورت خواهد بود اواسط ماه ژوئن.

آن شناخته نشده بود شنبه که آیا McMichaels تا به حال وکیل به نمایندگی از آنها. آنها تا به حال هیچ وکلا در اولین دادگاه ظاهر جمعه.

گرگوری McMichael سابق Glynn شهرستان افسر پلیس است که بعد از آن کار می کرد از 20 سال به عنوان یک محقق برای محلی دفتر دادستان منطقه. بازنشسته و از یک سال پیش.

Glynn شهرستان دادستان منطقه Jackie Johnson recused خودش از این مورد به دلیل سالمند McMichael کار کرده بود و در زیر او. برای اولین بار در خارج از دادستان منصوب دادستان منطقه جورج Barnhill از همسایه ویکراس قضایی مدار قدرت کناره حدود یک ماه بعد به خاطر پسر خود را با این نسخهها کار برای جانسون به عنوان دستیار دادستان. Durden کردم این مورد در اواسط ماه آوریل است.

وکلای مدافع برای Arbery پدر و مادر و دیگران از جمله کار و مرکز قانون فقر جنوب باید پرسید برای تحقیقات فدرال به وزن آیا جنایات نفرت اتهامات باید آورده شود. گرجستان هیچ جرم و جنایت نفرت قانون اجازه می دهد دولت به اتهام.

"ما در حال بررسی تمام شواهد برای تعیین اینکه آیا فدرال جنایات نفرت هزینه مناسب هستند" عدالت سخنگوی وزارت Kerri Kupec در بیانیه ای گفت شنبه.

با توجه به Kupec بیانیه این گروه نیز با توجه به Carr درخواست مقامات فدرال به بررسی چگونگی محلی پلیس و دادستان ها به کار گرفته شده در این مورد. او گفت: Carr خواسته شده است "به جلو به مقامات فدرال هر گونه اطلاعات است که او دارد."

پدر و پسر پلیس گفت که آنها فکر Arbery همسان ظاهر دزدی مشکوک که به آنها گفته شده بود ثبت شده در دوربین های نظارت برخی از زمان قبل از, با توجه به Glynn شهرستان گزارش پلیس ثبت و پس از تیراندازی.

Arbery را واندا جونز کوپر گفت: او فکر می کند او پسر سابق دبیرستان بازیکن فوتبال فقط دویدن در محله قبل از او کشته شد.

این ویدیو به بیرون درز نشان می دهد یک مرد سیاه و سفید در حال اجرا در سرعت دویدن. یک کامیون متوقف شده در جاده ها جلوتر از او با یک مرد سفید ایستاده در وانت را بستر و دیگری در کنار باز کردن درب سمت راننده.

در حال اجرا مرد تلاش برای تصویب وانت در سمت مسافر در حال حرکت به طور خلاصه در خارج از این دوربین را مشاهده کنید. یک گلوله برای تلفن های موبایل و ویدیو نشان می دهد در حال اجرا مرد دست و پنجه نرم کردن با یک مرد بیش از آنچه به نظر می رسد به یک تفنگ یا تفنگ. یک شات دوم شنیده می شود و در حال اجرا مرد دیده می شود مشت زدن به مرد دیگر. یک سوم شات از کار اخراج شده است در نقطه ای خالی محدوده. در حال اجرا مرد staggers چند پا می افتد و رو به پایین.

مردی که می گوید او ضبط شده از تلفن همراه تصویری از تیراندازی گفت: او را تهدید به مرگ دریافت.

William R. Bryan شناخته شده است به عنوان شاهد در گزارش پلیس صورت گرفته پس از Arbery تیراندازی. او متهم شده اند.

"من تا به حال هیچ چیزی برای انجام با آن" برایان گفت WJAX-تلویزیون در یک مصاحبه که پخش دوشنبه. "به من گفته شد من شاهد بوده و من مطمئن هستم که آنچه من به غیر از دریافت یک دسته از تهدیدات است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن